Kasvavat rinnat ja juokseminen...

Mia13

Voiks juoksust olla haittaa ku rinnat kasvaa?

18

1334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi lihottaa

Jos pidät juostessa kunnon rinsikoita, ei pitäisi tulla ongelmia. Jos juokset todella paljon, eivät rintasi taas kasva juuri ollenkaan.

• fyssari

No ei todellakaan juoksu vaikuta rintojen kasvuun! Ne on pitkälti perinnöstä kiinni. Vaikka juoksisi kuinka paljon, ja käyttää vaan kunnon urheiluliivejä, ei ole mitään haittaa. Eri asia tosin on, jos on anorektikko... mutta siis normaalitilanteessa ei liikunta estä rintojen kasvua.

• Geenit vain treenaus?
        fyssari kirjoitti:

No ei todellakaan juoksu vaikuta rintojen kasvuun! Ne on pitkälti perinnöstä kiinni. Vaikka juoksisi kuinka paljon, ja käyttää vaan kunnon urheiluliivejä, ei ole mitään haittaa. Eri asia tosin on, jos on anorektikko... mutta siis normaalitilanteessa ei liikunta estä rintojen kasvua.

Entäs nämä langanlaihat maratoonarinaiset? Onko heillä tuollaiset rinnattomuuden geenit vai johtuisko kenties kovasta harjoittelusta?

• syynä
        Geenit vain treenaus? kirjoitti:

Entäs nämä langanlaihat maratoonarinaiset? Onko heillä tuollaiset rinnattomuuden geenit vai johtuisko kenties kovasta harjoittelusta?

Rintojen kasvuun ja kokoon vaikuttavat geenit, rasvakudos ja hormonaaliset tekijät (jotka osaksi ovat myös sidoksissa geenihin). Maratoonarinaiset ovat usein ruumiinrakenteeltaan pikkurintaisia ja monet isorintaioset eivät taas alunperinkään harrasta maratooneja, koska rinnat ovat tiellä.

Kova treeni vetää rasvat kehosta minimiin ja koska rinnat ovat osaksi juuri sitä rasvaa, niin nekin siis osaltaan pienenevät. Maitorauhaskudos taas on riippuvaista geeneistä ja hormooneista ja niiden määrään vaikuttavat ainoastaan raskaudet, imetykset ja juuri nämä hormonimuutokset. Lenkkeilyllä tms. ei ole maitorauhaskudokseen suoranaista vaikutusta. Osalla on tätä kudosta enemmän ja osalla vähemmän, lenkkeily ei siis suoraan tähän vaikuta, mutta kehon rasvamäärä säätelee useita rintojen kudoksiinkin vaikuttavia hormoneja ja siten rankalla liikunnalla tai anoreksialla voi olla nimenomaan tähän rintarauhasen kudoksiin vaikutusta kehon rasvan vähyydestä johtuen.

• Setä...

Tuskinpa yhdelläkään ikäiselläsi juoksukykyisellä on niin isot että haittaa juoksemista. Liivikaupan kautta kuitenkin - MARS!

• Juoksija..

Suurinta haittaa aiheuttaa se, ettei juokse tai muutenkaan harrasta liikuntaa.

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

Onko huippu-urheiluun valikoitunut geneettisesti pienirintaiset naiset, vai aiheuttaako huippu-urheilu pienirintaisuutta?

• Anonyymi

Moukarinheitossa ja kiekonheitossa ulottuvat ja painavat antavat vartalon pyöriessä heittovälineelle lisää lähtönopetta. Samoin painava ja ulottuva vatsa.

• Anonyymi

olen nähnyt isotissien tyttöjen juoksemassa tissipaljaana!

• Anonyymi

Olen nähnyt silikonitissejä juoksemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt silikonitissejä juoksemassa.

Olen nähnyt silikonirintaisen ironwomanin juoksevan.

• Anonyymi

Kasvaako siis aloittajan rinnat juostessa?

• Anonyymi

Miestissit kasvaa hölkkäpaapoilla. hokahoka rentoo

• Anonyymi

Pappahokaajan tissit hölskyy hölkän tahdissa. Kaunista.

• Anonyymi

miehellä kasvaa tissi kun ei juokse

• Anonyymi

Vähemmän kuin juoksemattomuudesta.

• Anonyymi

just näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6544
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3382
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2706
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2338
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1891
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1620
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1468
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1462
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe