Laihdutussessio

Moikkelis moi!

Uusi viikko alkaa jälleen ja nyt olisi taas aika kertoa mitä vaaka näyttää.

Mulla painoa on nyt 73,5kg..eli viime viikosta puoli kiloa lähtenyt. Yhteensä 17,5kg! Jos juhannukseen mennessä saan painon tasan 73 kiloon niin juhannuksena en mässäile, mutta jos en saa niin sit voin jotain hyväskää syödäkin. Ai että miksi noin.
No jos saan painon 73 kiloon ja mässäilen juhannuksena niin juhannuksen jälkeen paino voi olla taas vaikka mitä ja sitte harmittais tosi hirveesti! Mutta jos en pääse siihen 73 kiloon niin sit se ehkä pieni painonnousu ei haittais niin kauheesti..

Mutta katsotaan nyt siis miten tämä viikko menee.

Kertokaa kaikki kanssalaihduttajat kuulumisianne! :) Ja jälleen kerran aurinkoista viikkoa kaikille! :)

8

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilulei

Moi!

Tänne ainakin kuuluu tosi hyvää! Kun kelit ovat tälläiset ihanan aurinkoiset niin olen ollut joka aamu pitkällä lenkillä ja se on ollut tosi mahtavaa, olo on kuin pilvissä... Sykemmittari on antanut kivasti buustia lenkkeihin ja nykyään hölkkäilen aina välillä, jottei syke laskisi liian alas. Myös kalorilukemia on kiva katsoa, tänäänkin 653kcal:n kulutus lenkillä, mikä tietää taas enemmän syömistä tälle päivälle.

Syöpöttelypäiviä on ollut vain yksi eli tiistaina riistäyty käsistä, mutta uskon vakaasti että ne vähenee ja loppuu vielä kokonaan. Muina päivinä olen herkutellut päivittäin, jopa pullalla ja täytekakulla mutta vajeen olen silti saanut pidettyä n. -700kcal/vrk.

vko 23 68kg
      24 66,9kg
      25 65kg

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja nauttikaa ihanista ilmoista!!!

ps. jäätelökioskista sai hyvää kevytvadelmajätskiä ja mun laskujen mukaan pieni pallo sellasen perusvohvelin kanssa teki vaan n.90kcal. Eli jos oikein jätskihimo iskee niin sieltä näköjään löytyy kevyempiäkin vaihtoehtoja

• Maximamma

Kahdeksas viikko on alkanut. Eikä tuo paino oo paljoo viime viikkoina tippunut, yhteensä kuitenkin 3.8 kiloa.
      Vähän lohtua siitä, että mulla todellakin on kilpirauhasen vajaatoiminta, johon nyt aloitettiin lääkitys. Että ei niinku ihan omaa syytä, että paino ei putoa, vaikka yritystä on.
      Tietysti mieluiten olisi terve.
      Ja kaikille sitä terveyttä toivottelen!

• Eli paino tänä aamuna, n. viis minsaa sitten, 73kg! Piru, mä vielä onnistun :) Enää n. 2kg normaalipainoon...5kg tavoitepainoon...8kg unelmapainoon :)

• Lilulei

Hei!

Hieno saavutus Kirsikka! Saat olla ylpeä itsestäs! Nyt sitten juhannuksena tavoite pitää se siinä 73kg:ssa kun siihen on päästy, niin kuin aiemmin kirjoitit, eiks ni? Kerro heti juhannuksen jälkeen miten onnistuit.

Mua vähän jännittää juhannus ja se miten saan syömiset pidettyä kurissa. Juomisen olen onneks lopettanut jo 5kk sitten. Ilman vaakaa ja kalorilaskuria mennään myös 4päivää. Paino oli tänään 65.4kg ja maanantaina olis tavoite 65kg. Ykköstavoite juhannukseks on pitää syöminen kontrollissa ettei menis holtittomaks mässäilyks. Lenkkarit on pakattu myös mökille mukaan ja herkutellakin aion kohtuudella. Sovitaan että olen henk.koh. tilivelvollinen sulle Kirsikka plus myös muille miten juhannus meni. Sama toisinpäin?

Hauskaa Jussia kaikille ja nautitaan ystävistä ja auringosta saunasta sun muusta...

• Lilulei kirjoitti:

Hei!

Hieno saavutus Kirsikka! Saat olla ylpeä itsestäs! Nyt sitten juhannuksena tavoite pitää se siinä 73kg:ssa kun siihen on päästy, niin kuin aiemmin kirjoitit, eiks ni? Kerro heti juhannuksen jälkeen miten onnistuit.

Mua vähän jännittää juhannus ja se miten saan syömiset pidettyä kurissa. Juomisen olen onneks lopettanut jo 5kk sitten. Ilman vaakaa ja kalorilaskuria mennään myös 4päivää. Paino oli tänään 65.4kg ja maanantaina olis tavoite 65kg. Ykköstavoite juhannukseks on pitää syöminen kontrollissa ettei menis holtittomaks mässäilyks. Lenkkarit on pakattu myös mökille mukaan ja herkutellakin aion kohtuudella. Sovitaan että olen henk.koh. tilivelvollinen sulle Kirsikka plus myös muille miten juhannus meni. Sama toisinpäin?

Hauskaa Jussia kaikille ja nautitaan ystävistä ja auringosta saunasta sun muusta...

Pelottaa siis toi tuleva viikonloppu. Tarkoitus olis tosiaan saada paino pysymään tossa 73 kilossa, mutta pelkään aivan kauheesti, että sorrun viikonloppuna mässäileen enemmän mitä sais..ja sit maanantaina vaaka näyttää jotain huimia lukuja...Toivotaan, että ei. On tässä sentäs mooonta kuukautta jo laskettu kaloreita ja katottu mitä suuhunsa pistää, joten eiköhän toi pääkoppa sano sitten kun liika on liikaa.

Myös minä aijon pakata lenkkarit ja lenkkivaatteet mökille mukaan. Ainut ongelma on, että menen aivan oudolle mökille, eli en tiedä sieltä yhtään lenkkireittiä tms. mutta yritän kehitellä jotain...Koska mitä enemmän liikun, sitä enemmän saan syödä :P

Mutta palaillaan jussin jälkeen astialle ja kerrotaan miten meni :)

Hyvää juhannusta kaikille!!

• Maximamma

Kiitos teille kaikille.
      Oman raportointi lopetan nyt tähän. Ikäväkseni sain kuulla, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminnan lisäksi muitakin vakavia sairauksia.
      Eipähän neljä pudotettua kiloa kahdessa kuukaudessa ole huono homma?
      Mutta nyt on keskityttävä perusairauksien hoitoon (syöpä) ja sen jälkeen taas miettiä näitä läskejä.

Hyvää ja iloista kesää! Onnea ja voimaa päästä itse kukin omiin tavoitteisiinsa.

Näin poistuu Maximamma, ainakin toistaiseksi.

• Ja tsemppiä sulle! Koitahan jaksaa ja voimia hoitoihin!!!

• Lilulei

Hei!

Ikävä että olet saanut huonoja uutisia. Kiitos kuitenkin laihdutusseurasta. Taistelutahtoa ja sisua sekä kovasti voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      86
      2074
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      1980
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      317
      1697
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      279
      1666
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1310
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1187
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1119
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1108
    9. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1069
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      228
      1013
    Aihe