Levysoittimen neulaa

Musiikin ystävä

Tiedättekö, saako enää mistään vanhoihin levysoittimiin neuloja? Olisi kiva kuunnella vanhoja lp-levyjä mutta neula on rikki. Onkohan enää saatavissa mistään moisia?

9

12665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin nauloja

En tiedä, missä asut, mutta Helsingissä on useitakin hifiliikkeitä, jotka myyvät neuloja. Esim. Kruunuradio Liisankadulla, parikin liikettä Eerikinkadulla, ja yksi putiikki, jonka nimeä en muista Porthaninkadun ja 4. linjan kulmassa mainostaa ikkunassaan, että heiltä saa neulan kaikkiin levysoittimiin.

• Meritari

Ritarin Mervi Jyväskylästä terve,
        Vanha Internation Panasonic rationi( mankka levysoitin yhdistelmä) on vailla neulaa. En ole vuosiin voinut kuunella Hektoria, Juicea, Lavenia, Vysotskia, PiafiMeritaria...Löytyisinkö teiltä lohdutusta elämään?

• Täältäkin löytyy...

Levysoitin neuloja, hihnoja, muita tarvikkeita ja uusia vinyylilevyjä. Käyppä katsomassa

• Hartikainen
    • REPEso

mulla on neuloja noin 60 kpl.tonar merkkisiä pääasiassa 1agk 2 philips ja 1sony Myyn koko läjän 600 eurolla. soita 046 6396105 TV REPE

• 70-thies

eipä sattuis olemaan Fisher MTT-9040.een käypää neulaa?

• epis99

WD-2000, löytyykö neulaa

• Lupa läikyttää

Ei, löytyy vain WD-40 200 millilitran pullossa :)

• Anonyymi

MISTÄ LÖYTYY FISSER LEVYSOITTIMEN NEULA ST-55D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      453
      7657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3726
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2865
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1841
    Aihe