mitä kahvin kanssa?

...

kun pullat,keksit sun muut kiellettyä

15

6665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellaritonttu

Onhan niitä vaihtoehtoja. Suklaata, tummaa sellaista. Ja tietenkin jäätelöä.

• jepperi

Olen jotenkin automaattisesti sysännyt jäätelöt pois ruokavaliostani ajatellen että siinä on sokeria yms ei sopivaa VHHn puitteisiin.
        Mutta siis jäätelöä... mitä suosittelette?
        Alkoi tekeen hiukkasen mieli! =)

• joojooj
        jepperi kirjoitti:

Olen jotenkin automaattisesti sysännyt jäätelöt pois ruokavaliostani ajatellen että siinä on sokeria yms ei sopivaa VHHn puitteisiin.
        Mutta siis jäätelöä... mitä suosittelette?
        Alkoi tekeen hiukkasen mieli! =)

rainbown mascarpone jätskissä ei muistaakseni ollu sokeria.

• nami nami
    • juustoleipää

Ja lakkoja vaikka päälle. Nam! Kannattaa vaikka lämmittää mikrossa leipästä vähän aikaa. Vähän hiilareita.

• Siri

Ei ihan tavallisessa ( mutta ohuessa) pullapitkoviipaleessa ole niin paljoa kaloreita, etteikö sellaista voisi vaikkapa 1-2 kertaa viikossa syödä.
      Viinerit sun muut saavat pysyä edelleen "kiellettyjen lsitalla".

• hiilari.

ei ole sama asia. Jollekkin yksikin pullanpala voi olla liikaa. Viineri taitaisi olla parempi koska siinä sentään on rasvaa reilusti.

• Kiril

vähähiilihydraattiset reseptit ja siihen ei vehnäjauhot ja pullamössöt istu. Niissä on runsaasti hiilihydraatteja.

• :::::::::::.
        Kiril kirjoitti:

vähähiilihydraattiset reseptit ja siihen ei vehnäjauhot ja pullamössöt istu. Niissä on runsaasti hiilihydraatteja.

Täällä kävi näköjään jollakin sama erehdys (eksynyt väärälle palstalle) kuin sinulla on käynyt "vahingossa" n.50 kertaa.

• Tepi.
        Kiril kirjoitti:

Miksi Kiril sinä saarnaat rasvan keveydestä kevyet herkut palstalla. Yhtälailla täällä saa hiilareita mainostaa.

• kiitos vaan

konjakkia.

Tahtoohan siihäkin ripaus sokeria olla (10-15 grammaa litrassa), mutta so what. Eihän sitä sentään litratolkulla kitata!

• Helekutti

Kaurakeksiohjeella tehtyjä mantelikeksejä. Kauraryynit korvataan mantelijauhoilla ja lastuilla, sokeri makeutusjauheella. Eikä sitä makeutusjauhettakaan ole pakko käyttää.

• joojooj

1 prk (250g) mascaronea
      Makeutusainetta (n. 1/2 tl)
      pähkinärouhetta (n. 3rkl)
      rommia (n. 2rkl)
      kaakaojauhetta (n. 1dl)
      kookoshiutaleita

sekoita keskenään mascarpone, makeutusaine, pähkinärouhe ja rommi. kaakaota lisätään kunnes massasta tulee tiukkaa. massasta tehään palloja mitä pyöritellään kookoshiutaleissa. tän jälkeen jääkaappiin tekeytymään.

• ...
      • suosikki.

viesti/reseptiketju. Kannattaa ehdottomasti tutustua, vaikka kirjoittaja tuntuukin parhaillaan olevan kesälomalla.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4970
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      2953
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2846
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2402
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      29
      2050
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1969
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1501
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1379
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1315
    Aihe