Keuliminen

jipii

Onko BMX:llä helpompi/vaikeampi keulia kuin tavallisella 21 vaihteisellä ja täys jousitetulla pyörällä?

25

62700

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mela

      voisitteko tarkentaa sanaa "keuliminen" hmm sellaisia poikia, minun makuuni

    • mp600

      hanki prätkä ja mieti sitten onko keuliminen helppoa/vaikeaa

    • onnistuu

      keuliminen onnistuu millä tahansa takavetosella kulkuvälineellä. mun vanhassa bemaxsissa oli niin isot välitykset että keulimisessä oli omat haasteensa. mutta jos haluu rispektiä pyöräily piireissä niin se ei onnistu ainakaan keulimalla.

    • joku

      bmx:ssä on ainaki pienemmät renkaat ku vaik 21 vaihteisessa ja ehkä isompi renkaisella o helpompi keulia .... itellä 21 vaihteinen keulin jarrua vasten ..menee muutama tolpan väli

      • mustamies30784642638

        noo itselläni o jookuu 21 vaihteine biltemasta ostettu p*S*A pyörä mut sillä lähtee keulaa mut en saakku 5metrii ku en o o harjottellu mull on pienempi pyörä siittä keulin sill jotaii 50-60metrii kun en osaa käyttää jarruu hyvin ja semmost............


    • EPÄVARMAA TOUHUA

      MIKSI SUOMI 24 EI TOIMI?

      • action man

        Yritin myös postiin, mutta päädyin keulimaan! Mikä mättää..?


      • hiit2

        miksi ei toimi tämä suomi24.fi jumissa harmilista


    • suomi 24 sekaisin

      OSTIIN PITÄS PÄÄSTÄ JA TÄNNE SIVULLE TULEE ? MIKISI ??? SUOMI "¤ KEULII JÄLLEEN!

      • mf....

        Sama juttu minullakin ... PERKELE !!!


      • Rekkapena55
        mf.... kirjoitti:

        Sama juttu minullakin ... PERKELE !!!

        Ei kannata riehua täällä, jos Googlen kautta siis tulitte. Vika on todennäköisesti Googlessa, ei Suomi24:ssä?


      • jj
        Rekkapena55 kirjoitti:

        Ei kannata riehua täällä, jos Googlen kautta siis tulitte. Vika on todennäköisesti Googlessa, ei Suomi24:ssä?

        Ei tarvi tulla googlen kautta..
        itse tulen ensin suomi24:n etusivulle painan postia ja taas keulitaan!!

        toisella painalluksella keulimis-sivun ylälaidasta pääsee postiin , mutta aina saa keulia ensin..
        noh yksi likkasu sinne tai tänne..


    • rainerjoo

      HAHA, yritin mennä s-postiin niin suomi24 alko keulimaan ja heitti mut tänne.

    • KEULIMATON

      PERKELEEN PERKELE. VITUTTAA JO TÄMÄ KEULIMINEN! VAIHDAN KEULIMATTOMAAN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESEEN!

    • aaaaaaaaasaatanaan

      pitäs poistaa koko paska ku piti mennä postiin nii tulee aina tää keuliminen!!!

    • ÄRAYYNTYNYT IHMINEN

      vittuun tää saakelin keuliminen >:( tää rupee ärsyttää kun menee postiin tulee tää perkeleen keulimis juttu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! poistakaa tää vaikka >:(

    • anss54

      Kun menee sähkäriin nii alkaa keulimaan heti, miks ihmeessä suomi24 ohjaa meidät tänne, voisko joku fiksu keksiä miksi, keksit poistettu ja sivuhistoria poistettu jo monta kertaa mutta sekää ei auta vaan aina ohjautuu keulimaan tänne, ärsyttää : (((

      • fdgdfgdfg

        vois poistaa suomi24 tunnukset jos ei ala keulinta loppua..


      • rtyrty
        fdgdfgdfg kirjoitti:

        vois poistaa suomi24 tunnukset jos ei ala keulinta loppua..

        Vit.... Ottaa päähän tää keuliminen. ONko keulinta helppoa, jee!!!! Tän mä olin aina halunnut tietää.


      • hauskaaa
        rtyrty kirjoitti:

        Vit.... Ottaa päähän tää keuliminen. ONko keulinta helppoa, jee!!!! Tän mä olin aina halunnut tietää.

        pyörällä keuliminen on mielestäni helppoa mutta se vaatii totuttelua. runkojousi vaikeuttaa tasapainottelua koska pyörä lähtee pomppimaan.


      • hompeshompes
        hauskaaa kirjoitti:

        pyörällä keuliminen on mielestäni helppoa mutta se vaatii totuttelua. runkojousi vaikeuttaa tasapainottelua koska pyörä lähtee pomppimaan.

        keuliminen on vaikeata bmx:llä. Bmx on temppupyörä joka on tarkotettu temppujen tekoon, mutta sillä on vaikea keulia. Muita temppuja helpompi. Osta MTB (maastopyörä 26") ja keuli sillä. Ja muistakaa: keuliminen on taitolaji vasta, kun pysyt tasapainossa. Eli, vauhtisi ei kasva keulimisen aikana. Jos kokoajan vauhtisi kiihtyy, en edes kutsuisi sitä keulimiseksi, sitten olet taitava, kun pystyt jarruttamaan vauhtia keuliessa:) se vaatii jo vähän enemmän treeniä.

        Se, että onko pyörällä helppo keulia riippuu varmaankin siitä, onko pyörässä hyvä takajarru, ja millainen runko pyörässä on. Lyhyellä rungolla varustettu pyörä keulii helposti ympäri, mutta on kevyt nostaa keulimaan. sanoisin myös että jos mopossa on korkea keula, sen keula on kevyt nostaa ylös maasta !! PEACE


    • PMX

      Terve

      kyllä bxm:llä voi keulia hyvin mun mummo joka on kohta 90v aloitti keulimisen jo aikoinaan mummo pyörällä ja kyllä se keulii ihan hyvin tosin nyt sillä on bxm:mmä sitte mun faja :lla oli jopo se vasta oli keulimis pyörien kuningas siis jopo. jopo on siis v...tu parempi kun mopo . Jos oot tosi keulia niin hanki intin munamankeli kun siitä alkaa etupyörä nouseen niin on tosi kingi.

    • tunturi rocky fan

      mul on tunturi rocky noin 32v vanha sillä menee noin 25m, mielestäni se on bmx joten sanoisin bmxllä keulimisen helpommaksi;D

    • ufo

      hommaa jopo sillä keulii!!

    • keulinta

      mä keulin bmxllä 2km

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe