Renault pyörät ja niiden laatu

naisostaja

Onko Anttilan myymät Renault pyörät hyviä normaalikäytössä? Onko laatu esim. Tunturin, Helkaman tai toisen ranskalaisen Peugeotin veroista? Mites Renaultin laatu verrattuna Hobby Hallin myymiin Sarda merkkisiin pyöriin? Noissa Renaulteissahan ei näy olevan Shimanon vaihteistoa vaan joku tuntemattomampi SRAM Spectro S7 -vaihteisto... huonompiko kuin esim. Shimano Nexus? Erityisesti kiinnostaa tämä malli: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10048&categoryId=10136&productId=178257

Saisiko jostain vastaavanlaatuisen pyörän edullisemminkin? Kiitos jo näin etukäteen vastauksistanne.

7

4051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilsu

Bilteman myymät yosemitet ovat tässä halpapyöräluokassa(alle 500Euroa) parhaita. Jos vaan runkokoko sattuu olemaan sopiva, niin osta sellainen.

• Käyttöpeli

SRAM on ihan yhtä hyvä valinta kuin Shimanon osatkin (joissain mallisarjoissa parempiakin). Rellu/Peugeot ovat varmaan hyviä käyttöpyöriä mutta ehkäpä itse valitsisin kuitenkin Helkaman tai Tunturin (vaikkei jälkimmäinen enää puhtaasti kotimainen olekaan) koska uskoisin että niihin saa varmemmin varaosia. Noi postitilaus pyörät (inc. Hobby Hall) tilataan luultavimmin suurina satseina joltain tehtaalta idästä (tokkopa muuta ranskalaista kuin nimi - ei sinällään pyörää huononna) ja sit se mallisarja on siinä ja tiettyjä varaosia ei enää löydä mistään.

Sadan euron hintaero ei kirpaise kun sen jakaa vaikka viidelle vuodelle jos muuten peffa & silmä tykkää pyörästä ja sen värityksestä (mulle ainakin tärkeä pointti). Bilteman pyöristä joku jo kommentoikin, ne on vähän niinkuin polkupyörien Ladoja - ihmeitä ei maksa mutta ei niiltä ihmeitä voi odottaakaan.

• bilsu
        Käyttöpeli kirjoitti:

SRAM on ihan yhtä hyvä valinta kuin Shimanon osatkin (joissain mallisarjoissa parempiakin). Rellu/Peugeot ovat varmaan hyviä käyttöpyöriä mutta ehkäpä itse valitsisin kuitenkin Helkaman tai Tunturin (vaikkei jälkimmäinen enää puhtaasti kotimainen olekaan) koska uskoisin että niihin saa varmemmin varaosia. Noi postitilaus pyörät (inc. Hobby Hall) tilataan luultavimmin suurina satseina joltain tehtaalta idästä (tokkopa muuta ranskalaista kuin nimi - ei sinällään pyörää huononna) ja sit se mallisarja on siinä ja tiettyjä varaosia ei enää löydä mistään.

Sadan euron hintaero ei kirpaise kun sen jakaa vaikka viidelle vuodelle jos muuten peffa & silmä tykkää pyörästä ja sen värityksestä (mulle ainakin tärkeä pointti). Bilteman pyöristä joku jo kommentoikin, ne on vähän niinkuin polkupyörien Ladoja - ihmeitä ei maksa mutta ei niiltä ihmeitä voi odottaakaan.

Osasarjojen puolesta ihan jotakin muuta ku ladoja. Ladoja on helkamat ja tunturit yosemiteen verrattuna

• tätä

paskaa, kuinka ne jaksaa?

• Polkeva
        bilsu kirjoitti:

Osasarjojen puolesta ihan jotakin muuta ku ladoja. Ladoja on helkamat ja tunturit yosemiteen verrattuna

Mitä iloa on edes kohtuullisista osista, jos runko on totaalisen surkea 'patarauta' tekele?
        Runko on pyörän sielu, ja kun hyvää pyörää lähdetään ostamaan ensin katsotaan että siinä on kunnollinen runko vaikka hieman heikommilla osilla, sillä osia on helppo myöhemmin tarvittaessa päivittää parempiin.
        Jos helkamat ja tunturit on Ladoja, niin yosemitet on näihin verrattuna polkuauto.

• Anonyymi

Olen tyytyväinen Renault Urban pyörään. Tänäänkin pyöräilin. Toiminut jo yli 18 vuotta. 13 vuotta jokapäiväisessä käytössä. Nyt 5 vuotta käytössä satunnaisemmin, kuitenkin viikoittain kesät talvet kaiken aikaa. Alusta asti ollut Simano vaihteisto. Takapyöriä on useimmin vaihdettu, - pinnat menee ja jarrutellessa palstat puhki. Hyvä huolto keväisin aina.

• Anonyymi

Varmasti oikein hyvä pyörä. Osatkin kestävät, kun huoltojen yhteydessä tarkistaa vaseliinin tarpeen ja lisää sitä aimo annoksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      350
      1478
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 202
      1405
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe