Leann Rimes teki taas pop-levyn

T-1000

Joo joo väärä osasto, tiedetään :)

Leann teki viime vuonna mielestäni uransa parhaan kantrilevyn "This Woman" mutta valitettavasti jostain syystä sitä ei julkaistu Suomessa ollenkaan. Tosi harmillista.

Nyt tänä vuonna on juuri ilmestynyt uusi pop-levy "Whatever we Wanna" mutta sitäkään ei näköjään julkaista Suomessa ainakaan vielä.

Tilasin levyn Englannista ja se on aika hyvä, vaikkakin kaikki biisit ovat melkein toistensa kopioita, vain sanat on muutettu. Typeriä pop/rock balladeja. Mulle tuli mieleen Jonna Tervomaa ja Def Leppard.

Ovatko muut kuunnelleet ja mitä mieltä olette?

Toivotaan että Leannin seuraavat levyt ovat taas kantria, koska Leann sopii paremmin kantrilaulajaksi.

5

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T-1000

      Vastaan itse itselleni omaan viestiini :)

      Kyllä niitä uusia "Whatever we wanna" levyjä on Suomessakin myynnissä. On ainakin Hml:n citymarketissa ja taitaa olla myös anttilan topten osastollakin.

      Eli jos pidätte Celin Dionin musiikista niin pidätte varmaan myös tästäkin. Kannattaa ostaa vaikka ei kantria olekkaan :)

      • "Whatever we wanna"

        on todellakin myynnissä myös Suomessa, toptennissä olen minäki bongannu ja sokoksessa. Sopiva sekotus poppii ja countryy yleensäki kyseisen naisen tuotanto! The Best Of LeAnn Rimes on hyvä levy myös!

        Suomalaiset country-pop fanit sais mielestäni myös kokea positiivisen yllätyksen, jos Carrie Underwoodin musiikkia julkaistaisiin täällä Suomessakin!!!


      • hyvät ihmiset
        "Whatever we wanna" kirjoitti:

        on todellakin myynnissä myös Suomessa, toptennissä olen minäki bongannu ja sokoksessa. Sopiva sekotus poppii ja countryy yleensäki kyseisen naisen tuotanto! The Best Of LeAnn Rimes on hyvä levy myös!

        Suomalaiset country-pop fanit sais mielestäni myös kokea positiivisen yllätyksen, jos Carrie Underwoodin musiikkia julkaistaisiin täällä Suomessakin!!!

        horisette???! Sekä Leann Rimes ja Carrie Underwoodin levyjä on myynnissä cdon.comissa!


      • sekä
        hyvät ihmiset kirjoitti:

        horisette???! Sekä Leann Rimes ja Carrie Underwoodin levyjä on myynnissä cdon.comissa!

        myös muista netin postimyyntisivustoista voi tilata paljon materiaalia, jota ei julkaista välttämättä Suomen kamaralla. http://www.amazon.co.uk on siinä suhteessa hyvä, että EU:n alueella ei ole tullimaksuja eikä sivustolla näkyviin hintoihin lisätä tavallisesti kuin n. 1£.


    • Levy julkaistiin kyllä 7.6. ainakin Stockmannilla ja ehkä myöhemmin Wiklundilla.

      Itse olen tykännyt kaikista LeAnn Rimesin levyistä ainakin vähän, myös joulualbumi ja God Bless America -levyt mulla on. Ainoastaan soundtrack-levy ja Greatest Hits puuttuvat, mutta niillä ei sellaisia biisejä ole, jotka multa puuttuisi. LeAnn Rimes on ehdottomasti yksi parhaista, ellei paras. Katso arvosteluni uudesta levystä
      http://www.amazon.com/gp/cdp/member-reviews/A2AXTPUV6TMWYL/ref=cm_pdp_reviews_see_all/002-1481183-0275268

      (linkkin pitkä, ei välttämättä toimi vain klikkaamalla) HUOM!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe