Tennismaila aloittelijalle!

Ertzinas

Tarkoituksena olisi ostaa maila joka saisi olla aika halpa, koska aloittelen vasta tennistä. Jos joku tietää hyviä aloittelija mailoja niin voisi kertoa ja yleensä saako mailoja ostettua intersportista vai mistä niitä saa :). Kiitän jo etukäteen.

13

9660

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä..

      Intersportista tai muusta urheilukaupasta vaan kysymään, kyllä ne siellä neuvoo, ja suht halpojakin mailoja löytyy. Tai sitten vaan jostain marketista ostamaan joku sopivan hintane maila, kyllä se alottelijalle käy vallan mainiosti.

    • Katri1977

      Ostin netistä tennistukku.fi:stä mailan.Siellä oli hyvät ohjeet mailan valintaan.

      • Make

        Tennistukussa on hyviä mailoja.. mut pitääkö sieltä tilata jönteet eriksee?


      • pp1808
        Make kirjoitti:

        Tennistukussa on hyviä mailoja.. mut pitääkö sieltä tilata jönteet eriksee?

        tennistukku taitaa olla kuollut
        firma ostin mailat pari viikkoa
        sitten. Eivät vastaa yhteyden otto
        pyyntöihin ja mailoista ei tietoakaan
        taisi rahat mennä sen siliän tien.


      • ...
        pp1808 kirjoitti:

        tennistukku taitaa olla kuollut
        firma ostin mailat pari viikkoa
        sitten. Eivät vastaa yhteyden otto
        pyyntöihin ja mailoista ei tietoakaan
        taisi rahat mennä sen siliän tien.

        sama homma. tilasin paketin johon kuuluivat maila, jänteet, gripit tms... kaikki muut paitsi jänteet tuli ja niitä on sitten saanu kysellä... ei vastaa mihinkää


      • huijauksenuhri
        pp1808 kirjoitti:

        tennistukku taitaa olla kuollut
        firma ostin mailat pari viikkoa
        sitten. Eivät vastaa yhteyden otto
        pyyntöihin ja mailoista ei tietoakaan
        taisi rahat mennä sen siliän tien.

        Jouduin saman huijauksen kohteeksi. Ei vastaa yhteydenottoihin ja tilauksen tuotteita ei kuulu.
        Olen aikeissa juuri tehdä rikosilmoituksen kyseisestä yrityksestä että muut välttyisivät samalta huijaukselta.


      • kirjaemo
        pp1808 kirjoitti:

        tennistukku taitaa olla kuollut
        firma ostin mailat pari viikkoa
        sitten. Eivät vastaa yhteyden otto
        pyyntöihin ja mailoista ei tietoakaan
        taisi rahat mennä sen siliän tien.

        Jos osaa noin huonosti kirjoittaa voi tulla huijatuksi. Vai oliko viesti itse huijausta.


      • Jukka Vesilintu
        kirjaemo kirjoitti:

        Jos osaa noin huonosti kirjoittaa voi tulla huijatuksi. Vai oliko viesti itse huijausta.

        Vastaavia kokemuksia tuntuu olleen muillakin, joten kerronpa oman tarinani tennistukku.fi liittyen:
        -tilasin putiikista kasan tarvikkeita
        -valitsin maksutavaksi laskun --> en saanut laskua enkä maksamisohjeita
        -otettuani yhteyttä asiakaspalveluun sain vastaukseksi ihan asiallisen viestin ja tilinumeron jolle maksoin tilauksen
        -tilauksen tuotteita ei kuulunut 3 viikkoon, asiakaspalvelu ei vastannut enää meileihin
        -etsin firman (bestpromotions oy) vastuuhenkilön yritystietojärjestelmästä ja soitin hänelle --> asiat rupesivat järjestymään ja sain osan tarvikkeista 2 viikon kuluttua soitosta
        -tilauksen tarvikkeita puuttui edelleen, reklamoin asiasta ja palauttivat loput rahat tililleni

        Tilausten mukana tuli saksalaisen verkkokaupan tilausvahvistus- ja hintalomakkeita, joissa näkyivät käsittääkseni tennistukun "nettotilaushinnat" - niistä päätellen kyseisen firman katteet ovat todella ohuet kuten hintatasostakin voi päätellä. Sain lopulta osan tilaamistani tarvikkeista ja lopuista rahat takaisin, joten tältä osin minulla ei ole toimituksen osalta valittamista. Mutta toimitusajoista ja asiakaspalvelun toiminnasta (sekä siitä että koko tilaukseni näköjään välitettiin eteenpäin vasta kun otin yhteyttä firman vastuuhenkilöön ja reklamoin suullisesti) päätellen firman toiminnassa on jotain hämärää... Outona pidän myös sitä, että tennistukun verkkokaupassa annetuista maksutavoista (verkkopankit Klarna) Klarna ei ole oikeasti toiminnassa, eli eivät vastaanota mitään muita kuin käteismaksuja. Itse ostan jatkossa verkkokaupoista ainoastaan luotolla ja annan luottokorttiyhtiön hoitaa tarvittaessa vastaavat kiukuttelut!


    • huuto.net

      huuto. netissä on aika halvalla vähän käytettyjä mailoja. Ne sopii myös niille, jotka on pelannut pidempää ja jotka aloittele vasta ja ei tartte maksaa itteänsä kipeeksi,kun ostaa käytetyn.

      • EHi

        Itse menisin esim. intersporttiin ja pyytäisin omaa ruumiinrakennetta vastaavalle tyypille harrastajan hyvän mailan, 100 € pitäisi riittää. Muista tingata vaikka olisi alennettu hinta.

        Mitään "aloittelijan mailaa" ei kannata kysyä!


      • SamiD
        EHi kirjoitti:

        Itse menisin esim. intersporttiin ja pyytäisin omaa ruumiinrakennetta vastaavalle tyypille harrastajan hyvän mailan, 100 € pitäisi riittää. Muista tingata vaikka olisi alennettu hinta.

        Mitään "aloittelijan mailaa" ei kannata kysyä!

        Tämmöinenkin vaihtoehto löytyy:

        http://www.tennismaailma.com/

        luotettava, soittamalla saanee vielä vähän tingattuakin...?!


    • ghjgrrrrr

      Yleensä aloittijat kokeilevat huitoa mailaa siellä kaupassa ja tekevät usein sen virheen, että ostavat liian köykäsen mailan. Se tuntuu paremmalta kun kevyttä mailaa heiluttelee kaupassa kuin painavampaa, mutta pelissä sitten sillä ei oikeen mitään teekkään.

      Eli osta yli 300 grammaa painava maila. Sillä on aloittelijan paljon helpompi lyödä kuin kevyellä.

      • harrastaja_t

        Taitaa olla konkassa tää firma


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe