mitä kahvin kanssa?

...

kun pullat,keksit sun muut kiellettyä

15

6749

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellaritonttu

Onhan niitä vaihtoehtoja. Suklaata, tummaa sellaista. Ja tietenkin jäätelöä.

• jepperi

Olen jotenkin automaattisesti sysännyt jäätelöt pois ruokavaliostani ajatellen että siinä on sokeria yms ei sopivaa VHHn puitteisiin.
        Mutta siis jäätelöä... mitä suosittelette?
        Alkoi tekeen hiukkasen mieli! =)

• joojooj
        jepperi kirjoitti:

Olen jotenkin automaattisesti sysännyt jäätelöt pois ruokavaliostani ajatellen että siinä on sokeria yms ei sopivaa VHHn puitteisiin.
        Mutta siis jäätelöä... mitä suosittelette?
        Alkoi tekeen hiukkasen mieli! =)

rainbown mascarpone jätskissä ei muistaakseni ollu sokeria.

• nami nami
    • juustoleipää

Ja lakkoja vaikka päälle. Nam! Kannattaa vaikka lämmittää mikrossa leipästä vähän aikaa. Vähän hiilareita.

• Siri

Ei ihan tavallisessa ( mutta ohuessa) pullapitkoviipaleessa ole niin paljoa kaloreita, etteikö sellaista voisi vaikkapa 1-2 kertaa viikossa syödä.
      Viinerit sun muut saavat pysyä edelleen "kiellettyjen lsitalla".

• hiilari.

ei ole sama asia. Jollekkin yksikin pullanpala voi olla liikaa. Viineri taitaisi olla parempi koska siinä sentään on rasvaa reilusti.

• Kiril

vähähiilihydraattiset reseptit ja siihen ei vehnäjauhot ja pullamössöt istu. Niissä on runsaasti hiilihydraatteja.

• :::::::::::.
        Kiril kirjoitti:

vähähiilihydraattiset reseptit ja siihen ei vehnäjauhot ja pullamössöt istu. Niissä on runsaasti hiilihydraatteja.

Täällä kävi näköjään jollakin sama erehdys (eksynyt väärälle palstalle) kuin sinulla on käynyt "vahingossa" n.50 kertaa.

• Tepi.
        Kiril kirjoitti:

Miksi Kiril sinä saarnaat rasvan keveydestä kevyet herkut palstalla. Yhtälailla täällä saa hiilareita mainostaa.

• kiitos vaan

konjakkia.

Tahtoohan siihäkin ripaus sokeria olla (10-15 grammaa litrassa), mutta so what. Eihän sitä sentään litratolkulla kitata!

• Helekutti

Kaurakeksiohjeella tehtyjä mantelikeksejä. Kauraryynit korvataan mantelijauhoilla ja lastuilla, sokeri makeutusjauheella. Eikä sitä makeutusjauhettakaan ole pakko käyttää.

• joojooj

1 prk (250g) mascaronea
      Makeutusainetta (n. 1/2 tl)
      pähkinärouhetta (n. 3rkl)
      rommia (n. 2rkl)
      kaakaojauhetta (n. 1dl)
      kookoshiutaleita

sekoita keskenään mascarpone, makeutusaine, pähkinärouhe ja rommi. kaakaota lisätään kunnes massasta tulee tiukkaa. massasta tehään palloja mitä pyöritellään kookoshiutaleissa. tän jälkeen jääkaappiin tekeytymään.

• ...
      • suosikki.

viesti/reseptiketju. Kannattaa ehdottomasti tutustua, vaikka kirjoittaja tuntuukin parhaillaan olevan kesälomalla.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe