Kuussakäynti oli siis skeptismiä

huokaus.

Yleisesti ottaen hyväksytään tosiasiaksi, että kuussa ei käytykään.Tämäpä helpotus.
Ei muuta kuin totuutta julistamaan!

15

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janatuinen

      Höh.

    • kuvasi sen

      kuumodulin nousun sieltä kuusta kun ne lähti paluulennolle?

      • PitkätukkaM26

        Jos nyt yhtään käytät järkees ni tajuat että sillon jo saatto olla kameroita mitä ei tarvinnu kammesta pyörittää


      • pyörittäjä
        PitkätukkaM26 kirjoitti:

        Jos nyt yhtään käytät järkees ni tajuat että sillon jo saatto olla kameroita mitä ei tarvinnu kammesta pyörittää

        Miten hörhö voisi käyttää järkeään?


      • Ei ollu Video pakkauksia
        PitkätukkaM26 kirjoitti:

        Jos nyt yhtään käytät järkees ni tajuat että sillon jo saatto olla kameroita mitä ei tarvinnu kammesta pyörittää

        Muttei sillon oltu vielä keksitty TV kuvan, joten kameroissa oli filmit jotka sitten lähetettiin tv asemalta isoine mastoine.


      • Ei ollu Video Lähetystä
        Ei ollu Video pakkauksia kirjoitti:

        Muttei sillon oltu vielä keksitty TV kuvan, joten kameroissa oli filmit jotka sitten lähetettiin tv asemalta isoine mastoine.

        Tuosta puuttuu muutama sana, ja kirjain mutta elkää minua syyttäkö syy on huonossa yhteydessä.. tai jotain sinne päin..


    • .:L:.

      Sinusta on helpotus, että kuussa ei käyty? Miksi edes mietitte, että käytiinkö siellä vai ei? Totta kai siellä käytiin.

      -jotkut perustelevat sitä varjoilla (menevät eri suuntiin). tämä johtuu siitä, että kuun hiekka heijastaa valoa tehokkaasti aiheuttaen sen, että varjot muodostuvat eri paikkoihin

      -jotkut perustelevat sitä van allenin vyöhykkeellä.
      On totta, että on hengenvaarallista joutua siihen, mutta oletteko miettineet sitä todennäköisyyttä, millä siihen joutuu?

      • Foobikko !

        Mikä on hengen vaarallista ? hä ?.. alko pelottaa.. kerro!


    • kuussakäynneistä

      otettu valokuvia kuun pinnalta?

    • jr80

      Jos väki ei jaksa ruveta kinaamaan salaliitto hihhuleiden kanssa, ei tarkoita että kaikki olisivat samaa mieltä.

      Yhtähyvin voisin väittää että maailmaa johtaa kulissien takaa Superälykkään mutantti pingviinit, sinun logiikkasi(?) mukaan jos riittävän moni ei kiellä sitä, niin pitää paikkansa.

      • Olen aina oikeassa !

        en oikeen jaksa uskoa super älykkäisiin pingviineihin mutta joku suurempi voima se on mikä meitä ohjaa.. ja nyt en puhu ameriikasta.

        saattaahan ne olla käyny jo marssissakin, eihän me sitä voida tietää.. vaikka olisi kuussa joku tukikohta. ollu jo ties kuin kauvon... mutta en minä mihinkään usko :)


    • huijattu

      -60 luvulla väitettiin, että kuu olisi asutettu parinkymmenen vuoden päästä.
      Missä ne kuuasukkaat nyt on?

      • jr80

        60-luvulla väitettiin myös että 2000 luvulla autot lentäis ja seikkailtais ympäri avaruutta. Ainahan sitä väittää saa, ja samalla tavalla luullaan liikoja tulevaisuudesta nyttenkin.


      • tälleen

        Ja 1960-luvulla eri seutukaavaliittojen tekemien ennusteiden mukaan Suomen väkiluvun vuonna 2000 olisi pitänyt olla 11 miljoonaa. Missä se väkimäärä nyt on?

        Onneksi meillä on sentään hallintohenkilöstö mitoitettu tuolle väkimäärälle, jos ne sattuisivat yhtäkkiä kotiutumaan.


      • 60-luvun nuori

        "-60 luvulla väitettiin, että kuu olisi asutettu parinkymmenen vuoden päästä.
        Missä ne kuuasukkaat nyt on?"

        Kerro tarkemmin, kuka sellaista väitti!

        Itse en muiste yhtään sellaista vakavasti otettavaa väitettä - science fiction on asia erikseen.

        Epäilen, että nimim. huijattua ei edes ollut olemassa sillä vuosikymmenellä. Lisäksi epäilen, että taas on kyseessä samanlainen trolli kuin on varmasti osa noista "kuuhuijaus"-jutuista. Tarkoitettu ainoastaan ärsyttämään vakavampaan keskusteluun pyrkiviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe