pitkälle parhaat pesäpalloilijat heittävät pesäpalloa ilmassa?
Kuinka...
7
1166
Vastaukset
- -mie-
TARPEEX PIIITKÄLLE!!:)
- Puusilmä
Miesten kenttä on sata metriä pitkä kotipesästä takarajalle. (Ampukaa jos muistan väärin, sentään viheltänyt pesistä kymmenen vuotta:) Ainakin tuon verran lentää ihan kevyesti parhailla, kun pystyvät heittämään melko kevyen näköisesti takarajan tuntumasta, tai jopa takaa suoraan kotipesässä odottavan lukkarin räpylään. Todennäköisesti siis pystyvät heittämään kymmeniä metrejä yli tämän sadan metrin, kun heitossa keskitytään vaan pituuteen unohtaen tarkkuuden.
Kiva olisi tutkia asiaa...- asiaan perehtynyt
Miesten kentän pituus syöttölautasen keskeltä takarajalle 97,3 metriä.
- Tumppu
olen heittänyt 124 metriä parhaimmillani ja kova on kaveri joka pidemmälle Suomessa heittää..siis oikeasti. Saa ilmoittautua jos joku heittää pidemmälle??
- minä
Ihan niin pitkälle kuin sovitaan.
- vevevev
miesten ja naisten heitoilla on pituus eroa. Tietty miehet heittää pitemmälle. Päällä satanen ainakin miehillä, jos on superpesikseen päässy!!
- itä-länsi
täälä sinulle vastaus... http://www.pesis.fi/ita-lansi/tahtien_kisat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537