No niin, nyt on sitten Bild julkaissut kuvan Putaansuusta ilman maskia. Toivottavasti on ihan väärä äijä..
Älkää vaan antako kukaan vanhoja luokka- ym. kuvia lehdistölle!!
Ei kuvia medialle
5
773
Vastaukset
- MYYDÄÄN...
...kyllä persaukiset myy kuvia jos rahaa niistä saa.
Putansuu TOIVOO ettei henkilöllisyys paljastuis että sais olla rauhassa mutta mitäs lähtee julkkisuralle, kolikolla on kaksi puolta.
Mitä väliä hei haloo jos niiden pärstäkertoimet on esillä....
Ei tuu onnistumaan enää salassa olo kun on mainetta tullut maailmanlaajuisesti, sen verran paparazzit tuleevat jahtaamaan.- ennenkaikkea
Siis ihan oikeesti kunnioittakaa nyt ihmeessä Lordin pyyntöä. Hän ja yhtye teki hienon työn joten suotakoon yksityisyys heille ! Hieno homma!
Toivottavasti kansanjuhla tulee Rolloon. - Rovitsumän
ennenkaikkea kirjoitti:
Siis ihan oikeesti kunnioittakaa nyt ihmeessä Lordin pyyntöä. Hän ja yhtye teki hienon työn joten suotakoon yksityisyys heille ! Hieno homma!
Toivottavasti kansanjuhla tulee Rolloon.Ei kai Lordin yksityisyyttä pysty enää kukaan takaamaan, kun nimikin on tiedossa. Kuvia tulee aivan varmasti. Lordihan voisi vaihtaa maskiaan omiin kasvoihin pohjautuviksi muovinaamarin sijasta.
- privaattikuvat
Rovitsumän kirjoitti:
Ei kai Lordin yksityisyyttä pysty enää kukaan takaamaan, kun nimikin on tiedossa. Kuvia tulee aivan varmasti. Lordihan voisi vaihtaa maskiaan omiin kasvoihin pohjautuviksi muovinaamarin sijasta.
Joku on menyt myymään ruots. Expressenlehdelle myös siviilikuvan. Hävetkää!!
Lehti haki kuvia ja myös suomenkielisellä ilmoituksella.
- utelias minäkin olen
Tämä salailuhan se tekee asiasta niin kiinnostavat. Antaisivat naamakuvat vapaehtoisesti ja nimmareita ystävällisesti vastaan tullessa, ihan niinku isommatki julkkikset! Ja kohtelias ihminenhän juttelee ja kommentoi kysyttäessä!
Eihän se Loordi mikään ylijumala ole ja minäkin olen vain pieni ihminen joka on onnellinen ex-naapurin puolesta=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293