Kylmä maksalaatikko leivän päällä!

Zgxwygel

Kokeilkaapa: Leipää (mieluiten jokin sämpylä), päälle margariinia, ja sen päälle ohuehko kerros saarioisten kylmää maksalaatikkoa, sekä pari viipaletta tuoretta kurkkua päälle.

Voi kuullostaa pervolta mutta toimii!

7

2098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril

terveellisempää ateriaa? Maksalaatikon riisi, siirapit ja rusinat leivän päälle. Tuhottomasti hiilihydraatteja ja vielä jotain margariinia, joka on keinotekoista rasvaa. Ei toimi, mutta varmasti lihottaa.

• do dii

jo kaikki tietää sun mielipiteen, ei vaan jaksa katella tota pelleilyy, mee lenkille tai tee jotain ruumiillista duunii ni saa syödä mitä vaan.

• ....
        do dii kirjoitti:

jo kaikki tietää sun mielipiteen, ei vaan jaksa katella tota pelleilyy, mee lenkille tai tee jotain ruumiillista duunii ni saa syödä mitä vaan.

Olisi kauheaa jos pitäisi alkaa miettimään että maksalaatikkoakaan ei voi syödä "kun siinä on riisiä"... Hulluksi tämä maailma mennyt.:) Itse olen aina syönyt kylmän maksalaatikkoni haarukalla purkista, paksulti.:)

• painajaiseni on

se että Kiril olisikin oikeassa ja elää esimerkiksi 100vuotiaaksi. Silloin saamme katsella vielä 45vuotta näitä monipuolisia ja mielenkiintoisia aiheita.

• Kiril
        painajaiseni on kirjoitti:

se että Kiril olisikin oikeassa ja elää esimerkiksi 100vuotiaaksi. Silloin saamme katsella vielä 45vuotta näitä monipuolisia ja mielenkiintoisia aiheita.

kirjoittajaa joka arvostaa näitä minun monipuolisia ja mielenkiintoisia aiheita. Vhh ruokavaliolla on mahdollista saada runsaasti lisävuosia kun syö terveellisesti ja ravinteikkaasti.

• aivot jo yli 100 v
        painajaiseni on kirjoitti:

rappio alkoi jo viime vuosituhannella.
        Ei toivoa.

• JohannFuckGrann

Kuulostipa tosi iljettävältä, mutta kokeilin ja olipa hyvää, namsk! Kiitti vihjeestä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27