chupa chups-tikkarit

ei tietoa

Paljonko näissä cupa chups-tikkareissa on kaloreita? esim. appelsiini tai suklaa-vanilja tikkarissa? Netistä ei tietoa löydy... ne ois niin hyviä, kun kestävät niin pitkään yms. mutta kaloreista ei ole tietoakaan.

Kiitos vastanneille jo etukäteen!!

13

15573

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi.

      Lähes 100% sokeria, noin 10 grammaa, eli noin 40kcal. Ja hampaat lähtee samalla :)

    • pop

      Löysin.. NETISTÄ.. Strawberry Cream sisältää 100g 383kcal, kun taas Cola on 100g 398kcal.
      Otetaan huomioon että yksi tikkari painaa n. 8-10g. En nää et täs olis mainittu jonkun appelsiinitikkarin kalorimääriä, mutta eiköhän nekin noissa määrissä liiku..

      • pop

      • alkuperäinen....

        Kiitos tuosta linkistä, nyt selvis. Onhan noissa sitten kumminkin aika paljon kaloreita. Esim. siinä appelsiinissa 45.8kcal/kpl. Ajattelin että ois ollu jotain 30kcal tms. Tällä nykysellä 300-450kcal ruokavaliolle aika paljon...

        Ei tullu tuota sivua niin tarkkaan katsottua, kun ei tuo englanti oo vahvimpia puolia :I


      • laihdutatko
        alkuperäinen.... kirjoitti:

        Kiitos tuosta linkistä, nyt selvis. Onhan noissa sitten kumminkin aika paljon kaloreita. Esim. siinä appelsiinissa 45.8kcal/kpl. Ajattelin että ois ollu jotain 30kcal tms. Tällä nykysellä 300-450kcal ruokavaliolle aika paljon...

        Ei tullu tuota sivua niin tarkkaan katsottua, kun ei tuo englanti oo vahvimpia puolia :I

        noin tiukalla dieetillä?
        Sullahan katoo lihakset!
        Jos noin vähän kaloreita sulla on elimistö paastoaineenvaihdunnalla! Huh!


      • kaloreita
        laihdutatko kirjoitti:

        noin tiukalla dieetillä?
        Sullahan katoo lihakset!
        Jos noin vähän kaloreita sulla on elimistö paastoaineenvaihdunnalla! Huh!

        Yleensä saan kaloreita n. 700-1000/vrk, ja kerran viikossa olevana mässypäivänä 1500-2200kcal. Mutta nyt kun paino ei meinaa tippua enää, pidän pienen todella vähäkalorisen jakson. En kumminkaan viikkoja tms., vaan 5-7vrk.


      • Peeetu
        kaloreita kirjoitti:

        Yleensä saan kaloreita n. 700-1000/vrk, ja kerran viikossa olevana mässypäivänä 1500-2200kcal. Mutta nyt kun paino ei meinaa tippua enää, pidän pienen todella vähäkalorisen jakson. En kumminkaan viikkoja tms., vaan 5-7vrk.

        Onko tullut mieleen harrastaa sellaista sinulle varmaan eksoottista asiaa kuin liikuntaa? Energiankulutuksesi varmaankin triplaantuisi. Ja voisit syödä niitä tikkareitas hyvällä omallatunnolla.

        Uskomatonta jengiä. Surffaa netissä tikkarien kalorien perässä, eikä saa takapuoltaan tuolista ylös. Sen ainasen tosi-TV:n kattomisen sijasta voisitte nössykät hilata ruhonne jumppaan/uimaan/lenkille yms yms.


      • alkuperäinen...
        Peeetu kirjoitti:

        Onko tullut mieleen harrastaa sellaista sinulle varmaan eksoottista asiaa kuin liikuntaa? Energiankulutuksesi varmaankin triplaantuisi. Ja voisit syödä niitä tikkareitas hyvällä omallatunnolla.

        Uskomatonta jengiä. Surffaa netissä tikkarien kalorien perässä, eikä saa takapuoltaan tuolista ylös. Sen ainasen tosi-TV:n kattomisen sijasta voisitte nössykät hilata ruhonne jumppaan/uimaan/lenkille yms yms.

        Niinkuin jo tuossa totesin, niin aion sitten jättääne tikkarit syömättä. mieluummin otan vaikka 7kcal mehujään kerran päivään. ja pidän tälläsen vähäkalorisen kuurin, en viiti lähteä kokopäivän pyörälenkille, sen takia että triplaisin energiankulutukseni. mutta kukin tavallaan; jotkut haluu laihtua syämällä vähemmän ja jotkut liikkumalla enemmän. tuskin siitä kannattaa hernettä nenukkiin vetää :)


      • 576hyt7u
        alkuperäinen.... kirjoitti:

        Kiitos tuosta linkistä, nyt selvis. Onhan noissa sitten kumminkin aika paljon kaloreita. Esim. siinä appelsiinissa 45.8kcal/kpl. Ajattelin että ois ollu jotain 30kcal tms. Tällä nykysellä 300-450kcal ruokavaliolle aika paljon...

        Ei tullu tuota sivua niin tarkkaan katsottua, kun ei tuo englanti oo vahvimpia puolia :I

        Melko vähän sä kyllä päivittäin syöt.Mä syön lähemmäs 2300 kcal ja painan 36 kg... Näin verraten, siis oon vaan joku 150 cm pitkä. Enkä oo ees mikään urheilija.


      • heivaanmoikaikki
        576hyt7u kirjoitti:

        Melko vähän sä kyllä päivittäin syöt.Mä syön lähemmäs 2300 kcal ja painan 36 kg... Näin verraten, siis oon vaan joku 150 cm pitkä. Enkä oo ees mikään urheilija.

        Paljonkohan mahtaa olla ikää?:D 7v?


      • kevytkö
        heivaanmoikaikki kirjoitti:

        Paljonkohan mahtaa olla ikää?:D 7v?

        edelliseen:

        pitää ottaa pituuskin huomioon! ite olen jotai 162,5cm ja painan 46


    • ~~

      Aloin max 1200kaloria päiväs dieti ja iha hyvi menee, ei ees tuu nälkä ja painoa o pudonnu semmone 0,8kg/vk :)) oon 169cm ja nyt n.62kg

    • vasuli

      168 cm ja 48 kg, riippuu tuoki koko tietysti ruumiinrakeenteesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe