Mistä "sirkuspyörä"?

kaksipyöräinen

Niin, ajankuluksi pihalle haeskelen yksipyöräistä ja muistan jonkin webbikaupan moista kaupanneenkin, mutta en vaan enää löydä. Voitteko auttaa ja antaa vinkkejä miten saan moisen pelin itselleni uutenä tai käytettynä, kiitos!

14

6164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilsu
    • 80- luvulla

      Ensin tein ite pyörän etuhaarukasta ja mopon pedaaleista ja ja pitkästä satulasta.
      Sitten soitin Hämeenlinnan fillari kauppaan. Sieltä ne tilas mulle pyörän. Maksoi aikoinaan muistaakseni 750 mk. Kun oon 183cm pitkä, hitsasin 10 cm jatkoo satulaputkeen ja menoksi.
      Perusajelu esim. kävelijän rinnalla yllättävän helppoa, muusitten onkin jo työn takana.

    • lähiurheiluliikkeestä
    • Parrujalka

      Huuto.netissä oli myynnissä käytetty yksipyöräinen. Katsoppa Harrastukset=> pyöräily.

      • vielä kaksipyöräinen

        Tuo sportia-vinkki oli oiva, vaikkakin kaupasta ei löytynyt, mutta tilaamalla eiköhän. Kohta alkaa treenaaminen!


    • täältä
    • ei oppinut ajamaan

      Kiinnostaako, minulla olisi viime kesänä Saksasta hetken mielijohteesta tuotu 20" yksipyöräinen.
      Itse sillä ei opittu ajamaan, joten joutaa pois.
      Pyörä on aivan uudenveroinen, ei kolhittu eikä käytön jälkiä. Pyörä Helsingissä, h. 100 eur.

      Tiedustele jl59jl(ät)netti.fi

      • haluan yksipyöräisen

        Ehdottomasti mua kiinnostaa !!
        Olisko mahollis saada 70 eurol se pyörä? jos et oo viel kaupannu sitä kellekkään..
        jos ei käy niin sitten ostan 80 eurol ihan uuden pyörän..


      • ei oppinut ajamaan
        haluan yksipyöräisen kirjoitti:

        Ehdottomasti mua kiinnostaa !!
        Olisko mahollis saada 70 eurol se pyörä? jos et oo viel kaupannu sitä kellekkään..
        jos ei käy niin sitten ostan 80 eurol ihan uuden pyörän..

        Osta 80:llä sitten uusi. Omalleni löytyikin käyttöä eikä se siis ole enää myytävänä.


    • joku suomalainen joka kävi ...

      www.mototnet.com tai vastaavaa on 49.00€(tosi halpa)

      • Robgdh

        ostin sellasen ja kesti 3 päivää ja pyörä meni rikki. sitten tilasin 200€ pyörä unicycle.com ruotsista ja se ei mee rikki


      • Yksipyöräilijä
        Robgdh kirjoitti:

        ostin sellasen ja kesti 3 päivää ja pyörä meni rikki. sitten tilasin 200€ pyörä unicycle.com ruotsista ja se ei mee rikki

        En ole tuota Motonetin pyörää itse koskaan nähnyt. Hinta olisi vain aika kohdallaa traineriksi. Jos se kestäisi parikin viikkoa perus-tasapainoharjoittelua tasamaalla niin se olisi hintansa haukkunut. Ei sillä varmaan mitään maastossa tee ja ekan dropin jälkeen on varmasti kaikki metalliosat mutkalla.


    • tuyhuhj

      kattokaa mulletoi.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe