Paras valokuvaamo?

ronjaa

mikäs olis paras valokuvaamo torniossa? mimmosia kuvia eija i:ssä, merjan kuvassa ja foto-willessä?

9

2776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilliputti2

hei-met otimme hääkuvat merjan kuvassa, asumme itse kemissä, mutta olin kuullut ainoastaan hyvää merjan kuvasta, eikä tarvinnut kyllä pettyä, ottavat valokuvia myös ulkona jos on joku erityinen paikka missä haluaa et kuvat otetaan, ja olipa muuten mahtavia kuvia

• oksane

Käytin lasta muotokuvassa merjan kuvassa, ja verrattuna muissa liikkeissä tehtyihin kuvauksiin olin aika pettynyt. Muualla kuvaaja on räpsinyt kymmeniä kuvia, ja oman karsinnan (kohde heiluuu, tai kääntää päätä pois tms) jälkeenkin valittavksi on jäänyt paljon kuvia. Merjalla sain kymmenkunta kuvaa joista valita, mukana myös selvästi epäonnistuneet otokset. Eikä hintakaan ollut halvimmasta päästä. En asioi toiste siinä liikkeessä.

• eija..

joka hallituskadulla..aivan mahtavia kuvia sillä näyteikkunassakin...ja sehän on joku valokuvaajamestari,saanu valtaknnallisia palkintojakin kuvauksista ja yleensä palkittu vaikka millä mitoin.

• ------

Me käytettiin tyttöä merjan kuvassa ja saatiin kyllä erittäin hyviä kuvia

• hönö

eija laadukkain ehdottomasti. Samalla myös kallein koska voi rahastaa "valokuvausmestari"titteleillä jne, mutta osaa hommansa

Merjan kuva ottaa todellakin 10-15 kuvaa, laittaa kaikki koevedoksiin, MYÖS EPÄONNISTUNEET. Ärsyttävä kuvaaja.

Foto-wille on laadukas myös, studio hänellä on pieni (yksi kangas), mutta suostunee ulkokuviin jotka voivatkin sitten olla erittäin hyviä.

Kiertely kannattaa ja asiaa voipi kysästä foto-willeltä että miten kuvaus onnistuisi.

• kuvakuu

kannattaisi mennä hallituskadun kuvaamoon tai sitten Merjan kuvaan, viime viikolla kävin passikuvassa Merjalla, ja ehkä elämäni parhaimmat otokset itsestäni sain siellä. Fotovilleä en suosittele, se äijä ei ehkä ole oikealla alalla, todella surkea asiakaspalvelija, vaikka kuinka asiallisesti ja fiksusti esittää asiansa, kuuluu vain mutinaa. Onhan hänellä toki hyllyssä monensorttista alaan kuuluvaa artikkelia, mutta se asiakaspalvelu...
      :((

• ronjaa

otin ajan sinne foto-willeen, sano ottavansa koevedoksia 50-100 ja muut 10-16.. se eija kuulosti parhaalta, mut oli aika kallis. oli se Wille sitte kuin huono kuvaaja tahansa, niin luulis että edes muutama niistä kymmenistä koevedoksista onnistuis :)

• suosittelen

Minäkin suosittelen Tuomo Ylinärää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe