Olen hulluuteen asti mustasukkainen ihminen.
Hulluinta on se, että en näytä avoimesti siipalleni näitä oireita vaan pidän ne sisälläni.
Ajattelen että jos yllättäisin hänet jonkun kanssa niin tappaisin..sanoisin siipan siskolle ja äitille kun itkisivät että tollanen paska piti tappaa ettei satuta muita..
Onkohan tää tervettä. Samoin mulla on joskus murhanhimoisia ajatuksia joitakin sukulaisia kohtaan tyyliin "miksei toikaan kuole kun on jo noin vanha" ?..et sellasta.
Olenko murhanhimoinen?
2
923
Vastaukset
- Minna-Liisa
Et mitenkään ole poikkeuksellisen murhanhimoinen, mielestäni. Kai kaikilla on joskus tullut mieleen jostakusta ihmisestä että kyseinen henkilö on niin inhottava ihminen-kuolisi pian pois.
Mustasukkaisuus on rasittavaa ja kamala vaiva molempien osapuolten kannalta.Mustasukkaisuuteen liittyy usein kaikenlaiset ajatukset. Jos mustasukkaisuus menee yli, ilmenee esim. väkivaltaisuutta, kannattaa hankkia itselle apua.
Vaikkei olisi kyse mustasukkaisuudesta moni ihminen olisi vainaa jos ajatusten avulla voisi tappaa. Monessa avioliitossa ja suhteessa tulisi ruumiita jos ajatukset toteutuisivat. Kyllä ajatella voi mitä vaan, ajatteleminen ei ole vaarallista.
Eri asia on sitten se, että omat ajatukset vaivaa ja pelottaa niin paljon että se häiritsee elämistä. Silloin voisi käväistä juttelemassa jonkun ammattiauttajan luona. Nuorena moni asia itsessä ihmetyttää ja saattaa pelottaakin. Kannattaa jutella vaikka kavereiden kansa niin huomaa ettei olekaan niin eriskummallinen. - Anonyymi
HALUAN OLLA TOISTA MAATA JA SELLANEN JOKA TUKEE KUMPPANIAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346