Kertoisittekko, mistä tämä höpötys on saanut alkunsa, ja millä perusteella nämä asia on todettu olevan niin kuin te luulette?
Epäilijä
4
460
Vastaukset
- Jxx
Ei noita horoskooppeja voi ottaa tosissaan. Tai aika hullu saa olla, jos rupeaa elämäänsä tuolta pohjalta elämään tai laittaa senttiäkään rahaa "ennustuksiin".
- sinä hopealusikka suussa
ja talousihminen joka panet rahoiksi. On ihmisiä, jotka etsii itseään, ja niin käynee lopulta myös sinullekin, koska kysyt moisia,
joten olet tiellä joka ei ole helppo - ikivanha juttu
sinä hopealusikka suussa kirjoitti:
ja talousihminen joka panet rahoiksi. On ihmisiä, jotka etsii itseään, ja niin käynee lopulta myös sinullekin, koska kysyt moisia,
joten olet tiellä joka ei ole helppomitä ne olikaan ne "itämaan viisaat" ?
- muinoin
mesopotamiasta 4500 v sitten. Sille oli tilausta kuten nytkin tuntuu olevan. Tuu mukaan vaan eikä tärkeätä ole päämäärä vaan liike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848