Silmät ärtyvät pyörällä ajaessa - tarvitsisin siis jonkinlaiset suojalasit. Käytän kuitenkin myös silmälaseja, joten onko olemassa suojalaseja (uv ym.) vahvuuksilla - entä sellaisia joihin mahtuu silmälasit alle?
Suojalasit vahvuuksilla?
6
3964
Vastaukset
- sankamerkeiltä
löytyy adaptereilla kiinnitettavät sisälasit ! samoin voit teettää suojalasit vahvuuksilla em .merkeille !
- A.M.
Adapterilasit voivat huurtua kylmällä kelillä ja ovat ehkä hankalat puhdistaa.
Mulla on Oakleyn Half Jacketit vahvuuksilla. Toimii hyvin pyöräilyn lisäksi myös normi aurinkolaseina. Linssit ova malliltaan melko kaarevat, joten kovin vahvoja linssejä ei niihin saa. - j.ll
A.M. kirjoitti:
Adapterilasit voivat huurtua kylmällä kelillä ja ovat ehkä hankalat puhdistaa.
Mulla on Oakleyn Half Jacketit vahvuuksilla. Toimii hyvin pyöräilyn lisäksi myös normi aurinkolaseina. Linssit ova malliltaan melko kaarevat, joten kovin vahvoja linssejä ei niihin saa.työkalujen erikoisliikkeistä löytyy suojalaseja
vahvuuksilla.löytyy ihan hyvännäköisiä laseja
,mallia "mojave"
- loginomi
ne ovat nykyään hygieenisiä ja helppokäyttöisiä; niiden kanssa voit käyttää mitä tahansa ajo- ja aurinkolaseja!
- kresu
Piilarit ovat hankalat kun saa käyttää vain 8 tuntia päivässä. Jos menen töihin pyörällä ja työpäivä kestää n. 9 tuntia niin ei voi käyttää. Eivätkä piilarit korjaa hajataittoa, joka on hankala ajotilanteessa. Että voi voi kun pitää olla näin silmävammainen.
- SALICE
kresu kirjoitti:
Piilarit ovat hankalat kun saa käyttää vain 8 tuntia päivässä. Jos menen töihin pyörällä ja työpäivä kestää n. 9 tuntia niin ei voi käyttää. Eivätkä piilarit korjaa hajataittoa, joka on hankala ajotilanteessa. Että voi voi kun pitää olla näin silmävammainen.
suojalasit InterSportista pari vuotta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen niihin.Väri on kellertävä, jolloin ne toimivat myös aurinkolaseina sekä pyöräillessä että talvella hiihtäessä.Käytän laseja aina monitehosilmälasien kanssa.Hinta noin 25 euroa.Pysähdyttäessä saranoilla olevan suojaosan voi nostaa pois silmien edestä vaakatasoon.Säädettävä kuminauhakiinnitys pään ympäri.Olivat toimivat myös Kyproksen auringossa huhtikuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713