Kertokaa te jotka käytte ennen kukon pierua salilla/spinnigissä tms, että onko vaikea saada itseään liikkeella siihen aikaan? Siis jotain klo 7.
Onko raskaampaa kuin illalla?
Aamu / Ilta
4
560
Vastaukset
minulla on kolmivuorotyö. käyn näin kesä-aikana 2-3 kertaa viikossa polkupyörällä töissä. matkaa tulee yhteen suuntaan 22km. Aamuvuoroon mentäessä lähden polkemaan klo 4:30(työt alkaa 5:40)työmaalla käyn sitten vielä sihkussa virauttamassa hiet pois.
siinä pyöräillessä herää koko kroppa ja päivän vireystila on paljon parempi kuin niinä aamuina kun tulee mentyä autolla.
Ei se lähteminenkään aamulla vaikeaa ole, ainoa haitta on että herätä täytyy 30min aikaisemmin kuin autolla mentäessä.
siihen aikaan pyöräileminen ei ole yhtään raskaampaa iltapäivällä.- Netta
Joskus kävin aamulla juoksemassa ja päivän olin paljon pirteämpi. Lähiaikoina en ole jaksanut nousta vielä seiskan aikaan, mä tarviin ehdottomasti unta vähintään kahdeksan tuntia enkä millään ehdi aikasemmin nukkumaan. Eihän se vaatisi, kun itsekuria, mutta..
- Innokas urheilija
Tuntuu huteralta tehdä mitään saatikka urheilla, jos yöunet jääneet vähäisiksi. Mä mieluummin nukun kunnolla ja urkkaan levänneenä. Silloin siitä saa ilon ja hyödyn paremmin irti eikä ole sellasta pakkopullan makua.
- tykkään
yli kaiken aamujumppaamisesta! Onhan se hieman raskaampaa kuin myöhemmin päivällä, mutta kivaa on silti. Käyn BodyPumpissa tai spinningissä seiskalta aamulla. Niin ja nukun ihan kahdeksan tunnin yöunet, eli menen sitten aikaisin nukkumaan, jos on aamujumppapäivä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870