7-päivää lehti meni tekemään sen!

Lehtonen

Se on nyt tehty ja vielä kannessa! Paska!

243

144206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooo

Voi helvetti sentään! Samperin 7 päivää! Minkä takia media ei voi kunnioittaa esiintyvän taiteilijan tahtoa! Kyllä ottaa päähän tommonen!

• fektol

Oli kiva homma että sattui tuo kuva olemaan mulla,myin seiskalle sen 350€.Rahasta tekee melkein mitä vaan!Ja onhan äänestäjille hyvä että tietää mitä ja ketä äänestvät/äänestivät!Sama juttu kun ette tietäisi kuka on isänne täi äitinne,että lakatkaa valittamsta!.

• xxc
        fektol kirjoitti:

Oli kiva homma että sattui tuo kuva olemaan mulla,myin seiskalle sen 350€.Rahasta tekee melkein mitä vaan!Ja onhan äänestäjille hyvä että tietää mitä ja ketä äänestvät/äänestivät!Sama juttu kun ette tietäisi kuka on isänne täi äitinne,että lakatkaa valittamsta!.

Seuraava kohupaljastus voisi olla se, että JOULUPUKILLAKIN ON NAAMARI ja Seiskan kanteen rakeinen kuva tauolle menevästä Korvatunturin pukista, naamari olalla roikkuen. Kyllä Suomen kansan pitää saada tietää kenelle ne lapset siellä Tunturilla kuiskailevat!

• Kikka
        fektol kirjoitti:

Paskaa täynnähän toi lehti on ollut aina - siellä ei tunneta sanaa kunnioitus.

Ja jotkut sitä oikein tilaakin....yäk...

• hjmk.lk
        fektol kirjoitti:

no eikö tullu mieleen enempää tahtoa? 350euroa naurettava summa....

• fektol
        hjmk.lk kirjoitti:

no eikö tullu mieleen enempää tahtoa? 350euroa naurettava summa....

Sitähän on muutenkin ihan mukavasti!Olihan tuo 350 taskurahaksi ihan sopiva.

• Simo
        fektol kirjoitti:

Toivottasti olet ylpeä itsestäsi. Mä taas olen ylpeä suomalaisuudesta, Lordin Euroviisu voitosta ja siitä että Mr. Lordi on pyytänyt että hänen yksityiselämänsä jätettäisiin rauhaan. Tämä on vain viihdettä ja musabisnestä, ei mitenkään verrattavissa siihen ettei tietäisi vanhempiensa henkilöllisyyttä. Niin ja varmaan ihmiset on äänestäny Lordia ei Tomi Putaansuuta...

• oo myyny
        fektol kirjoitti:

kunhat mesoot täällä, sitäpaitti seiska maksais tollasesta kuvasta huisin paljon enempi, vedä..

• Jossu-83
        fektol kirjoitti:

Sietäisit hävetä,ajattelisit muitakin kuin itseäsi.Mr.Lordi halusi,että kuvia ei julkaista niin sitä pitäisi kunnioita edes rahasta ei tuollaista kiusaa saa tehdä.Häpeän sinua

• fektol
        Simo kirjoitti:

Toivottasti olet ylpeä itsestäsi. Mä taas olen ylpeä suomalaisuudesta, Lordin Euroviisu voitosta ja siitä että Mr. Lordi on pyytänyt että hänen yksityiselämänsä jätettäisiin rauhaan. Tämä on vain viihdettä ja musabisnestä, ei mitenkään verrattavissa siihen ettei tietäisi vanhempiensa henkilöllisyyttä. Niin ja varmaan ihmiset on äänestäny Lordia ei Tomi Putaansuuta...

Ootte te urpoja!Vaikka mitä tänne kirjoittelee niin uskotte kaiken.Sain makeat naurut teidän tyhmyydellänne!Hah hah haa!

• tepe

Mun kaikki kaverit ja mä lopetettin seiskan tilaaminen, sillä Lordi nimenomaan kehotti lehtiä kuvaamasta niitä. sillä antoihan ne suomelle voiton, 7 PÄIVÄÄ LEHTI BOIKOTTIIN

• rle

• marylou
        xxc kirjoitti:

Seuraava kohupaljastus voisi olla se, että JOULUPUKILLAKIN ON NAAMARI ja Seiskan kanteen rakeinen kuva tauolle menevästä Korvatunturin pukista, naamari olalla roikkuen. Kyllä Suomen kansan pitää saada tietää kenelle ne lapset siellä Tunturilla kuiskailevat!

eikö euroviisu voittajaa osata kunnioittaa? tuo oli kyllä tosi noloa seiskalt. lopetan tilauksen.

• Aivojen käyttö sallittua

Mitä enemmän tästä Seiskan (myynti)tempusta eli Putiksen kuvan julkasusta puhutaan, sitä enempi menekki nousee, ei haittaa vaikka muutama sata ihmistä peruiskin tilauksen...
        Kaikki on ilmasta mainosta Seiskalle.
        Hyvin tuntuu homma toimivan...
        Muutama viikko tästä jaksetaan keuhkota, kunnes ollaan taas Seiska kädessä lähikaupan jonossa...
        Nerokasta !

• fektol kirjoitti:

Heke heke! Onhan sinulla sitten oikeasti pikkurahasta pula! Jos vastaisuudessa tarvitset tosi kipeästi moisia pikkusummia, niin meilaile vain tiinamuorille, hän kyllä järjestää sen verran töitä, ettei tarvitse aarretta myydä pennihinnalla...

Terveisin muoriska jolla myös on, vaan ei myy!

• syntymäpäiväsankari

Julkaistiinko Lordin kuva ? No, kiitos syntymäpäiväni kunniaksi.

• myös

Meni meinaan aamukahvi väärään kurkkuun tänä aamuna - Hämeen Sanomissa oli juttu siitä, miten STT ja Suomen iltapäivälehdistö ovat sitoutuneet noudattamaan Lordin toivetta samalla kun ulkomaiset lehdet ovat julkaisseet siviilikuvia. Ja jutun kuvituksena oli sitten kuvia ulkomaisista lehdistä Putaansuun kuvien kera. Fiksua.

• toimittajaa turpiin

7päivää on kusenkeltaisen paskalehdistönkin alinta jätekastia!!

• markus

Vittu että tollaset 7-päivää ynnä muut lehdet on niin vitun säälittäviä kiusanhenkiä. Pitää olla jumalauta päässä vikaa että elämäntyökseen tekee ilkeyksiä ja ettimällä ettii paskaa ihmisten niskaan.

7-päivää on PERSEESTÄ!!!

• toi 7

muutenkin - jättäkää ostamatta!!!!!!

• nnn

boikotiin koko helvetin seiska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• -a-

Nyt loppui seiskan tilaus, ei hitto, mut toi nyt oli melkein arvattavissa, että ne julkaisee kuvan, noh uusin seiska on sitten viimeinen mikä mulle tulee.

• Symmetrinen

Vitut siellä mitään kuvia näkynyt?? Vitun dallasit

• ?ou
        Symmetrinen kirjoitti:

tä?? siis mitä höriset?

• riittää.

Ei yhtään roskalehteä enää mullekaan OHO lasketaan samaan sarjaan. Joka viikko pitää lukea juttua näistä "perähinureista" Teuvo Lomanista ja hänen poikaystävistään..

• vaan näkyy!!!
        Symmetrinen kirjoitti:

Vitun DALLASI!! nyt lopppuu multakin toi seiskan tilaus, jaksa enää tota samaa paskaa lukea jostain matista ja tauskista ja anita hirvosesta ja samoista helvetin "viinaa ja naisia"-otsikoista, ihan helvetin omaperäisiä ja nerokkaita juttuja! Ja nyt sitten menivät tekemään meidän kansallissankarille tälläsen tempun, että ihan väkisellä pitää kuvat julkaista. SEISKA, HAISTAKAA PASKA, pitäkää paska lehtenne!!!

• jokuvaan
        Symmetrinen kirjoitti:

Kuka tässä se vitun dallas on :) klikkaapa sivulle seiska.fi...sielläpä herran pärstävärkki koristaa uusimma seiskan kantta :D

• Ex toimittaja

Te olette sairaita moralistesja,koska lordin henkilöllisyys olisi paljastunut millon hyvänsä. Tarkoitan siis kasvoja. Onko sen väliä millon se on julkaistu. Jos julkisuuteen pyrkii, niin on otettava huomioon, eräitä seikkoja. Ettei henkilöllisyyttään voi salata loputtomaan saakka.

• siitä vaan
        Ex toimittaja kirjoitti:

Te olette sairaita moralistesja,koska lordin henkilöllisyys olisi paljastunut millon hyvänsä. Tarkoitan siis kasvoja. Onko sen väliä millon se on julkaistu. Jos julkisuuteen pyrkii, niin on otettava huomioon, eräitä seikkoja. Ettei henkilöllisyyttään voi salata loputtomaan saakka.

Kansallissankarin toiveen kunnioittamisesta.
        Kerrankin olin "ylpeä" etteivät iltalehti tai sanomat tätä tehneet. Heilläkin tietysti mahdollisuus olisi ollut.

• Saski
        Ex toimittaja kirjoitti:

Kirjoitusvirheistäsi huolimatta voin sanoa, että en ole mikään moraalisti vaan tässä on pelkästään kyseessä yksityishenkilön esittämä pyyntö jättää hänen yksityiselämänsä rauhaan. Tomi Putaansuulla on jo julkinenminä (Lordi) joka keikkuu kaikkien lehtien kansissa joten hänen ei omana itsenään tarvi. Kymmenen vuoden työ ja vaivannäkö vain että lehdet saisivat mässäillä Lordin esittäjän yksityisyyden rikkomisella?!? Eikö Pamela Andersonkin on melko tylsää katsottavaa ilman meikkejään ja asusteitaan......

• jotain rajaa
        vaan näkyy!!! kirjoitti:

Vitun DALLASI!! nyt lopppuu multakin toi seiskan tilaus, jaksa enää tota samaa paskaa lukea jostain matista ja tauskista ja anita hirvosesta ja samoista helvetin "viinaa ja naisia"-otsikoista, ihan helvetin omaperäisiä ja nerokkaita juttuja! Ja nyt sitten menivät tekemään meidän kansallissankarille tälläsen tempun, että ihan väkisellä pitää kuvat julkaista. SEISKA, HAISTAKAA PASKA, pitäkää paska lehtenne!!!

Ei muuta kun kaikki tilaajat ja irtonumeron ostajat jotka ette kuvan julkaisua hyväksy tilaus/ lehden ostaminen stoppiin. Tuleepa mielipide sillä selväksi!
        Näin aion itse tehdä :)

• Hard rock

Saatanan Seiskan kusipää väki!!! Tasan oli viimeinen Seiska joka mulle tuli, vitun kusipäät painuka helvettiin!! Seiska BOIKOTTIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• heli
        Ex toimittaja kirjoitti:

vaan siitä et kunnioitetaan artistien toivetta haluta pitää työ ja yksityiselämä erillään. Onhan nimi ollut tiedossa mut kuvia ei ole julkaistu.

• Nimetön
        siitä vaan kirjoitti:

Kansallissankarin toiveen kunnioittamisesta.
        Kerrankin olin "ylpeä" etteivät iltalehti tai sanomat tätä tehneet. Heilläkin tietysti mahdollisuus olisi ollut.

Euroviisu voittaja kylläkin, EI KANSALLISSANKARI.
        Siihen tarvitaan muutakin kuin pellepuvut ja lauleskelu.

• Suviiiii

Seiska ei näköjään kuulu niihin lehtiin, mitkä kunnioittaisivat Euroviisuvoittajan toiveita. Hieman noloa, sanoisin!! :(

• En tilaa enää!

Joo olihan se arvattavissa. Lööppilehdet ei kunnioita yhtään ihmisten yksityisyyttä. Ottaen huomioon Euroviisuvoittajan toive, ettei kuvia otettais ilman maskia. Maailma tuntee hirviön maskin kans, ei sen tarvi tietää kuka sen maskin takana on! Mutta kun kuvista maksetaan...eli jokuhan sen kuvan on seiskalle myyny ja käärinyt rahat taskuun. Seiskalle terveisiä, että Riisuhan nyt Napapiirin Joulupukinkin naamio, niin ei tarvi lastenkaan enää uskoa joulupukkiin niin ei tervi ostella lahjojakaan enää jouluna kun Pukkia ei ole. Todella törkeä teko, en tilaa enää seiskaa ikinä ja toivottavasti muutkin tekevät samoin!!!

• Boikotoiva...

Joo, nyt meni ko. julkasu elinikäseen boikottiin!!! Hävetä sietäisivät vaikka paskalehti on aina ollutkin. Toisten yli 10v työ ja Suomen 1. viisuvoitto = ei mitään kunnioitusta. Kyllä kiehuttaa!!!

• paska

Seiska on perseestä!

• OU NOU

TOSI PASKALEHTI TUO SEISKA. JATKOSSA JÄÄ IRTONUMERO HYLLYYN ...

• kun arvelin

olevan paskaa ja siitähän ei tunnetusti tartte maksaa, mut perinnän kautta tuli lasku, vittu haistatan paskat, jos vielä joku dumppelo kehtaa sitä ällöpaskaa myydä. Ensin piti kärsiä kuukausikaupalla nykäsiä ja nyt joku häpäisee KAIKKIEN AIKOJEN EUROVIISUVOITTAJAN TOIVEEN PYSYÄ MASKIN TAKANA.

• Irsku75
        kun arvelin kirjoitti:

olevan paskaa ja siitähän ei tunnetusti tartte maksaa, mut perinnän kautta tuli lasku, vittu haistatan paskat, jos vielä joku dumppelo kehtaa sitä ällöpaskaa myydä. Ensin piti kärsiä kuukausikaupalla nykäsiä ja nyt joku häpäisee KAIKKIEN AIKOJEN EUROVIISUVOITTAJAN TOIVEEN PYSYÄ MASKIN TAKANA.

Kun olisivat pysyneetkin Matissa ja Mervissä.. nehän haluaa esitellä mukiloituja turpiaan joka lehessä.. muttei Lordi.. Jotenki ymmärtää et ulkolaiset lehet tota tekee mutta että suomalainen.. näin kovasti oltiin kiitollisia euroviisuvoitosta.. Hävettää..

• toimintaa

Eli kaikki laittamaan seiskan netttisivuilta palautetta seiskaan kyseisestä asiasta,itse kävin jo laittamassa.Oli niin törkeetä olla kunnioittamatta artistin toivetta tässä kohtaa.
      7-päivää lehden tilaus loppui myös omalta osaltani!!!

• ilosi

pilasit!koska 7-päivää lehti on yksityisyyttä arvostanut.hei haloo tirkistelylläa ja sensaatioillahan se ja moni muu lehti elää.

• minä..

mä laitan seiskalle terveisiä,että seuraavassa numerossa voi paljastaa loppujenkin äijien pärstän.oikeeta peliä.

• protesti

Jos haluatte aidosti vaikuttaa, niin peruuttakaa tilauksenne. Älkääkä sitten ostelko kaupassa irtonumeroita.

• no,just

peruutappa ite vaan mä en tommosen takia lopeta seiskan tilausta ootko vähän lapsellinen haloo.

• pillupelle!
        no,just kirjoitti:

peruutappa ite vaan mä en tommosen takia lopeta seiskan tilausta ootko vähän lapsellinen haloo.

Jos noin haluat vaikuttaa niin omapa on asiasi.

• tilaamaton

enkä myöskään ostanut. kyseinen lehti on tarkoitettu niille joilla on oma elämä päin persettä ja haluavat muutoinkin juoruilla tuttaviensa ja naapureidensa tekemisistä, jottei oman elämisen kurjuudet paljastuisi.

• ei edes fani
        no,just kirjoitti:

Ootko ite vähän tyhmä!? Jos seiska ei osaa kunnioittaa taiteilijan toivetta vaan on pakko pilata kymmenen vuoden työ niin voi jumalauta! On niitä muitakin aiheita mistä kirjottaa! En tilaa enää seiskaa ja jos soittavat ja koittavat myydä niin lyön luurin korvaan! Perkele!

• onko nyt lordin
        ei edes fani kirjoitti:

Ootko ite vähän tyhmä!? Jos seiska ei osaa kunnioittaa taiteilijan toivetta vaan on pakko pilata kymmenen vuoden työ niin voi jumalauta! On niitä muitakin aiheita mistä kirjottaa! En tilaa enää seiskaa ja jos soittavat ja koittavat myydä niin lyön luurin korvaan! Perkele!

kymmenen vuoden tyo pilattu. eikos jatka osaakaan musisoida ??? olette sairaita, ei hanen tyo pilalle mene jostain kuvan julkaisusta, sitapaitsi se kuva oli julkaistu ulkomailla jo ennen seiskaa...
        onnea vaan lordille ja seiskalle kans ...

• Palaute1
        tilaamaton kirjoitti:

enkä myöskään ostanut. kyseinen lehti on tarkoitettu niille joilla on oma elämä päin persettä ja haluavat muutoinkin juoruilla tuttaviensa ja naapureidensa tekemisistä, jottei oman elämisen kurjuudet paljastuisi.

Todella totta. Roskasakkia he, jotka jostain Seiskasta maksavat.

Boikotti kaikkia tuollaisia saastalehtiä vastaan olisi mianoi, mutta koska Suomestakin näköjään näinkin paljon noita elämättömiä luusereita ja juoruakkoja/ukkoja löytyy, turha kai sen onnistumisesta olisi haaveilla.

• hah,hah

se on oikeen näkee kansalaiset minkälainen kääkkä maskin alta paljastuu.eiköhän putaansuuta yhtään patita.jee,jee...

• Hittoontunut

Arvelin, että edes suomalaiset lehdet olis kunnioittanut Lordin toivetta, mutta olishan se pitänyt arvata,että tuo paskalehti tekee noin. Laitoin jo palautetta lehden toimitukselle.

• Pöllö

Kunnon boikotti pystyyn, niin että Seiska menee konkurssiin.

(Tosin en usko, että tuollaista tapahtuu. Jonkunlaista boikottia tulee varmasti , mutta se ei ole tarpeeksi Seiskan kaatamiseksi.)

• että...

...Seiska myy painoksensa loppuun ja saa lisää tilaajia :(

• tilaaja
        että... kirjoitti:

...Seiska myy painoksensa loppuun ja saa lisää tilaajia :(

Niin käy.. Minäkin kohta innostun tilamaan lehden, kun niin hyviä juttuja sieltä tulee :) ;)

• minä!
      • minä!

• Palaute1
        minä! kirjoitti:

asiakaspalautetta siis tällä linkillä:

http://www.seiska.fi/tilausjaasiointi/palaute/

Olit sitten laittanut sivun, joka vei suoraan Seiskan kanteen ja Tomi Putaansuun kuvaan. Etpä näytä sinäkään mikään penaalin terävin kynä olla. Olisit edes varoittanut.

• katso/lue

Kennenkään ei ole pakko lukea tai katsoa koko lehteä. Niin et tiedä minkä näköinen hän on.

• käy

sit mun puolestani kaupassa? Varsinaisen lehtipisteen kun vielä voi kiertää, mutta kun ne lehdet osuu silmään vielä kassajonossakin.. =/

• LEHTEÄ
        käy kirjoitti:

sit mun puolestani kaupassa? Varsinaisen lehtipisteen kun vielä voi kiertää, mutta kun ne lehdet osuu silmään vielä kassajonossakin.. =/

SE ON PÄÄASIA, ÄLÄ OSTA!!!

• ei edes fani

siitä että näänkö mä sen naaman vai en, vaan siitä, että ihmisen toivetta vois ja pitäs kunnioittaa! Jos Lordi pyytää ettei noin tehdä niin miksi Seiska tekee?! Ois voinu ottaa mallia niistä jotka suostuivat Lordin pyyntöön!

• UUTTA
        käy kirjoitti:

ONHAN TOI NAAMA OLLUT ENNENKIN LEHDISSÄ!!

• Hellbent

Minulla ei olisi tullut mieleenkään ostaa ko. paskajulkaisua, mutta kun aamulla pahaa aavistamatta kävin kioskilla, niin eiköhän tämä julkaisu ollut siinä kassan vieressä, niin eihän sitä voi välttyä näkemästä.

• RoskaaRoskaa

Ei ollu mitään vaikeuksia arvata mikä lehti sen ekana tekee. Roskalehti kun tekee kaiken rahasta ja vaan rahasta. Siksipä en moiseen roskaan koskekaan..

• Pahoinvoiva

Vaikka kyseessä onkin ultimate paskajulkaisu niin tämä meni nyt yli. Sen verran olisi voitu bändin nimenomaista toivetta kunnioittaa. Tajuavatkohan edes hävetä -valtaosa ihmisistä häpeäisi silmät päästään mutta tietty toimittajakunta taitaa kuulua ihan omaan alalajiinsa. Vaikken ole ennenkään ko. lehteä lukenut saatika ostellut ei aiemmin ole tarvinnut aktiivisesti kehoittaa muita välttämään sitä. Tämä on sitten varmaan sitä markkinointia mitä lehti toivoo?

• kissa77

seiskalla on ilmeisesti loppunut nykäs jutut,koska ei anna euroviisuvoittajan nauttia yksityisyydestä....

• lehden

Heti kun näin niin peruin koko PASKA lehden....
      siitäs saitte...sitä saa mitä tilaa...ette ainakaan mun rahoja enää lehtitilausissa,..,.,.,.,.,.,

• jaa

Minäkin peruin lehteni!

• Hard Rock
        jaa kirjoitti:

Minäkin peruin lehteni!

Minä perutin myös sen helvetin paskalehden ja toivon monen muun tekevän samoin!!! Ikinä en enää kyseistä lehteä lue!!!

• ex lukija

Tilaus peruttu. 4vuotta tilannut nyt LOPPU

• surkea lehti ja nyt vielä surkeampi.älkää vain tilatko tai ostako 7-päivää.porvari on porvari,rahaa pitää yrittää tehdä vaikka millä keinoin.paska juttu.ikuinen boikotti koko konsernille ainakin minä.

• CECCU

PASKA LEHTI EI KANNATA OSTAA KOSKAAN...

• Suppo/Taalasmaa

Ei näin!

• Ehdottomasti

Laittakaa ehdottomasti palautetta seiskalle!!!

Törkeää toimintaa!

( Kuva on muuten n. 10v vanha, onneksi edes... )

• onni

joo seiskan netti sivulle paska palautetta
        antamaan koko porukka

• palautetta

suoraan seiskan sivuille lehden sisällöstä.

• mINÄ

Paha paha virhe tuolta roska*****lehdeltä! >:(
      Saattaa muutama tilausperuutus saapua tänään kyseisen lehden toimitukseen ja HYVÄ NIIN!
      Mun puolesta sais kaatua koko lafka

• 7 on valehtelijan luku

Toivoisin todella, että ihmiset lopettaisivat Seiskan tilaukset ja irtonumeroiden ostot.

Niitä helvetin tyrkkyjä on Seiskan kannessa niin paljon, että voisivat jättää ne pois, jotka eivät sinne halua. Pientä kunnioitusta heitä kohtaan.

Seiskan julkaisuidea tuntuu olevan, että miljardi kärpästä ei voi olla väärässä. Kuka haluaa kuulua sontakärpästen kastiin?

• periaatekysymys

Irtisanoin ja juuri Seiskan.Varmasti Mr.lordin kuvia liikkeellä muuallakin,mutta että näin heti ja törkeästi ja vielä kanteen laitetaan!
        Näin osoitan kunnioitukseni Lordille."Ei ole pakko katsoa kuvaa/lukea".Haloo!Lehtihän tässä
        osoittaa juuri sen luonteensa, mikä sucks ass.
        En jaksa minäkään aina lukea Nykäsistä tai Saareloista, -kele!

• Ei enää roskalehtiä!

onneksi en koskaan sitä ostanut.

ROSKALEHTI.

ELÄÄ JUORUILLA, JOTA KATEELLISET IHMISET RUOKKIVAT.

yli 900 000 ihimistä ei ole ymmärätnyt sitä.

Jos haluatte että Suomesta pistetaan kateellisuus ja aletaan pitää yhtä ja aletaan ottaa asioista selvää ja luetaan enemmän asiaa kuin tollasta paskaa...lopettakaa seiska j aälkää ostako OH, ALIBU, NYKYPOSTI, Se ja iltalehtiä...kaikki onepäluotettvaa ROSKAA!

Ne elää lööpeillä ja Teidän kärsimyksillänne.

järkevät yhteiskuntaa parantavat asialehdet tilallle.

Se on älymme kannaltakin parempi vaihtoehto!

• tuohtunut
    • allekirjoittanut7
    • Heikki
      • ikkieH

• K KAUPPIAS

Paskiaiset eivät aikailleet, vaan taas heti rikkomaan ja pilaamaan ihmisten elämiä.
      Toimin isohkona päivittäistavarakauppiaana, ja ilokseni voin sanoa että en pelkästään koskaan osta paskaa, vaan en MYYKKÄÄN enää KOSKAAN yhtään
      kappaletta seiskaa, vaikka se mulle tulee maksamaankin.

• Nimetön

Toivottavasti muillakin kauppiailla on kanttia tehdä samoin.. Annetaan seiskalle ajattelemeisen aihetta.

• -i-

Kunpa kaikilla muillakin kauppiailla ois yhtäpaljon selkärankaa.

• pettynyt

peruutin juuri seitsemän päivää lehden ja kävin lehden sivuilla ilmoittamassa kantani

• SEISKAAN VITTUUNTUNUT!!

NYT VIRALLISESTI KAIKKI BOIKOTOIMAAN SEISKAA JA PAKOTTOMAAN VETÄMÄÄN UUSIMMAN LEHTENSÄ POIS KAUPOISTA ANTEEKSIPYYNTÖJEN KERA!!

TÄMÄ ON KEHOITUS KAIKILLE TÄMÄN VIESTIN LUKIJOILLE!

LEVITTÄKÄÄ TÄTÄ SANOMAA KAIKILLE KENETKÄ TUNNETTE!!

http://www.adressit.com/ansku69

• saQ

Säälittävää toimintaa! Käykää ihmiset ihmeessä antamassa palautetta roskalehdelle. Itse kävin kirjoittamassa omat mieleipiteeni asiasta. Toivoin vielä että julkaisisivat tilastoja kuinka paljon asiasta on annettu palautetta lehdelle... Itse en vain ole lukemassa moisia tilastoja jos tulee, son varma!!PRKL!

• QLLI

Vitun kyrpä seiska ku paljasti lordin kasvot.

• yksi vaan

..sentään kaikkia kirosanoja ja alapään juttuja käyttää viesteissänne. Kyllä se vähemmälläkin kiroilulla menee perille, että ottaa päähän tollanen. En kyllä pahemmin ole puolesta tai vastaan asiassa itse. Vaikeata se varmaan on ihan tuntemattomana pysyä, Suomi on kuitenkin sen verran pieni maa. Voimia Lordille kuitenkin ja menestystä jatkossa, että jaksaa pitää yllä tota "hirviö" imagoa.

• Seiskan jutut
        yksi vaan kirjoitti:

..sentään kaikkia kirosanoja ja alapään juttuja käyttää viesteissänne. Kyllä se vähemmälläkin kiroilulla menee perille, että ottaa päähän tollanen. En kyllä pahemmin ole puolesta tai vastaan asiassa itse. Vaikeata se varmaan on ihan tuntemattomana pysyä, Suomi on kuitenkin sen verran pieni maa. Voimia Lordille kuitenkin ja menestystä jatkossa, että jaksaa pitää yllä tota "hirviö" imagoa.

Kaikki tuollainen lehden solvaaminen,kiroilu, pitäisi jo sivustojen ohjeen mukaan karsia tyystin pois näiltä palstoilta.Jos Seiskalla ei ole vapautta julkaista kuvaa henkilöstä ilman maskia niin miksi sitten lehden mollaajilla pitää olla vapaus mellastaa data palstalla mielinmäärin sekä käyttää täysin ala-arvoista kieltä.Lordikin varmaan tietää itsekin että ei tällaisen julkisuuden jälkeen yksityisyys salassa pysy,taatusti siitä joku lehti jutun tekee.Antakaa vaan seiskalle lain mukainen vapaus toimia1

• Stormheart

Vaikka Lordi nimenomaan pyysi että saisi pitää siviilielämänsä erossa bänditouhuista. Sais nostaa Lordi syytteen tota paskalehteä vastaan.

• Lordi fani

Täten lupaan ja vannon, että en enää ikinä osta seiskaa. En ole tilaaja, mutta irtonumeron ostaja. Tämä päätös pitää. Nyt ylitettiin se raja. Hävetkää!

• Uutisoija

Törkeyden huippu -> harmittava? Ja mainita, että ne kukkaistutukset olivat kauniit, kesäisin terveisin...

• m.j.h

heh ja kuka takaa, että sama mies?!?!?! tuo kuva on ollut ainakin jossain saksan lehdessä jo(muistaakseni)...

• niinpä tietysti

mitähän lordi on mieltä mitä kun eräs juorulehti laittoi kuvan ilman maskia lehteen... ?
        täytyypäs katsoa tänään viihdeuutiset mtv3 kanavalta...

• perttimies
      • tärkeä tutkija

Hei ihmiset, keksin hyvän idean: vaatikaa käyttämiänne partureita ja kampaamoita peruuttamaan tilauksensa tai vaihdatte toiselle palveluntarjoajalle. Minä ainakin aion kohteliaasti tehdä juuri niin. Itse en tuota paskalehteä ole ikinä ostanut, mutta täten aion vaikuttaa sen toivottavasti alenevaan myyntikäyrään.

• noora sevilla

Onpa kamalaa!

Kuka vakavissaan odotti, ettei kuvia ilman maskeja muka julkaistaisi?
      Ja miksi ei muka saisi julkaista?

Tätähän me kaikki kuitenkin halusimme.

• asia

olla kiinnostunut kun haluta. Halut on sairaita. Jos joku sanoo sulle ei niin se tarkottaa myös.

• all

Nyt loppu seiskan lukeminen, ei siin kyl mitää lukemista oo vuosiin ollukkaa...ketä kiinnostaa jonku noubadin ulkomaan reissut tai jonku pertun asiat.......hommaisvat itellee elämän, kaikki ei oo julkisuuden hakuisia....hyvä loordi ja karpela.....

• elsa

Lordi toi Suomelle euroviisu-voiton ennätyspisteillä ja heidän AINOA toiveensa oli, että saisivat elää normaalia elämää maskin takana.Ja sitten nämä juorulehdet menevät ja rahastavat niillä.Prkl!

• Uutisoija
      • en ole

-o/

En ole ostanut enkä osta. Selannut olen ja paskaksi todennut. Kuka helvetti voi ostaa tai tilata sellaista saastaa?

• se on

vanha uutinen että seiska julkaisi kuvan ilman maskia. Olihan tommi putaansuusta seiskassa ja pari viikkoa sitten kuvat ilman maskia ja lenkittämässä koiriaan.

On se kumma ettei silloin kukaan siitä tälläistä meteliä nostanut, koska ainahan lordin henkilöt ovat toivoneet ettei heidän kasvojaan julkaista?

• Uutisoija
        se on kirjoitti:

vanha uutinen että seiska julkaisi kuvan ilman maskia. Olihan tommi putaansuusta seiskassa ja pari viikkoa sitten kuvat ilman maskia ja lenkittämässä koiriaan.

On se kumma ettei silloin kukaan siitä tälläistä meteliä nostanut, koska ainahan lordin henkilöt ovat toivoneet ettei heidän kasvojaan julkaista?

Tietysti ymmärrettävää, ettei silloin tullut meteliä, koska

a) lordi ei olut ihan näin hot
        b) nyt lordi oli tehnyt isoissa televisiokanavissa selväksi pyyntönsä

Ja sanovat, että suomalaiset on hiljasia hissukoita. Näyttäähän tuota tunteenpaloa löytyvän. :-)

• riitä

on se kumma kun pitää vielä kuvakin laittaa lehteen. boikottiin koko lehti. yhtään seiskaa ei minun talouteen tule enää ikinä.

tänään soitan ja perun tilauksen. syyksi sanon tuon lordi-jutun. tv-ohjelmalistat san katsottua jostain muualta.

jos koko bändi haluaa pysyä pois julkisuudesta (ilman maskeja) miksi ei edes tätä kunnioiteta.

hyihyi.. hävetkää!! julkinen anteeksipyyntö ja kunnon korvaus lordille.

• kas kummaa

Mitä se lehti ei menekin edistämiseksi tekisi.
      No, pissii tällä teolla omaan sekä vieraaseen pääläriin se on varmaa.
      Kai se on kivaa tehdä juuri päinvastoin kuin kyseinen Lordi pyyteli tekemään.
      Kyseisellä lehdellä ei ole mitään moraalia. Keskittyisivät vaan kertoilemaan Nykäsen parhaat niinkuin tähänkin asti.

• tuon maanantaina

mutta että joku Seiska menee julkaisemaan sen, pyynnöistä huolimatta, kertoo lehdestä just sen verran, että siinä syy miksi en osta edes irtonumeroita. Tässä on juuri sinulle mahdollisuus miettiä, haluatko ylläpitää ko. toimintaa ostamalla/tilaamalla lehteä.

Toivottavasti Mr. Putaansuu on tätä nykyä aivan eri näköinen, sillä kyllä hänellekin yksityisyys kuuluu. Mr. Lordi on yhtyeen jäsen, Mr. Putaansuun tekemiset eivät pitäisi kuulua kenellekään.

Itse olen päättänyt sen, että mikäli lehti - jonka kestotilaaja olen, julkaisee yhdenkin reaaliaikaisen kuvan Mr. Putaansuusta tai kenestäkään muusta Lordin jäsenestä, loppuu lehden tilaus just siihen pisteeseen.

• hattu jäihin

Ei tuo minusta niin paha-asia ole.Joka paikas ulkomailla kuvia oli julkaistu,jo aiemmin.Eikä miehen naamas mitään vikaa ole,fiksu mies.Tarjoshan seiska Lordille Johnny Walkeria-pullon pressitilaisuudessa ainoana.

• :/.

aina se seiska on ollut ihan yhtä paska lehti, mitään uutta. ei ole tilattu eikä ostettu irtonumeroita nyt eikä tulla koskaan niin tekemäänkään. kaatukoon koko lehti ja päästään siitäkin riesasta..

• -juoruämmä-

Kuten eräässä keskustelupalstalla sanottu, perustetaan lehti mikä tekee juorujuttuja lehtien toimittajista jne.

Seiskan henkilökunta:

Vastaava päätoimittaja
      Eeva-Helena Jokitaipale

Päätoimittaja
      Marko Petäjäjärvi

Toimituspäälliköt
      Jari Peltomäki
      Anne Pennanen

AD
      Sonja Gåsman (äitiyslomalla)

Toimitussihteerit
      Arto Karjalainen
      Lide Murto

Erikoistoimittajat
      Mika Heikkilä
      Heli Kettunen
      Maria Lager

Toimittajat
      Ani Grahn,
      Hanna Juntto
      Heli Karonen
      Mia Malmi
      Kai Merilä
      Carmen Mäkinen
      Sari Mykkänen
      Sunniva Strömnes

Nettitoimittaja
      Elisa Jurvanen

Kuvatoimittaja
      Inka Blumenthal

Assistentit
      Pia Haavisto
      Kaisa Heinämäki

Taittajat
      Milla Oinonen
      Teija Rantanen
      Heli Sutinen
      Jonna Karhapää

Kuvausosaston päällikkö
      Matti Matikainen

Valokuvaajat
      Tomi Kaukolehto
      Timo Korhonen
      Ari Lahti

Toimituksen sihteerit
      Sari Koskinen
      Kati Pakarinen
      Elsa Pankkonen

ALLERIN TV-TOIMITUS:

Päällikkö
      Jussi Arola

ToimitussihteeriT
      Jorma Jortikka
      Pekka Saloranta
      Riitta Väliaho

Toimittajat
      Atte Alhainen
      Heli Karpio
      Toni Keränen
      Anne Korppila
      Johanna Laurila
      Ismo Lehtonen
      Silja Linko-Lindh
      Tommi Pietarinen
      Kimmo Pulkkinen
      Anu Räsänen
      Johanna Siik
      Nanna Siirilä

• Uutisoija

Juoruja juoruilijoista. Tostahan lähtee uusi kansanliike!

• Ampukaa paskalehdet kuuhun

• huhhahaha...

no, onneks en nähny (vielä..) seiska lehteä! en kyllä aijo tilata tätä paskaa enää ikinä, kun ennen oon tilannut, enkä ostaakkaa.

• lordi fani

Miten ihmeessä yhdestä kuvasta nousee tällainen haloo. Lordi ja sen takana oleva ihminen ovat kaksi eri asiaa kuten missä tahansa ammatissa. Ei vaikuta minun mielipiteeseeni Lordista. Hyvää musiikkia ne tekee, oli siellä maskin takana kuka tahansa. Jos Lordi tosissaan olisi halunnut pitää matalaa profiilia niin hän olisi jo kauan sitten paljastanut naaman ja se olisi ollut siinä. Nyt kun asiaa pidettiin salassa ja salamyhkäisenä niin tottakai siitä nousee lehdistölle halu paljastaa kaikki paljastettavissa oleva. Kielletyt hedelmät...

• MIES, KUN

LUULIN, ETTÄ ULKONÄÖN TAKIA MASKI PÄÄLLÄ. MUTTA SILTI SEISKA TEKI TÖRKEÄSTI, MUT TÖRKYLEHTIHÄN TUO ON. ETTE VIITTIS AINA ESIM. SITÄ MAAILMAN TYLSINTÄ PARIA TAUSKIA/VIRPIÄ YM. KESTOTYRKKYJÄ NYKÄSIÄ SUN MUITA, VÄHÄN KIINNOSTAA. EIKÖS ILTALEHTIKIN JO OTTANUT KANTAA TÄSSÄ JOKIN AIKA SITTEN NYKÄSTEN TOILAILUUN BOIKOTOIMALLA YLEISÖN PYYNNÖSTÄ SITÄ PASKATOUHUA.

HALUAN RAHOILLENI VASTINETTA!!!!

• http://boikotoikaaseiskaa.tk/
    • pappa55v

Toivottavasti perjantai-iltana Seiskan toimittaja ja valokuvaaja lennätetään kolera-altaaseen.
      Lordi yhtyeen nimenomaisesta pyynnöstä huolimatta Seiska rahanahneuksissaan ja moraalittomuuttaan menee julkaisemaan Lordin kuvan ilman maskia.
      Moraalitonta yksityisyyden kunnioittamattomuutta.
      Satakoon Seiskan toimitukseen paskaa taivaan täydeltä!

• vatut

Porukalla voitaisiin antaa haastattelu seiskan toimittajille

• redhat

Voi p...a!!! Nyt oli kyl tosi nolo juttu seiskalta. Törkeetä!!!!

• Kertoo kaiken

Jos pääkoppa tyhja niin jo vain se vain on täytettävä seiskan kaltaisen lehden sisällöllä, millä muullakaan.Ei sellaiseen tyhjään ponttöön enää kannata edes kusta laskea tulvimaan kun sekin menisi jo silloin siellä hukkaan.

• Nimetön

laittelin seiskan mainostajille mielipiteeni seiskasta ja ilmoitin boikotoivani heidän tuotteitaan jatkossa.. laittakaa viestiä mainostajille www.if.fi www.maf.fi www.elisa.fi www.autovakuutus.fi www.newnordic.fi www.altia.fi www.homeenter.com www.tele.fi www.myllynparas.fi www.olvi.fi www.masku.com www.kasvinsuojelu.berner.fi www.zed.fi bayer oy, siinä keille voi ilmoittaa mielipiteensä seiskasta..

• nauris

mitähän lordi on nyt mieltä kun oma kuva julkaistu lehdessä....
        täytyypäs katsoa tänään viihdeuutiset mtv3 kanavalta

• Uutisoija
        nauris kirjoitti:

mitähän lordi on nyt mieltä kun oma kuva julkaistu lehdessä....
        täytyypäs katsoa tänään viihdeuutiset mtv3 kanavalta

Entä jos julkaisivat jonkun pari vuotta vanhan kuvan? Harva sen perusteella välttämättä kadulla ketään tunnistaa. Briteissä julkaisivat kymmenen vuotta vanhan kuvan joista taisi vain yksi olla joskus Lordi yhtyeessä mukana. Ja tästä kaikesta haloo?

• Cooley

Helvetin helvetti! Tuollaiset toimittajat pitäisi karkottaa Ruotsiin!

• ei yksityisyyttä

Miksi Lordin jäsenet yrittävät pysyä tunnistamattomina? Miten Lordi itse perustelee asiaa?

En ymmärrä miten kasvojen paljastuminen voisi vähentää yhtyeen myyntiä, kuten jotkut ovat sanoneet. Pikemminkin voisi käydä päinvastoin.

Lordi yrittää poimia rusinat pullasta, mutta se ei tule onnistumaan. Kyllä varmasti moni muukin artisti, esim. Madonna tai Michael Jackson, tykkäisi kävellä kaduilla tunnistamattomana.

Euroviisujen voitto on sen verran iso juttu, että kaikki yhtyeen jäsenet tullaan paljastamaan ilman naamareita. Ja sen tekee moni lehti!

Kyllä Lordinkin pitäisi tajuta, että menestys on otettava kokonaisuutena: suuret rahat ja yksityisyyden menetys. Jos haluaa ansaita paljon tunnistamattomana, kannattaa harkita jotain muuta ammattia.

• Uutisoija

• koko

Saisivat koko Seiskan henkilökunta persesyövän ja tukehtuisivat omaan paskaansa.

• Sulevi

koko paskalehti.Tommi vois haastaa paskalehren oikeutehen!

• NtiHetfield

Pitihän se arvata ettei Lordin henkilöllisyys kauaa salassa pysy. Vaikka he kuinka pyysivät ettei näin kävisi. 7 päivää lehtipä tietenkin sen teki, mikäpä muukaan lehti. Siinä lehdessä työskentelevät ihmiset (?) eivät arvosta ketään eikä mitään.
      Pahimmasta päästä "journalistista" sosiohuoraamista se on, ei mitään muuta! Hävetköön, perskuta!!

• Lord|
    • Hävetkää,.,.,.,.

Kyseistä lehteä en lue enkä tilaa!! Lordille kunnia suomen voitosta!

• lordicted

PERKELEE!!! Seiska on hyvä lehti perseenpyyhintä, sytytys ja sätkäpaperina!!!

• sptutnik

TOsi ajattelmatonta julkaista kuvia kun he itse sitä pyystivät! Ekö niille oo siellä mitään moraalia?
      www.addressit.com/ansku69
      sinne laittmaan nimiä alle..jos saadaan yli 10000 niin se lähetetään seiskalle!

• Kymmenen vuotta..

..vanha kuva.

• LOPETTAKAA PILKKA

Ihan oikein et kasvot tulee kansalle näkyviin!!
        Jumalan ja Kristittyjen pilkkaajat noilla hirviökasvoilla kaikkien nähtäväksi, oikeilla kasvoillaan.Mikä heitä tekee "koskemattomaksi".Jokainen kerran saa palkkansa,vaikka tässä maailmanajssa luullaan itsestä vaik mitä.Huumorilla ja pilkalla on ero.Taiteella ja pilkalla on ero myös.Tämä ei ole taidetta.KUN KOHTEENA ON ILMI SELVÄSTI USKOVAT JUMALAN LAPSET!KRISTITYT!SIIS PILKKAA,SANOVAT LORDI JA KUMPPANIT MITÄ TAHANSA!

• DarkLucy
        LOPETTAKAA PILKKA kirjoitti:

Jumalan ja Kristittyjen pilkkaajat noilla hirviökasvoilla kaikkien nähtäväksi, oikeilla kasvoillaan.Mikä heitä tekee "koskemattomaksi".Jokainen kerran saa palkkansa,vaikka tässä maailmanajssa luullaan itsestä vaik mitä.Huumorilla ja pilkalla on ero.Taiteella ja pilkalla on ero myös.Tämä ei ole taidetta.KUN KOHTEENA ON ILMI SELVÄSTI USKOVAT JUMALAN LAPSET!KRISTITYT!SIIS PILKKAA,SANOVAT LORDI JA KUMPPANIT MITÄ TAHANSA!

ja laita kuvasi tänne, niin että me muutkin näemme.

• jeesus
        LOPETTAKAA PILKKA kirjoitti:

vittu sä olet sekaisin.

• Boikotoin seiskaa jo vuode...

On tää Suomi kyllä uteliaitten ja perseläpien maa,kun mennään tonkiin jotain kymmennen vuotta vanhoja valokuva-arkistoja jotta saadaan toisten työ pilattua.Nyt kun Lordi sen voiton sitten toi niin aletaan tässä toisen yställistä pyyntöä yksityisyydestä tuhoamaan.Häpeisitte seiskan väki!!

• blondi-72hki

lukenut lehteä mutta tosi sikamainen temppu;< ¤¤¤ Olisivat kyllä saaneet kunnioittaa LORDIn toivomusta!!!

• vihainen

miksi?lordin pyyntö nimenomaan oli että naamat pysyvät salaisuutena

• ilmiö

Ei voi muuta sanoa kuin että seiska häpäisi Lordin, Suomen euroviisumenestyksen ja sitä myöten koko suomen kansan!

En oo ennen tota paskapaperia tilannut enkä varmasti tule koskaan tilaamaankaan. Ja mikäli olisin tilannut niin peruttaisin tilaukseni saman tien.

• Seiska buu

Seiska on oikeasti kamala toisia kohtaan. Juoruja, haukkumista ja rumia kuvia. Ja nyt pilataan lordin kovalla urakalla tehty työ, maskit, kaikki. Lordi pyysi kauniisti ja vilpittömästi jospa häntä ei kuvattaisi ilman maskia, mutta ihminen on sokea. Varsinkin seiskan toimittajat. Mielestäni toisten ihmisten työtä ei ole oikeus pilata ilkeällä kasvokuvien julkaisulla. Itse suljin tiukasti silmät kun netissä tuon kuvan näin. Sitten napsautin itseni nopeaa pois ilkeiden ihmisten sivuilta. Ja päätin että koskaan en enää mene. Minä suosittelisin Lordin tukemista, nostetaan kova kohu kuvista, pilataan seiskalehti lopettamalla tilaus ja lähetetään Lordille viestejä. Mielestäni tuo juttu oli jo yli äyräiden noussut. Lordi voittaa euroviisut, rikkoo pisteennätyksen ja toimmii kunnioitettavasti suomen puolesta. Ja sitten yhdet tulee, ottaa kuvia kasvoista ja vastoin tahtoa julkaisee kuvat ihan kannessa. Ja tietenkin hirveä otsikko: HÄN ON LORDI! Ja sitten kuva Tomi Putaansuusta. No, minun osaltani tämä keskustelu loppuu vja menen tekemään muuta Lordin hyväksi.

• nalle

Seiska meni sitte ja julkaisi kuvan eikä kunnioitettu Lordin pyyntöä !!!! Idiootit toimittajat

• seiska_boikottin.

älkää tilatko seiskaa, peruuttakaa elkääkä ostako irtonumeroita! paska lehti boikottiin, ansaitsee tämän... eli ei osteta seiskaa ja se saa näkyä myyntikäyröistä :) alhaisimmat myyntikäyrät tulee.. :D
      toivottavasti ei aleta nyt alkasa myymään sitä kaupoista, kun huomenna vasta kauppoihin tulee! huh... viel voi perua :D:)

• Lebra

Kyllä Seiska boikottiin. Ei minkäänlaista kunnoioitusta ihmisiä kohtaan. Kirjoittaa kaikkea paskaa, eikä kuuntele julkkisten toiveita. Itse boikotoin seiskaa, enkä halua edes nähdä lordin kuvia ilman maskia. Jotain jännitystä!!!!!!!!

• justjoo

Seiskan kotisivuille ei sitten enää pääse....taisivat säikähtää perkule...

• sanovat

boikotoivansa seiskaa, mutta väitänpä, että levikki vaan kasvaa, eli haloota aiheuttamalla seiska pärjää.

tämä oli vain ajan kysymys.

• Janita

Aloitinkin jo vahingossa tästä aiheesta uuden keskustelun eri kategoriaan... :)

Mutta siis en ollut yllättynyt, koska tiesin että paskalehti seiska kuitenkin rikkoo Lordin yksityisyyden.

Mikä molopää siellä on päätoimittajana??? Pitäis varmaan laittaa sinne joku adressi että sais kenkää... arrrrgh!

Vihaan koko 7-päivää lehteä YHÄ VAAN ENEMMÄN!

Te teitte sen taas, seiska! Kiitti v*tusti!

• PERUN TILAUKSEN

PERUN KYLLÄ TILAUKSENI, SURKEAA HOMMAA... SEISKALTA...

• Ida

Paska lehti, en ole ostanut ikuna.

• Jotain kunnioitusta

Aller Julkaisut Oy kustantaa myös seuraavat lehdet:

Tähtipaketti
      7 päivää
      Katso!
      OHO!
      Koti ja keittiö
      Fitness
      Mix
      C.C.
      IN LOOK
      Automarket
      Venemarket

• Cooley

Juuri näin!

• angry!!!!!!!!

voi jumalauta mitä teki.....Seiska on persepaperia!!!

• lorrdi

persauksista koko lehti Ja SyvältÄ

• nuorempi mummeli

Paskalehti, ei mitään kunnioitusta. En enää koskaan osta 7-lehteä.

• extremt arg

7-lehti är skit! bajs bajs bojkotta skiten

Har dom ingen respekt alls!

• PL@YG!RL

EIKÖ ENÄÄ OMALLA YKSITYISYYDELLÄ OO MITÄÄN ARVOA?! EIKÖS *LORDI* JUURI SANONUT ETTÄ SOVITTAISIIN KUN HE TOIVAT VIISUVOITON, NIIN HE SAISIVAT PITÄÄ YKSITYISYYTENSÄ?! VITUT KANS! KIITTI VITUSTI SEISKA, OOTTE PARASTA PASKAPAPERIA!!

*LORDILLE* ISO KIITOS JA KUMARRUS!!

• yks vaa

On se kyllä kumma että ei anneta ihmisten olla rauhassa. Vaikka Lordi sanoi ettei halua sotkea yksityisyys elämää. Kirjoittas seiska vaan niistä tyypeistä jotka haluaa olla "pinnalla" juklkisuudessa ja jättäisivät muut rauhaan... Iso kasa risuja seiskalle. Onneksi ei ole pakko lukea ko. lehteä...

• Naamat esiin

• Salainen poliisi
    • BOIKOTOIDAAN SEISKAA!

BOIKOTOIDAAN SEISKAA. VITUN TÖRKEETÄ.

JA HEI, TOINEN JUTTU. JOS MÄ NÄEN JOSKUS JOSSAIN TON LORDIN NIIN EN MEE PUHUMAAN ENKÄ TUIJOTA KADULLA ENKÄ MEE PYYTÄMÄÄN NIMMARIA. KUNNIOITAN HÄNEN YKSITYISYYTTÄÄN.

KUKA ON MUKANA!??!

• minä

Olen todellakin messissä. En osta sitä lehteä ikinä.

• Lordaaja

"JA HEI, TOINEN JUTTU. JOS MÄ NÄEN JOSKUS JOSSAIN TON LORDIN NIIN EN MEE PUHUMAAN ENKÄ TUIJOTA KADULLA ENKÄ MEE PYYTÄMÄÄN NIMMARIA. KUNNIOITAN HÄNEN YKSITYISYYTTÄÄN."

Jos minä näen Lordin kadulla tai missä tahansa, niin menen kyllä pyytämään nimmaria jos vain mahdollista.

Tomi Putaansuun annan kyllä kulkea rauhassa kadulla, enkä kysele nimmareita.

• totta.
        Lordaaja kirjoitti:

"JA HEI, TOINEN JUTTU. JOS MÄ NÄEN JOSKUS JOSSAIN TON LORDIN NIIN EN MEE PUHUMAAN ENKÄ TUIJOTA KADULLA ENKÄ MEE PYYTÄMÄÄN NIMMARIA. KUNNIOITAN HÄNEN YKSITYISYYTTÄÄN."

Jos minä näen Lordin kadulla tai missä tahansa, niin menen kyllä pyytämään nimmaria jos vain mahdollista.

Tomi Putaansuun annan kyllä kulkea rauhassa kadulla, enkä kysele nimmareita.

totta. hyvä huomio. pointsit sulle beibe.

• Juorulehtien lukija

Katso on parempi juorulehti kuin Seiska. Ne kunnioittaa Lordia. Seiskat poltin äsken takassa. Lordi on KUNINGAS!

• Jaska1988

Boikottin myös Katso.

Jaska

• Kullervo Pellinen

Sehän nyt on tiedossa, että seiskalehti on perseestä. Joka helvetin kansi on täynnä negatiivisiä lööppejä tyyliin "Tauski heitti anoppinsa ikkunasta ulos !". Ketä perkeleessä nuo jutut voi kiinnostaa ? Ajatella, minäkin ostin joskus seiskaa kun siinä on ne satelliittikanavien ohjelmatiedot ... :( Hävettää ... mutta sitä EI tapahdu enää.

• lord of the wings

onko yököttävämpää ammattia kuin kytätä puskassa
      salakuvia julkkiksista?

toivottavasti tämä tapaus avasi lopullisesti suomalaisten silmät ja seiska joutuu vihdoin nielemään itse sen paskan, jota se on tähän asti syöttänyt muille.

levittäkää sanaa;

vähänkään arvonsa tunteva suomalainen
      EI OS-TA SEIS-KAA.

piste.

• Piru Ite
    • 12 bojong

Lordi toi Suomelle voiton ja pyysi medialta että saisivat pysyä anonyymeinä, useimat lehdet ja sähköinen media on kunnioittanut tätä, mutta ei SEISKA, kelle annat äänesi ? jätä seiska ostamatta, se on ääni LORDI:lle !!!!!
      Kyllä se seiska kaatu, voittihan suomi / Lordi euroviisutkin ! Vote Lordi !!

• lehti

tekivät saman tempun. Saksalainen lehti on kuulema julkaissut kosketinsoittajan kuvan ja kehunut häntä enkelimäiseksi kaunottareksi. Lehden nimeä en muista mutta radiossa siitä on puhuttu. Ruotsalainen lehti on vissiin julkaissut laulajan ja kosketinsoittajan kuvan.

• Joni

Saksalainen lehti on Bild

• Lehtinen

On todella p..stä tuo touhu kun ei kunnioiteta ihmisten toiveita..suututtaa.Rahahan on tässä maailmassa tärkeintä..Seiskasta en hirveästi ole koskaan pitänyt ja nyt vielä vähemmän!GRR!!

• ei ole reilua

Niin perseestä. Ihan totta. Lordi ja bändin jäsenet tekivät toiveen ja pyysivät, että saisivat olla medialta rauhassa. Saksa ja Ruotsi kuitenkin viisveisasivat ja nyt Suomikin meni mukaan tähän. Idiootteja. Lordi on kuitenkin viisuvoittaja ja toi Suomeen ensimmäistä kertaa julkisuutta, jota ei saa jääkiekon kautta. Luulisi siis, että Suomen media antaisi Tomin olla rauhassa. Väärin näköjään meni. Olen todella pettynyt.

• heli

en enää koskaan aio ostaa kyseistä lehteä ja toivon että moni muukin tekee samoin! Raukkamainen teko ko lehdeltä!

• Kirjoittakaa adressi

Kirjoittakaa adressi ja boikotoikaa seiskaa

• ALLAH AKBAR
    • IRTONUMEROIDEN OSTO

Turhempaa ja huononpaa lehteä kuin seiska ei ole vielä tehtykään.

Laittakaa muutkin ko. aviisi boikottiin!!!

• Metalli mamma-75

Johan oli, euroviisu voittajamme tahto oli yksityisyyden kunnioitus.

Miksei Suomen lehdistö voinut kunnioittaa tätä?

En olisi itse halunnut kuvaa nähdä, koska salaperäisyys oli erittäin mahtavaa Lordissa!

• kunnonpellet

"ÄÄÄÄ ME SAADAAN MAINETTA, MYYDÄÄN KUVAT VIELÄ MUUALLE" PRKL mitä pellejä koko toimitus. En osta ikinä enää, enkä kyl oo aiemminkaan ostanu

• Halko

Kuitenkin heti menette kieli pitkällä kiskalle ostamaan lehden.

Ei voisi joku mörköoppeera ja viisut kiinnostaa vähempää.

• Jahve on Loordi

praise the LORD... YahVeh

• Maysa

...jos asianosaiset itse pyytää sen verran yksityisyyttä, niin ois kyllä voitu se heille suoda! Kuka tästä "uutisesta" edes mitään kostuu? Tuli paha mieli.. : (
      Tsemit Lordille ja kumppaneille!

• Nimetön

Putaansuu vetosi kauniisti Ateenan voiton jälkeen, ettei kasvokuvia julkaistaisi. Vähän jolla olisimme voineet kiitollisuutta osoittaa, olisi ollut noudattaa pyyntöä. Seiska on ala-arvoinen roskajulkaisu, joka nyt toivottavasti katoaa Suomen lehdistökartalta.

• .....

Ja kyllä tossa oli pahantahtosuutta ilmassa kun piti se värkki etusivulle laittaa eikä vain uutisoida asiasta ilman kasvokuvaa kannessa. Ainoa hyvä puoli on se, että vihdoin enemmänkin ihmisiä on vastaan tälläistä paskamediaa. Mulle riitti koko homma jo viimeistään siinä vaiheessa kun pääministerin tekstiviestejä piti mediassa riepotella. Ajatella kun noikin yli kymmenen vuotta (?) toiminu noin, ja nyt yks roskalehti teki noin.

• tanja

meinaan lopettaa lehden tilaamisen heti perjantaina..en ymmärrä miksei toisen/toisten yksityisyyttä arvosteta,kun lordi sanoi itse että ei halua julkisuuteen..

• mä vaan

seiska-lehti muka joskus arvostanut toisen/toisten yksityisyyttä???!!!! Pelkkää paskaa myydään ja jotkut ovat vielä valmiita rahoittamaan moista touhua ostamalla/tilaamalla sitä paskaa!!!

• hevari

Seiska tuli ja nyt loppu... Minä ainakin kunnioitan edelleen heitä ja toivottavasti Lordi jatkaa samaan malliin eikä vaivu hiljaisuuteen... Kyllä oli niin raukkamainen ja rahan ahne lehti .... Kiitos !!!!!

• ThunderStrike

Olisikohan tuon 7-lehden toimittajien Jokitaipaleen kotiosoitteet/puhelinnumerot tiedossa ?
        Nehän voisi mieluisasti julkaista netissä. Julkista tietoahan sellainen on. Ihan kuin Lordin kasvojen julkaiseminen...
        prkl

• pettynyt

Raukkamaista lehdeltä!

Kyllä on tulosta tehtävä vaikka millaisella konstilla.
      Ilisi nyt annettu poikien ja tytön tehdä omaa työtänsä ja nauttia musiikista. Ei sitä kestä kovin pitkään kuitenkaan.

RAUKKAMAINEN TEKO, HÄVETKÄÄ JOS OSAATTE!?

• yhyy...

Ei voi edes välttyä näkemästä ko. kuvaa kaupassa kävellessään, kun kanteen töppasivät.... Oon vähän surullinen, kun se oli kivan mystinen hlö...

• Seiska on syvältä....

Boikottiin.... älkää ostako.....
      Ihmetyttää jo yleensäkin ennen tätä koko lehti luulisi että ihmiset olisivat hivenen fiksumpia...
      Muuten.... Jokaiseltä löytyy Teksti tv josta on näpee käydä tsekkaamassa tulevat tv ohjelmat.... tämä sillä että melkein jokainen kuka lehteä on tilannut perustelee hankinan ohjelmilla....
      Vaihtoon vaan loinen lehti....

• &lt;=&gt;
    • ed.winchester
    • ed.winchester

7 päivää -lehden päätoimittaja Eeva-Helena Jokitaipale perustelee kuvan julkaisua sillä, että se on julkaistu myös aiemmin. Alun perin kuva julkaistiin 1999 Helsingin Sanomien Nyt-liitteen artikkelissa, jossa Putaansuu esitteli Kiss-tatuointiaan.
      "Ymmärrän, että on kaikenlaisia toivomuksia, mutta en usko tämän horjuttavan Lordin suosiota", Jokitaipale sanoo.
      Lehden keskustelupalsta täyttyi keskiviikkona tuhansien Lordin fanien mielenilmauksista. Lukijat ovat myös peruneet tilauksia.
      "Joitain peruutuksia on tullut", Jokitaipale myöntää. "Ihmiset reagoivat tällaisiin asioihin kiihkeästi. Lähde: http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=1135220018148

Ei tämä minun puolestani horjuttanut LORDIN suosiota, kuten Jokitaipalekin sanoi, mutta tämä horjutti itsensä rouva Jokitaipaleen suosiota ja pahasti!

• Kol
      • Seiskan tilaajista

Nyt pitää perustaa sellainen lista, josta näkyvät kaikki Seiskan kestotilaajat! Siinäpä sitä riittääkin paljastettavaa,

• kekkonen
        Seiskan tilaajista kirjoitti:

Nyt pitää perustaa sellainen lista, josta näkyvät kaikki Seiskan kestotilaajat! Siinäpä sitä riittääkin paljastettavaa,

Aika urpoa luulla että nuo lordien naamat pysyis salassa.

• ...joka...
        Seiskan tilaajista kirjoitti:

...tilasin sen netissä olleen 19.90 euron tarjouksen perusteella 7 päivää lehden, LOPETIN TILAUKSENI, ystäväni, kestotilaaja lopetti myös!
        Syy, Päätoimittaja voi keksiä syitä kuvien julkaisuun, niin kauan, kun hänellä on edes jonkun verran mielikuvitusta, mutta mun huumori loppui. TÖRKY lehti, jolle mikään ei ole mitään... päätoimittajakin saattaa olla persoonaltaan vinoutunut/rikkoutunut/vaurioitunut tosi pahasti.
        Tunteetonta on touhu, josta päätoimittaja viimekädessä vastaa.
        OLETTE HALVEKSITTAVIA, T E jotka liitytte jollakin tavalla kuvien julkaisuun!

• seiskan
        ...joka... kirjoitti:

...tilasin sen netissä olleen 19.90 euron tarjouksen perusteella 7 päivää lehden, LOPETIN TILAUKSENI, ystäväni, kestotilaaja lopetti myös!
        Syy, Päätoimittaja voi keksiä syitä kuvien julkaisuun, niin kauan, kun hänellä on edes jonkun verran mielikuvitusta, mutta mun huumori loppui. TÖRKY lehti, jolle mikään ei ole mitään... päätoimittajakin saattaa olla persoonaltaan vinoutunut/rikkoutunut/vaurioitunut tosi pahasti.

niin pistä se asiakaspalautuksena menemään takaisin ja jos tiedät jonkun kenelle tulee seiska niin ota sekin ja kirjoita nimen ja osoitteen päälle asiakaspalatus ja pistä postilaatikkoon odottaman perjantaita...

• yessyess
        ...joka... kirjoitti:

Mahtavaa et jengi on perunnu kestotilauksensa!! Tuli mahtava olo! *ittu hienoo! 8)

• Jarzza

Ei se seiska ollut niin kummoinen lehti ennenkään mutta nyt pissasivat nilkkaansa. Luulivat kai,että Lordin diggaajat olivat kaikki nuorisoa. Unohtivat, että me 70-luvun nuoret olemme nykypäivän keski-ikäisiä ja me elimme Hard Rock Halleluja-aikakautta.

• ...

Todella oksettavaa toimintaa. Eikö enää mikään riitä? Saatanan sopulit sais palaa helvetissä!

• kapsi

Joo, kivat seiskalle... Kyllä sitä henkilöä kohtaan joka tuo euroviisuvoiton Suomeen, luulisi myös julkisten tiedotusvälineidenkin hieman kunnioittavan... Aika paha moka seiskalta tuo kuvan julkaisu... Päätoimittaja voisi itse tehdä itsestään jutun seiskaan missä seurataan hänen jokaista tekemistään ja paljastettaisiin vaikkapa muutama menneisyyden haamu... miksei samantien koko suvun naamat koreilemaan etukanteen... osoitteet ja puhelinnumerot kaupan päälle... sananvapaus on ihan ok, mutta rajansa kaikella... ja seiska ylitti sen kyllä pahanpäiväisesti... HÄVETKÄÄ!

• anni

ei todellakaan ole mikään puolustus, että kuva on julkaistu jossain -99 tai että joku saksalainen lehtikin sen julkaisi. Kyse on kuitenkin Suomen ekasta euroviisuvoittajasta ja hänen toiveestaan. Aivan törkeetä laittaa kuva vieläpä kanteen, ettei voi välttyä sitä näkemästä, vaikka haluaisikin :-(

Liityn mukaan boikottiin, enkä osta sitä paskalehteä enää ikinä!!

• todellakin.

Ja seiskan kusipäiltä voisi kysyä, että vaikka kuva onkin aiemmin julkaistu, niin oliko TODELLA TARPEELLISTA julkaista se nyt seiskan kannessa. MIKSI se oli pakko julkaista? Ihan vain kiusantekomielessä vai?

Kansallissankari Lordi pyysi medialta yhtä asiaa. Seiskan oli pakko tehdä juuri päinvastoin. Oksettavaa! Tajuatteko te siellä seiskassa, että nyt KYMMENET TUHANNET suomalaiset ovat pahoillaan Lordin puolesta teidän takianne! Osaattekohan te edes hävetä?

Yksi hykerryttävä puoli tässä on. Nimittäin se, että siinä vaiheessa, kun seiskalaiset itsekin tajuavat tekemänsä virheen suuruuden, he eivät MITENKÄÄN saa sitä tekemättömäksi, vaan he kantavat tätä häpeätahraa IKUISESTI. Hah.

• Lompakkoon

Eli huomenna kun kävelet lähikauppasi kassalle sanot: "ai teillä on tota paskalehteä vielä myynnissä....enpä taidakaan enää käydä täällä."

Jos joku kauppaketju ilmoittaisi poistavansa seiskan myynnistä täällä olisi yksi tuleva kanta-asiakas.

• jos ei muu auta
        Lompakkoon kirjoitti:

Eli huomenna kun kävelet lähikauppasi kassalle sanot: "ai teillä on tota paskalehteä vielä myynnissä....enpä taidakaan enää käydä täällä."

Jos joku kauppaketju ilmoittaisi poistavansa seiskan myynnistä täällä olisi yksi tuleva kanta-asiakas.

Antakaa palautetta kaupoillenne:

www.ykkosbonus.com
        www.plussa.fi

jne....

ei tätä voi sallia...

• kauppiasko
        Lompakkoon kirjoitti:

...että sitä kassaneitiä voisi paskanvertaa kiinnostaa jos rupeat käymään jossain muualla kaupassa? Kassaneidit ovat kassalla jollain surkealla kuuden euron tuntipalkalla, eikä heidän palkkansa nouse/laske vaikka kaupassa ei kävisi ketään. Valittakaa sellaisille ihmisille jotka oikeasti asioista päättävät.

• Mintsku

Upeaa toimintaa!! =)

Juuri näin tämän pitikin mennä, nyt ollaan oltu uutisissa ja joka paikassa! *taputtaa*

Tuolla aiemmin olikin yksi hyvä ehdotus mikä saa myös minun kantani! Te jotka ootte tilanneet seiskan, tai siis saitte sen tänään postissa,niin:Lähettäkää kyseinen lehti takaisin toimitukseen!! Kirjekuoressa, revittynä, kokonaisena, tuhkana...miten vaan...no ei ehkä tuhkana, mutta asian pointtihan oli se että LÄHETTÄKÄÄ LEHTI TAKAISIN!!!

Hyvältä näyttää...

Joku vois aktiivinen vois tehdä jonkun "linkkikokoelman" missä ois kaikki ns.tarvittavat tiedot!

Tehdäänhän tää jooko siististi?!?

• HÄVETKÄÄ!!!
      • jejej

en tiennykkää että kaupasta saa ostettua paskaa no nyt tiiään SEISKA PASKA

• PERUTAAN
        jejej kirjoitti:

en tiennykkää että kaupasta saa ostettua paskaa no nyt tiiään SEISKA PASKA

Parasta seiskalle olisi, jos me kaikki tilataan se seiska ja perutaan ekan numeron jälkeen. Se ei maksa meille mitään, mutta maksaa Allersille tuhansia euroja.

Ekaa numeroa ei tarvitse maksaa. Kuluttajasuoja on meidä puolella. Se suojaa ihmisiä ostamasta paskaa.

Eli jos Seiska ei miellytä, tilauksen voi perua.
        Ja luulenpa että ei kaikkia miellytä.

• arska
        PERUTAAN kirjoitti:

Parasta seiskalle olisi, jos me kaikki tilataan se seiska ja perutaan ekan numeron jälkeen. Se ei maksa meille mitään, mutta maksaa Allersille tuhansia euroja.

Ekaa numeroa ei tarvitse maksaa. Kuluttajasuoja on meidä puolella. Se suojaa ihmisiä ostamasta paskaa.

Jo yleensäkin se että suomesta löytyy noin paljon tyhmiä ihmisiä jotka tilaavat noita paskalehtiä on huolestuttavaa. Mitä helvettiä te oikein luette niistä???, eikö jumalauta oikeasti ole parempaa tekemistä. Jutuista puuttuu vain ta-vu-vii-vat, että kaikkein tyhmimmätkin saisivat jutuista selkoa.

• enää tilaa 7
        arska kirjoitti:

Jo yleensäkin se että suomesta löytyy noin paljon tyhmiä ihmisiä jotka tilaavat noita paskalehtiä on huolestuttavaa. Mitä helvettiä te oikein luette niistä???, eikö jumalauta oikeasti ole parempaa tekemistä. Jutuista puuttuu vain ta-vu-vii-vat, että kaikkein tyhmimmätkin saisivat jutuista selkoa.

Lordi-tapaus herätti minutkin miettimään, miksi olen tilannut seiskan. Täyttä Tanskalaista paskaa. Johan ne kannetkin repee käsiin. HALVALLA tehty! Kiitos Lordille, että tajuan olla tilaamatta tuota julkaisua. Helvetin hyvä juttu.

• minä
        PERUTAAN kirjoitti:

kaikki kuvamaan seiskan Päätoimittaja elämää 24h

• vaan
        minä kirjoitti:

kaikki kuvamaan seiskan Päätoimittaja elämää 24h

seiskan totaalisesta rappiomoraalista.Kaikki on kaupan millä vaan rahaa voidaan tehdä.Mielen kiintoista nähdä kuka tuostakin journalismin riemu voitosta eniten lopulta hyötyy?Nyt vaan kaikki tonkimaan seiskan henkilökunnnan menneisyyttä ja kaikki mahdollinen törky julkisuuteen,netin välityksellä kuvien kera!

• aikoo avata

keskustelupalstansa perjantaina. Meneeköhän taas tukkoon, itse aion ainakin käydä antamassa heti haisevan vastalauseen. Toivottavasti sen verran on sivut pystyssä.

• väärinpäin
    • keskusteluun..
      • Miki

On se ny perkele ku tehdään yhrestä euroviisuvoittajasta JUMALAA. Tämä ny tass tahtoo mennä liika pitkälle. Putansuuki nauraa näille jutuulle mitä on tullu ja jos ei niin aina on huominen. Mitä näitä murehtia KU ON MUUTAKI MITÄ VOIS MUREHTIA. Rauhaa

• Miki
        Miki kirjoitti:

On se ny perkele ku tehdään yhrestä euroviisuvoittajasta JUMALAA. Tämä ny tass tahtoo mennä liika pitkälle. Putansuuki nauraa näille jutuulle mitä on tullu ja jos ei niin aina on huominen. Mitä näitä murehtia KU ON MUUTAKI MITÄ VOIS MUREHTIA. Rauhaa

Siis kohtuu kaikes. No ehkä oli väärin julkaista kuvat mutta kyllä ne johonaki välis olis tullu ilmi. ei vain olisi ollu näin kovaa kohua.

• Nauta

• Ikmi

• jaa...
        Miki kirjoitti:

Mutta kyllä ihmisillä on vapaus murehtia juuri niitä asioita, joita haluaa. Ei ole mitään velvollisuutta murehtia vain joidenkin mielestä "oikeita" asioita.

• Minuakin
        jaa... kirjoitti:

Mutta kyllä ihmisillä on vapaus murehtia juuri niitä asioita, joita haluaa. Ei ole mitään velvollisuutta murehtia vain joidenkin mielestä "oikeita" asioita.

Peruin tilauksen.Seiska on ollutkin nykyään ihan paska!!!!

Terveisiä seiskan paskanaamoille!!!
        Piru teidät perii....

• voi loiri
        Minuakin kirjoitti:

Peruin tilauksen.Seiska on ollutkin nykyään ihan paska!!!!

Terveisiä seiskan paskanaamoille!!!
        Piru teidät perii....

Hehheh..
        Koko kansa on yhtäkkiä muka kääntynyt 7lehteä vastaan. Sama kansa, joka on kiinnostuksellaan tehnyt lehdestä sellaisen kuin se on. Mikä Lordin kohdalla on moraalisesti sen kummemmin kuin muidenkaan juttujen?
        Sama boikotti olisi pitänyt järjestää jo ajat sitten jos samoja periaatteita noudatettaisiin. voi loiri!
        Lehden levikki pysynee miljoonaluokassa edelleen...
        Tulen varmasti lukemaan lehteä edelleen, kun se käsiini päätyy. Mutta varmastikaan en sitä tule itse ostaneeksi, kuten en ole ikinä ennenkään tehnyt.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      282
      5308
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      68
      5248
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4015
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2830
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2417
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2040
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2000
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1727
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1261
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1108
    Aihe