vesimelonit!

pöö!

Kuinka voi olla mahdollista, että energynetin mukaan yhdessä vesimelonin palassa (300 g) on jopa 75 kcal? Siis mistä nämä kalorit muka tulevat? Vesimelonihan on melkeen pelkkää vettä. Oon ennen luullu, et se on kevyttä herkkua ja sitä voi syödä niin paljo ku tykkää, mutta ei tuo nyt silti kovin kevyttä olekaan! Mieluummin vedän saman määrän omenia ja puolet pienemmän kalorimäärän saan.
Selitystä kiitos :S Uskallanko enää syödä mielin määrin melonia?

8

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi.
      • ..........

        ostin lidlistä kaksi vesimelonia silloin kun ne olivat 99c/kg. yksi vesimeloni painoi noin neljä kiloa, ja söin niitä viikon eli noin kilon päivässä, enkä lihonnut yhtään, mutta kaipa siinä kävi niin että lihaksia hävisi 3kg ja tilalle tuli rasvaa 3kg, sillä eihän kiril ole väärässä.


    • annnsku

      energiaa on 35kal/100g

      • alkuperrr..

        sittenpä energynet on kovasti väärässä :o onkohan sen kaikki muut lukemat sitten oikeassa?


    • neiti halla

      Tämä on sitten vain minun teoria.

      Vesimeloni syödään yleensä viileänä, joten osa energiasta kuluu sen lämmittämiseen 37 asteeseen.
      (Tämän teorian mukaan pipottomat ihmiset laihtuisivat, joten se siitä.)

      Mutta turha sitä kalorimäärää on säikkyä, tuo nimittäin täyttää aika äkkiä. Jos vetäiset lounaaksi puoli kiloa melonia, saat paljon vähemmän kaloreita kuin jos söisit esim. kunnon lounaan.

      Ja huomasitko, että tuo on 300g kalorisisältö, eli omenoissa on kyllä enemmän kaloreita painoyksikköä kohden.

      Ja sitäpaitsi elämä ilman vesimelonia ei ole elämää ollenkaan.

    • sitä

      Mielestäni vesimeloni ei lihota. onhan se melkein pelkkää vettä. Siskollani on noita painonvartioiden lehtisiä ja hedelmiä selatakseni eteeni tuli vesimelooni ja siinä luki että siitä tulee vain 0 pistettä. Itse en ainakaan pidä sitä lihottavana.

      Että eikun melonia poskeen ;D

    • ...

      Hönöt...

    • hedelmäsokeri

      Vettähän siinä onkin, mutta fruktoosi lienee se joka siihen ne kalorit tuo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe