Poliisi pysäytti fyyskon.a
- Tuolla tavalla hurjastelet!
- No, hiukkasen kiihdytin.
Fyysikko-vitsi
22
5405
Vastaukset
- jhanna
Muuten hyvä mutta vitsistä ei käy ilmi minkä hiukkasen hän kiihdytti? Ja millä, synkrolla vai syklolla?? Olennaisia tietoja, nämä pitäisi tulla ilmi..!
- .........................
Se oli vain sanaleikki...
- ?????
......................... kirjoitti:
Se oli vain sanaleikki...
Ironiaa
- mullekin
????? kirjoitti:
Ironiaa
mitä se kiihdytti ja millä!
- no kerrotaan sitten
mullekin kirjoitti:
mitä se kiihdytti ja millä!
kysymys : " mitä se kiihdytti " ?
Vastaus : hiukkasen.
"millä" ?
Sitä ei kerrottu.
- lol
-ei maailma voi tohon kaatua.
-No ei voikkaan se on pallo- Pallo pystyssä
Riitta Väisänen tiettävästi osaa sanoa koska pallo on pystyssä.
- se kaatuu
Pallo pystyssä kirjoitti:
Riitta Väisänen tiettävästi osaa sanoa koska pallo on pystyssä.
Pallo ei ole kaatunut silloin, kun sen painopiste on keskipisteen yläpuolella.
Epähomogeeninen pallo voi siis kaatua, ja ollessaan tasopinnalla kaatuminen labiilista tasapainoasemasta on jopa todennäköistä. Seurauksena pallo kaatuu stabiiliin tasapainoasemaan, kun oskillaatio ko tasapainoaseman ympäristössä on loppunut.
Enpä usko Riitta Väisäsen tätä kyllä pystyvän tajuamaan ainakaan selittämättä.
- Nimi Erkki
Neutroni saapui hotellille, mutta huoneen kanssa oli ongelmia. Respan neiti sanoi "anteeksi, mutta sinulla ei näytä olevan varausta."
Ja tämä huvitutti muutama päivä sitten:
http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=2770#comic - hf23
Heisenberg oli ajelulla kun hänet pysäytti poliisi ja kysyi: Tiedättekö yhtään kuinka kovaa ajoitte?
Johon Heisenberg: En, mutta tiedän missä olen. - trtr.
Fyysikko: Miksi tuolla tyypillä on violetit hiukset?
Toinen fyysikko: aika käsittämätöntä tosiaan, ehkä tyyppi on laittanut päänsä vahingossa hiukkaskiihdyttimeen, ja hiuksilla on relativistinen nopeus suhteessa meihin vieläkin? Se selittäisi nimittäin värin.- maallikko...
Mitä haet tuolla? Puna sinisiirtymää?
- Nimi Erkki
Einstein, Newton ja Pascal leikki piilosta. Einstein laski "1.. 2.. 3.. 2^2.. √25.." jne. Kun hän pääsi sataan ja kääntyi ympäri, hän näki Newtonin seisovan hiekkalaatikossa. "Hahaa! Näen sinut, Newton!" johon Newton vastasi "Ehei, en minä ole Newton, minä olen Pascal." Einstein sanoi "no etkä ole, kun Newton. Seisot vain hiekkalaatikossa ja olet piirtänyt neliön ympärillesi. Ei tuo ole hyvä piilo." Johon Newton vastasi "niin mutta Newton neliössä ON Pascal."
- Nimi Erkki
Opiskelija istui junassa pikajunalippu taskussa ja luki fysiikankirjaansa. Kun hän nosti katseensa hän näki Einsteinin istuvan vastapäätä. Innoissaan hän kysyi Einsteiniltä "anteeksi, mutta pysähtyykö Turku tässä junassa?"
- Witus
Vitus Beringillä oli tapana lähteä tutkimusretkilleen ilman sen kummempia
vaimolleen selittelemättä.
Kerran äijä oli taas häviksissä ja vaimo aikansa kahville huhuiltuaan ja vas-
tausta saamatta tuhahti: "Mis vitus se Bering taas luuhaa". - 134fdsgdfgsdfger
Mitä fyysikko tilaa baarissa?
-Isotoopin- ville s
Jos asiaa ei muuten saada selville, tehdään koe, sanoi entinen fyysikko.
- Anonyymi
-Kop, kop.
-Kuka siellä?
-Keskeyttävä fyysikko. Myoni! - Anonyymi
Repesin ja nauroin kippurassa viikon
- Anonyymi
Hurjistuut mies rynni puukko kädessä bussiin ja karjui:
- Minä derivoin teidät kaikki
Matkustaja:
- Ei onnistu mun kohdalla. Mä oon e potenssiin x. - Anonyymi
Fysiikka 6 kukaan muu??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978