Mistähän johtuu, että pääsen noinkin kovaa?
Olen vain tavallinen pulliainen ja kummaksun miten juoksin tuollaista vauhtia!
Satametriä aikaan 10.88
12
1676
Vastaukset
- drikke
Tuskin oot mikään tavallinen pulliainen, jos tommosen ajan juokset! Perkele=). Tommosen ajan saamiseks pitää treenata jo tosi paljon.
- harjoitusohjelma ei
Treeniä on 4h:ta viikossa, et silleen...
- drikke
harjoitusohjelma ei kirjoitti:
Treeniä on 4h:ta viikossa, et silleen...
Mitäs sitte sanoit, että olet tavallinen pulliainen?? Jos seuraa tarkasti urheilijan ruokavaliota ja 4h viikossa, niin ei siinä nyt ihan tavallinen kansalainen ole.
- harjoittelu
drikke kirjoitti:
Mitäs sitte sanoit, että olet tavallinen pulliainen?? Jos seuraa tarkasti urheilijan ruokavaliota ja 4h viikossa, niin ei siinä nyt ihan tavallinen kansalainen ole.
No juuri oikean pituinen n.182cm ja pitkät jalat...
Oleellista kuitenkin on, etten juokse säännöllisesti kuin, vain kerran viikossa. Lääkeaineita en käytä, tarvittavat proteiinit saan tarkasta ohjelmasta, jonka olen sattumoisin itse tehnyt.
Aloittelijoille korostan tekniikan tärkeyttä ja kiihtyvyyden merkitystä tulokseen. Toinen huomionarvoisa seikka on askelpituus ja kolmas juoksu asento on joustava ja neljäs on että jalat on yhdessä. Kengiksi sopii mitkä tahansa kevyet mutta paksupohjaiset. - drikke
harjoittelu kirjoitti:
No juuri oikean pituinen n.182cm ja pitkät jalat...
Oleellista kuitenkin on, etten juokse säännöllisesti kuin, vain kerran viikossa. Lääkeaineita en käytä, tarvittavat proteiinit saan tarkasta ohjelmasta, jonka olen sattumoisin itse tehnyt.
Aloittelijoille korostan tekniikan tärkeyttä ja kiihtyvyyden merkitystä tulokseen. Toinen huomionarvoisa seikka on askelpituus ja kolmas juoksu asento on joustava ja neljäs on että jalat on yhdessä. Kengiksi sopii mitkä tahansa kevyet mutta paksupohjaiset.No niin myönsithän sä sen, että oot normaalia paljon parempi=) Jatka vain harjoittelua ja susta kuullaan, monen vanha oot?
- nuorihan minä
drikke kirjoitti:
No niin myönsithän sä sen, että oot normaalia paljon parempi=) Jatka vain harjoittelua ja susta kuullaan, monen vanha oot?
Mutta silti on parhaat vuodet takana. Nyttempi kulkee jo reilua sekuntia huonommin, et turha toivo.
- Aleksi.K
nuorihan minä kirjoitti:
Mutta silti on parhaat vuodet takana. Nyttempi kulkee jo reilua sekuntia huonommin, et turha toivo.
Ookko sitte joskus juossu vai 9.88, jos nyt menee reilua sekuntia huonommin??? Just joo!!
- En tietenkään ole
Aleksi.K kirjoitti:
Ookko sitte joskus juossu vai 9.88, jos nyt menee reilua sekuntia huonommin??? Just joo!!
Nykyään juoksen noin 11.5-11.8s aikoja...En ole enää nuoruuteni kunnossa... En kyllä alle 10 pääse, vaikka miten juoksisin. Tuo 10.88 oli kaikeksi kukkuraksi myötatuulitulos n.1,5m/s, et silleen.
- 2.1m/s on vasta myötätuulit...
En tietenkään ole kirjoitti:
Nykyään juoksen noin 11.5-11.8s aikoja...En ole enää nuoruuteni kunnossa... En kyllä alle 10 pääse, vaikka miten juoksisin. Tuo 10.88 oli kaikeksi kukkuraksi myötatuulitulos n.1,5m/s, et silleen.
ja onko sähköaika, jos ei oo niin kyl näitä legendoja löytyy tuhansia.
- Eri merkki erkki
Jos tää siis on totta... jätkä vaan on lahjakas... 11 sekkaa ilman treenaamista.. en epäile hetkeäkään etteikö joku treenaamaton terveellisesti syönyt ja kohtuulliseksi julistautuva kansalainen jossain saattaisi näinkin ihmetyttää yleisurheilukansaa... mahdollista... varmasti... :D
- =käsiaika
jos käsiajalla otit, voi juoksuaikasi olla vaikka mitä...
Veikkaan sähköajalla otettuna >12s.
Jos aika oli sähköinen, on se eri asia.
Joka tapauksessa jos intoa on niin eikun paikallisiin kisoihin ottamaan itsestäsi ja vauhdistasi mittaa!
Kokeile myös pituutta, jos aika on oikea hyppäät luultavasti 6,5m pituutta.
Ja heität 800g keihästä >50m ja 7,24kg kuulaa työnnät yli 10m... - Voi kauhistus
Minkä ikäinen ooot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760