Sitä mä vaan ihmettelen että on varaa tuhlata tätä kallisarvoista aikaa ja ainutlaatuista elämää turhiin pähkäilyihin ja hapuiluihin mitä näiltä keskustelupalstoiltakin voi lukea, paljon se kertoo älyn- ja järjenkäytöstä?!? Se vaan kertoo siitä että ollaan niin hyvinvoinnin pilalle passaamia ettei viitsitä päätänsä vaivata vaan suolletaan niin kaukaa asian vierestä että se muuttuu ajan tuhlaamiseksi yms.
Elämästä/ajasta maksetaan kallista hintaa että sen mukaisesti päätänne käyttäkää. T.Nimimerkillä "viulujen maksajan osassakin".
Järki hoi äly älä jätä!
3
304
Vastaukset
- Viulu kanissa
Aatteleppa ite ja vielä omalle kohalles.
On se kauheeta tuo ajan hukka. Atteleppa iteeee. Ostin muuten tuossa ilen viehätävän laavalampun: sitä on niin kiva kattella illan tullen. Siinä ikäänkuin nousee tunteet pintaan.
Terveisn jäähtynyt viulu kanissa- owe u
Laitankin vanhan laavalamppumme sillai ylös vuoteen jalkopäähän.
Viimeyönäkin valvoin monia tunteja, tosin meditoiden. Se paransi päänsäryn.
Avaaja ihmetteli aivojen kanissa oloa. Niin teen itsekin.
Meditoiva elämäntapa on avain parempaan elämään.
- Olen samaa mieltä
Muaki Vit:::aa ettei ihmiset keskity, tai edes ymmärrä lukemaansa!!
Olen samaa mieltä kanssasi, tässä veden maassa sähkö tosiaan maksaa liikaa.
PS.Mullakin on huvini, ja maksan viulut ajallaan.
Mun MOTTONI
Tosikoilla kuolema on helpompaa koska ei ole mitään kivaa, mitä jättää taakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688