Miten nostaa painoa

kuntoayllä

Ongelmani on paino jota haluaisin nostaa. Painoni on pysynyt 62kg pitkän aikaa. Painoa olen koittanu nyt 2-vuoden ajan nostaa,mutta turhaan. Tuntuu että paino vaan pysyy samana vaikka mitä tekisi. Onko normaalia vai stressaanko turhaan?Olen parin vuoden aikana nostellu painoja ja tuntuu että lihakset ei oikein istu laihaan kroppaan joten muutama lisäkilo ei olisi ollenkaan pahitteeksi. 70kg on ollut tavotteena pidemmän aikaa,mutta edelleen mennään 62kg. Tarvitsenko kenties lisäravinteita ruokahaluun tjms? Ainoa mitä olen käyttänyt on Proteiini tabletti muodossa.Eli jos joku tietää hyvän ja tehokkaan keinon oman painon nostamiseen niin olen oikein kiitollinen. :)

9

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja syö

      Eli ruokavalio kuntoon,syöt enemmän mitä kulutat
      ja lisäravinteet eivät ole RUOKAA vaan pelkkiä
      LISÄRAVINTEITA.Ja ikääsi en tiedä mutta luulen että olet aika nuori.

      Mulla oli ihan sama ongelma aikoinaan,kiloja ei tullut vaikka olis tehny mitä.Sulla on ehkä sen verran nopea aineenvaihdunta joka myös vaikuttaa.

      Mutta älä sure kyllä se paino sieltä pikkuhiljaa
      hilautuu ylöspäin ja muista peili on paras
      tapa katsoa kroppaa eikä tuijottaa sitä vaakaa.

      Eli jos peilistä näyttää hyvältä niin unohda se vaaan tuijottaminen!

      Mutta esim hiilihydraatit nostaa painoa.
      Ja lihas painaa enemmän kun läski....

      • toinen yhtä tyhmä

        syö syö ja syö ittes läskiks joo. Saadaan taas yksi lisä raskaisiin terveydenhuoltokuluihin.
        Täytyy muistaa että ylijäämäenergia varastoituu rasvana ja samois myös ylimääräiset proteiinit, joten jos haluaa läskiks ni omapa on mokas.

        Mutta turha on sitten verrata näihin hormonivalmisteiden käyttäjiin mitään......


      • ja syö
        toinen yhtä tyhmä kirjoitti:

        syö syö ja syö ittes läskiks joo. Saadaan taas yksi lisä raskaisiin terveydenhuoltokuluihin.
        Täytyy muistaa että ylijäämäenergia varastoituu rasvana ja samois myös ylimääräiset proteiinit, joten jos haluaa läskiks ni omapa on mokas.

        Mutta turha on sitten verrata näihin hormonivalmisteiden käyttäjiin mitään......

        sulla taitaa olla lukemisen ymmärtämisongelma tai joku muu probleema, mutta älä huoli lääkitys kuntoon ja siinä se. Katsos jos ravintoasiat on perseellään ja kuluttaa enemmän kun syö niin on aika mahdoton lihoa:)

        Ja tällä kaverilla oli ongelmana liikalaihuus ja halusi lisää painoa. Ja kuka käskee syömään itsensä läskiksi? Eli kohtuus kaikessa eikö niin?


    • kp75

      elikkäs aamulla kaurapuuroa, leipä päälliset, kananmunaa,tomaattia ja kurkkua ja päälle lisäravinteet, elikkäs vaikka fast whey3-proteiinia,vitamiini tabut fast sport vitamiinia.mineraalit ja 1 kapseli omegaa.eli älä juo kahvia.

      se oli aamupala, okei päivä ateria, ja muista syödä noin 4 tunnin välein,riisiä/perunaa kanaa/lihaa /tai tonnikalaa. leipä päälliset.
      raejuustoa, ja vihanneksia, sellaisia pieniä aterioita.

      okei jos treenaat salilla tai nostelet punttia, ni välipala 1-2 tuntia ennen treeniä, rahkaa, ananasta, omenaa, marjoja,kreatiini ja glutamiini tankkaus, ja eiku salille treenaa, tai himas puntteja hieman isommat painot ja pienet toistot,esim 3kertaa 6 nostot isoil painoil.
      no mut sitku oot siel salil ahertanu ni, palautumiseen 150g fast muscle palautumis juomaa ja glutamiinia, sitte taas niit vitamiinei eli 2 tablettia fast sports vitamiinei, mineraalit ja se omega tabu.

      sitte voit duunail kaikkee omii sillä syöt enää vain pari juttua,
      ilta ateriariisiä/perunaa ,kanaa/lihaa, tai tonnikalaa, raejuustoa vihanneksia ja sillee, ota vaik vähän jätskiä johon laitat hedelmiä tai marjoja.

      noniin sitten enää iltapala, fast promix yöproteiinia 35g hedelmiä tai 1 purkki raejuustoa, ja eiku ilta leffanjälkeen nukkumaan, ja aamulla taas uudestaa,, !
      siin oli ny jotain, itel ainakin paino noussu ihan hyvin, muistaa vain treenata, 2-3 kertaa salilla olen tyytyväinen omaan kehooni en ole läski rasvaprosentti aikahyvä vatsalihakset näkyy, muista vain ne vatsalihas liikkeet!

      • teiniskeidaa

        siinä taas yksi pakkiksen sekoittama teiniparka... kantsis varmaan nostaa ensin penkistä se satanen ja vasta sit ruveta hifistelee noitten ravintoasioiden kaa


      • laiha
        teiniskeidaa kirjoitti:

        siinä taas yksi pakkiksen sekoittama teiniparka... kantsis varmaan nostaa ensin penkistä se satanen ja vasta sit ruveta hifistelee noitten ravintoasioiden kaa

        Tuo ei todellakaan ole mitään "teiniskeidaa", vaan aivan asiaa. Jos haluat painon nousevan ni se myös nousee noilla.


      • ...
        laiha kirjoitti:

        Tuo ei todellakaan ole mitään "teiniskeidaa", vaan aivan asiaa. Jos haluat painon nousevan ni se myös nousee noilla.

        Viestiketju on näköjään tosi vanha, mutta kommentoin silti.
        Minkä ihmeen takia sitä painoa halutaan lisää? En oikein käsitä, siksikö, kun kaverit painaa enemmän? Ei se miestä tee että painaa 80kg! Ymmärtäsin jos aloittaja sanoisi että haluaa lihaksia, mutta miksi sitä painoa halutaan. Eihän sillä mitään tee!
        Kyllä ne lihakset siinä kehittyy varmasti kun treenailet. Kaikista paras tapa sitä massaa on hankkia pikkuhiljaa, ja sitä kyllä alkaa tulemaan kun kunnolla treenailet, eikä siihen mitään erikoisuuksia tarvita. Se on luonnon laki:) Itse olen sen huomannut että paino lähtee nousuun kun kunnolla treenaa.


    • pulassaaa

      oon 14vuotias ja 165/52kg miten voin nostaa painoo ku mua kiusataa ja kaadun aina tönäsyst miten päästä nopeesti 80kiloseks ainaki??!? auttakaa!"

    • ylempään vastaus

      sitku sul alkaa murrosikä sun lihakset kehittyy nopeemmin ja täten paino nousee ja sit tietyst syö vaa vähä enemmä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe