Ostettiin hiljan kaasugrilli jossa on se ritiläpuoli laavakivillä ja toinen puoli on sitten parila.
Osaisko joku viisas sanoa että mikä on paras tapa puhdistaa parila? Kaveri väitti että harja ruokaöljy muttei muuta. Niillä kaikki lika ei todellakaan niin lähde. Onko muita keinoja
Parilan puhdistus
3
6784
Vastaukset
- Grillaaja
Jos ajattelit sen kiiltäväksi hangata, niin aikamoiset poppakonstit siihen tarttee. Ei sen ritilän tartte kliinisen puhdas olla(kuumennus on se idea). ELi ennen grillausta se ruokaöljy ja teräsharja riittää. Sitten kuumennat grillin(ja sen myötä ritilän). Kaikki pöpöt on sen jälkeen kuollut ja ei muuta kuin grillaamaan.
- nakett
minä ainakin meinaan välillä pestä ihan vedellä,ja harjalla, sitten kuumentaa ja rasvata, ettei ruostu.
- tavalla
kuin valurauta-astiatkin.öljy ja harja/talouspaperi usein riittävät mutta jos järeämpiä keinoja tarvitaan niin sitten lämmintä vettä ja tiskiharjaa, tiskiainetta EI missään tapauksessa saa käyttää. puhdistuksen ja kuivatuksen jälkeen sivellään ohuelti öljyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693