Olen kuullut huhuja, että yhä enemmän multimedia softaa vaihtaa tänä vuonna vapaammaksi lisenssiksi, tossa ennen syksyä... Onko joku kuullut saman huhun... Eikös se Javakin vaihtanut tossa joku aika sitten lisenssiä?
Jos Linuxista tulee maailman suosituin käyttöjärjestelmä tietokoneissa (Suosituin se on jo lähes kaikessa muussa) silloin on päivän selvää, että Linuxille tulee jokin avoin videostandardi, joka hyödyttää .ogg -formaattia.
Sittenpä menee viiden vuoden päästä Macromedia konkurssiin... saattaa myös Apple luopua käyttöjärjestelmän rakentamisesta, ja alkaa tarjota palveluita Linuxiin tai sitä olenkin odottanut, että Apple ja Sun yhdistäisi osan toiminnastaan!
Montakohan tietoturvayhtiötä menee seuraavan kahdenkymmenen vuoden kuluessa konkurssiin?
Eroaakohan se BIll Gates WIndowsista, koska haluaa luoda kuvan, että Windows pärjäsi hänen valtakautenaan?
Tänä vuonna Linuxiin vapautuu jotakin?
Nimittäin
3
316
Vastaukset
olet unohtanut ogm-formaatin?
Linuxille tulee jokin avoin videostandardi, joka hyödyttää .ogg -formaattia.- Jo eroavansa
Bill on ilmoittanut eroavansa parin vuoden kuluttua.
Etsivä löytää uutisen. - miksuh.
"Eikös se Javakin vaihtanut tossa joku aika sitten lisenssiä?"
Kyllä. Javan lisenssi muuttui vähän aikaa sitten siten, että sitä voidaan nyt laillisesti jakaa Linux-jakeluiden osana. Virallinen Sunin Java löytyykin nyt esim. Debianin repositoryista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197