Ravintola Olimpos Oulussa!

Pitipä sattua

Heippa !

Hyvä vinkki kaikille kulinaristeille ! Välimeren ravintola Olimpos Oulussa oli kyllä TODELLA mainio kokemus. Pitkään olimme katsoneet että käypä siellä porukkaa kovasti syömässä ja pitänee itsekkin kokeilla. No menimme vaimoni kanssa muutama päivä sitten kokeilemaan kys. ravintolaa ja täytyy todellakin sanoa että hinta-laatusuhde on kohdallaan kaikinpuolin ! Vaimoni söi pääruokana friteerattua mustekalaa ja minä kuhaa katkarapu-valkoviini kastikkeella ja molemmat annokset täyttivät odotukset. Annosten koko VALTAVA eli et välttämättä tarvi alkuruokaa. Annosten koko todellakin pistää nöyräksi kun lautanen tulee eteen pöydälle! Laadullisesti laitettua ruokaa, hyvään hintaan ja annosten koko raavaalle miehellekkin sopiva !
Entäpä tarjoilu ? Omistaja Bekir liikkuu kuin kala vedessä asiakkaiden parissa ja luo iloista ja kodikasta tunnelmaa ravintolaan. Myös muilla tarjoilijoilla työ sujuu "lupsakkaasti" ja asiallisesti. Jäyhään ja steriiliin palveluun Suomessa tottuneena, tuntuu aluksi oudolta iloinen ja "hyvä fiilis" ravintolassa.. ruoka maistuu, asiakkaat viihtyy ja omistaja häärää ympärillä mukavan isännän lailla... outoa meille suomalaisille Suomessa.. tämmöiseen palveluun on yleensä tottunut ulkomailla käydessä, mutta että koti suomessakin.. niin HIENOA ! Siinä missä Matala ja Uleåborg ravintolat Oulussa tarjoavat hienoja ja maistuvia ateria kokonaisuuksia asiakkailleen (pieniä) kliinisen tehokkaasti, niin nostan kylläkin heille myös hattua aterioiden tasosta, yrittämisestä ja laadusta. Ovat molemmat hyviä ravintoloita ja tasokkaita, mutta Olimpoksessa käytyään jotenkin ed.mainitut matala ja uleåborg jäävät taka-alalle, sillä hinta-laatu suhteessa aterioiden taso ja laatu huomioon ottaen, niin Olimpos vie voiton kuitenkin ja välimerellinen tunnelma (Kodikas) tuntuu toimivan. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI kokeilemmaan rohkeasti Olimposta Oulussa ! Nyt käytyämme ymmärrämme miksi siellä ihmisiä käy väliin jonoksi asti.

2

3844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

Ettei olisi Bekir itse naputellut tai napututtanut. Hän tuo lähinnä lipevää muka palvelevaa, todellisuudessa erittäin röyhkeää tunnelmaa tyypilliseen turkkilaiseen karv.. hmm etniseen tyyliin. Lisäksi hänen juttusillaan ravaa omituisia ulkomaisia "bisnesvieraita".

• Pitipä sattua

Moi !
        Makuja on yietenkin monia ja jos paikka ei sinua miellytä , niin varmaan löydät Oulusta muitakin ravintoloita. Kirjoitukseni oli oman kokemuksemme pohjalta ja ainakaan silloin siellä ei mitä tahansa porukkaa näkynyt vaan tuntuivat kaikki olevan suomalaisia; Nuoria aikuisia, perheitä ja myös pari vanhempaa pariskuntaa. Mielestäni yhä palvelu toimi hyvin eikä se liian lipevää ollut.Ai niin ja nimeni ei satu olemaan Bekir.
        Kaiken kaikkiaan vaikka kirjoituksia olisi millaisia vain, niin kannattaa todellakin käydä testaamassa eri paikkoja niin kukin löytää omansa.
        Hyvää kesää kaikille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe