Joskus nuorena suunnistin.
Nyt innostus on palannut mutta haluaisin pyörällä kulkea maastossa. Saako jostain netistä karttoja jossa näkyy kunnon polut joita voi pyöräillä ja vaikka välillä kantaa pyörää. Mistä löydän kartat?
Mistä saa karttoja
4
1304
Vastaukset 4
- venlavaunu
Jaa´a, en usko että netistä löytyy kunnon karttoja, siis sellaisia missä näkyy tarkemmin polut ym. Kannattaa ehkä ottaa yhteyttä alueella vaikuttavaan suunnistusseuraan, koska heiltä saanee ostettua suunnistuskarttoja (alueelta, joka on "heidän" ja kartoitettu).
- ensin
kotikuntasi liikuntatoimistosta. Joillakin on siellä jakelussa jopa varta vasten tehtyjä pyöräily-, latu- ja melontakarttoja: Jos ei ole, saat ainakin tiedot, miltä seuduilta on suunnistuskarttoja ja keneltä voi kysyä.
Pyöräilysssä tontti vaihtuu maastossakin nopeasti ja suunnistuskarttojen mittakaava on ehkä pyöräilijälle liian pikkutarkka. Jokin retkeilykartta tai valtion peruskartta 1:20 000 kirjakaupasta aika hyvä.
Pikku vinkki vielä: hiihtosuunnistajan käänneltävä karttateline tankoon, ellei sitten pyöräsuunnistajat ole kehitelleet vieläkin kätevämpiä. - peka
Minä suosittelen topo jääkärikarttaa joka kestää vettä.
http://www.maphit.com/kauppa/
Tilasin vähän aikaa sitten itse tuollaisen. - reittihärveli
Lita googleen reittihärveli
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556