Teen gradu -työtäni Kuopion Yliopistossa, aineeni on sosiologia ja gradun teema on väkivalta ja aggressiivisuus baariympäristössä. Olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksistasi väkivallasta, toisin sanoen tappeluista baariympäristössä. Tutkimukseni käsittelee baariväkivaltaa sekä Suomessa että Saksassa. Haastattelu on luottamuksellinen ja vain omaan käyttööni!
Jos olet kiinnostunut osallistumaan tutkimukseen, ota yhteyttä!
[email protected]
Baariväkivalta tutkimus
mareike
3
703
Vastaukset
- Seemann
... saaneena ja antaneena, mutta eikö Kuopion yliopistossa vaadita/opeteta (viimeistään) yhdysanojen oikeinkirjoittamista?
- .....
Ei jos opiskelee sosiologiaa.
- tieteen
tekijä voi tarkastuttaa sepustuksensa jollain pilkunviilaajalla, niitä näyttää riittävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013