Joo joo väärä osasto, tiedetään :)
Leann teki viime vuonna mielestäni uransa parhaan kantrilevyn "This Woman" mutta valitettavasti jostain syystä sitä ei julkaistu Suomessa ollenkaan. Tosi harmillista.
Nyt tänä vuonna on juuri ilmestynyt uusi pop-levy "Whatever we Wanna" mutta sitäkään ei näköjään julkaista Suomessa ainakaan vielä.
Tilasin levyn Englannista ja se on aika hyvä, vaikkakin kaikki biisit ovat melkein toistensa kopioita, vain sanat on muutettu. Typeriä pop/rock balladeja. Mulle tuli mieleen Jonna Tervomaa ja Def Leppard.
Ovatko muut kuunnelleet ja mitä mieltä olette?
Toivotaan että Leannin seuraavat levyt ovat taas kantria, koska Leann sopii paremmin kantrilaulajaksi.
Leann Rimes teki taas pop-levyn
5
483
Vastaukset
- T-1000
Vastaan itse itselleni omaan viestiini :)
Kyllä niitä uusia "Whatever we wanna" levyjä on Suomessakin myynnissä. On ainakin Hml:n citymarketissa ja taitaa olla myös anttilan topten osastollakin.
Eli jos pidätte Celin Dionin musiikista niin pidätte varmaan myös tästäkin. Kannattaa ostaa vaikka ei kantria olekkaan :)- "Whatever we wanna"
on todellakin myynnissä myös Suomessa, toptennissä olen minäki bongannu ja sokoksessa. Sopiva sekotus poppii ja countryy yleensäki kyseisen naisen tuotanto! The Best Of LeAnn Rimes on hyvä levy myös!
Suomalaiset country-pop fanit sais mielestäni myös kokea positiivisen yllätyksen, jos Carrie Underwoodin musiikkia julkaistaisiin täällä Suomessakin!!! - hyvät ihmiset
"Whatever we wanna" kirjoitti:
on todellakin myynnissä myös Suomessa, toptennissä olen minäki bongannu ja sokoksessa. Sopiva sekotus poppii ja countryy yleensäki kyseisen naisen tuotanto! The Best Of LeAnn Rimes on hyvä levy myös!
Suomalaiset country-pop fanit sais mielestäni myös kokea positiivisen yllätyksen, jos Carrie Underwoodin musiikkia julkaistaisiin täällä Suomessakin!!!horisette???! Sekä Leann Rimes ja Carrie Underwoodin levyjä on myynnissä cdon.comissa!
- sekä
hyvät ihmiset kirjoitti:
horisette???! Sekä Leann Rimes ja Carrie Underwoodin levyjä on myynnissä cdon.comissa!
myös muista netin postimyyntisivustoista voi tilata paljon materiaalia, jota ei julkaista välttämättä Suomen kamaralla. http://www.amazon.co.uk on siinä suhteessa hyvä, että EU:n alueella ei ole tullimaksuja eikä sivustolla näkyviin hintoihin lisätä tavallisesti kuin n. 1£.
Levy julkaistiin kyllä 7.6. ainakin Stockmannilla ja ehkä myöhemmin Wiklundilla.
Itse olen tykännyt kaikista LeAnn Rimesin levyistä ainakin vähän, myös joulualbumi ja God Bless America -levyt mulla on. Ainoastaan soundtrack-levy ja Greatest Hits puuttuvat, mutta niillä ei sellaisia biisejä ole, jotka multa puuttuisi. LeAnn Rimes on ehdottomasti yksi parhaista, ellei paras. Katso arvosteluni uudesta levystä
http://www.amazon.com/gp/cdp/member-reviews/A2AXTPUV6TMWYL/ref=cm_pdp_reviews_see_all/002-1481183-0275268
(linkkin pitkä, ei välttämättä toimi vain klikkaamalla) HUOM!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644