Juu tällaista tässä mietiskelin, kun olen huomannut itse (siis naispuolisena 35-v), että suutelu omalla kohdallani selkeästi toimii tai sitten ei. Tarkoitan tässä nyt sitä, että jonkun miehen kanssa väristykset kulkee päästä varpaisiin ja töitä saa tehdä ihan tosissaan ettei ihan heti lipsahda seksin puolelle. Joskus taas ei liikahda mikään. Tämä ei ole ulkonäköön liittyvää ollenkaan, enkä totuuden nimissä kovin monen miehen kanssa ole suudellutkaan, mutta ihan selkeästi olen näin huomannut itselleni käyvän...
Onko miehillä samanlaisia tuntemuksia?
Onko miesten mielestä suudelmissa eroja?
98
49281
Vastaukset
- on eroja
jonkun kanssa kemiat natsaa todella hyvin ja syntyy paljon suutelua intohimoisesti ja siinä tilanteessa on vaikea pidättäytyä jatkosta koska tuntuu oikealta ja hyvältä...
- VAAN HALUUN
ON EROJA JOS SUUTTELEE NAISEN KANSSA KUN SUHDE ON KUNNOSSA ON KIVAA TIETÄÄ ETTÄ TOINEN VÄLITTÄÄ TUNTUU VARPAISIIN ASTI
- pipukka
Kyllä mä näen jo sen päältäpäin kenen kanssa haluan suudella,ja yleensä on natsannut,kun sä painaudut miestä vastaan,jos et tunne kuumaa poltetta omaa vatsaasi vastaan ,olet väärässä seurassa.Pussaajia mä inhoon,niinkuin tuolla yksi kirjoitti,tuntitolkulla,kamalaa sen huomaa heti,ei siihen sähköiskuun mene kuin se hetki kun huulet ensikertaa kohtaavat.Kyllä hyvä suudelma saa housut kastumaan.
- fgjkmdj
pipukka kirjoitti:
Kyllä mä näen jo sen päältäpäin kenen kanssa haluan suudella,ja yleensä on natsannut,kun sä painaudut miestä vastaan,jos et tunne kuumaa poltetta omaa vatsaasi vastaan ,olet väärässä seurassa.Pussaajia mä inhoon,niinkuin tuolla yksi kirjoitti,tuntitolkulla,kamalaa sen huomaa heti,ei siihen sähköiskuun mene kuin se hetki kun huulet ensikertaa kohtaavat.Kyllä hyvä suudelma saa housut kastumaan.
Kyllä sen huomaa jos on tunteita ja jos ei, juu.
Humalassa pari kuukautta sitten ajauduin suutelemaan yhtä itseäni monta vuotta vanhempaa miestä(näytti 19v. mut oliki 27 ja kertoi sen kyllä), ehdin suudella vain kerran, mutta se oli paras suudelmani koskaan. Ikinä mussa ei oo herännyt sellasta tunnekuohua.
Tuttuni tuli keskeyttämään meidän jutun, ja olin raivoissani, etten päässyt jatkamaan sitä yhtä suudelmaa pidemmälle. xD Mutta huoh, se on mennyttä se.... Silti, seuraavan kerran kun näen sen miehen niin kyllä jännittää...... Jos siis näen vielä... *HUOKAUS* - fgjkmdj
fgjkmdj kirjoitti:
Humalassa pari kuukautta sitten ajauduin suutelemaan yhtä itseäni monta vuotta vanhempaa miestä(näytti 19v. mut oliki 27 ja kertoi sen kyllä), ehdin suudella vain kerran, mutta se oli paras suudelmani koskaan. Ikinä mussa ei oo herännyt sellasta tunnekuohua.
Tuttuni tuli keskeyttämään meidän jutun, ja olin raivoissani, etten päässyt jatkamaan sitä yhtä suudelmaa pidemmälle. xD Mutta huoh, se on mennyttä se.... Silti, seuraavan kerran kun näen sen miehen niin kyllä jännittää...... Jos siis näen vielä... *HUOKAUS*Niin ja vielä lisäys:
Harmikseni hän ennemminkin tuijotti vain rintojani. (en ole ruma mutten kauniskaan)
Joten epäilen että hän mitään minusta oikeasti tykkäs.
Vaikka tulikin illan lopussa tarjoamaan puhelinnumeronsa sanoen että ´´soita jos ikinä tulee mitään, ihan milloin vaan, oot hieno tyttö.´´
Osaako kukaan arvailla olisko tuo mies ollut musta enemmänki kiinnostunut? - tuttua huttua
fgjkmdj kirjoitti:
Niin ja vielä lisäys:
Harmikseni hän ennemminkin tuijotti vain rintojani. (en ole ruma mutten kauniskaan)
Joten epäilen että hän mitään minusta oikeasti tykkäs.
Vaikka tulikin illan lopussa tarjoamaan puhelinnumeronsa sanoen että ´´soita jos ikinä tulee mitään, ihan milloin vaan, oot hieno tyttö.´´
Osaako kukaan arvailla olisko tuo mies ollut musta enemmänki kiinnostunut?ilmeisesti olet teini-ikäinen? Rintojen tuijotus ja tytöttely kuulostavat siltä ettei mies sinusta itsestäsi ole kiinnostunut vaan nuoruudestasi ja rinnoista ... :(
- hyvää joulua
fgjkmdj kirjoitti:
Tuttuni tuli keskeyttämään meidän jutun, ja olin raivoissani, etten päässyt jatkamaan sitä yhtä suudelmaa pidemmälle. xD Mutta huoh, se on mennyttä se.... Silti, seuraavan kerran kun näen sen miehen niin kyllä jännittää...... Jos siis näen vielä... *HUOKAUS*älä huoli.
- kukka
En ole mies, mutta vähän aikaa sitten olin viettäessä iltaa erään miehen kanssa tämä mies sanoi varmaan kymmenen kertaa minulle, että "oot tosi hyvä suutelija" tai "sun kanssa on ihana suudella", että kyllä nekin huomaa eroja silläkin saralla. Ja täytyy itsekkin todeta, että hänen kanssaan se toimi!;) Terkkuja vaan sinulle L***. Pahinta on kun joku yrittää tunkea kieltä kurkkuun.
- Kivaapa
Kivaahan minusta on kielien seikkailu
- kukka
Kivaapa kirjoitti:
Kivaahan minusta on kielien seikkailu
Joo kyllä seikkailu on jees...lips lips, mutta sulla ei sitte varmaan oo kokemusta siitä kun joku työntää kieltä kurkkuun, niin että sulla meinaa yökkö tulla... ei kiva.
- mick jagger
kukka kirjoitti:
Joo kyllä seikkailu on jees...lips lips, mutta sulla ei sitte varmaan oo kokemusta siitä kun joku työntää kieltä kurkkuun, niin että sulla meinaa yökkö tulla... ei kiva.
1970 joku amerikkalainen oli suudellut moldovalaista naista niin että kieli oli juuttunut naisen kurkkuun eikä lähtenyt pois.
- Kivaapa
kukka kirjoitti:
Mun kurkkuuni ei kukaan kielellään yllä.
- vierassss
kukka kirjoitti:
sanos muuta, ehkä kaikkien kohdalle ei ole sattunut niitä tai sit ne ite on sellasia mut kieltä voi todellakin käyttää liikaa ja siinä laskee omat halut aika äkkii.. jotenkin sellasta hallitsematonta koko suun täyttävää kielipeliä...yh
- ajatus asiasta
Suudelmissa on isoja eroja. Minä ainakin sytyn sellaisesta pehmeän ujohkosta aloituksesta, joka etenee mukavasti kiihkeämpään suuntaan.
Kovilla huulilla vähän niskä jäykkänä näykkääjät ovat turhia. Tulipa heitettyä aikaa hukkaan.
Myös koko naaman ensi sekunnilla läpikuolaavat misut etovat.
Ei itselle sopivia hyviä suutelijoita monta kertaa elämässä eteen satu. Hyvän suutelijan muistaa pitkään..- Fillaroija
...on kyllä ihanaa. Se on totta, että hyvän suutelijan muistaa pitkään ja sitä on nyt vieläkin ikävä vaikkei aikaa ole kulunut kuin vajaa kaksi vuotta. Ei vaan ihan jokainen nainen osaa suudella kunnolla. Sellasta turhaa pikkupusua ja huulella näykkimistä kyllä jokainen nainen osaa mut ei sellasii kunnon 15min kielareita ei ei ei moni hallitse :( Sitäpaitsi sanoisin aiempiin viesteihin ettei meikäläinen ainakaan mitään seksiä oo kunnon suutelun jälkeen haluumassa, välttämättä siis, se nainen tosin oli aika villinä :) No jooh, empä ole sen vajaa kaksi vuotisen naiseni jälkeen päässyt kenellekkään naiselle sanomaan, että se olisi hyvä suutelija, tuleeko sellaista enää koskaan vastaan? :'(
- UjoM33
Vaikea sanoa, kun kokemus puuttuu ... :(
- Marielle82
Kyllä yksi ainoa suudelma kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Suutelutaito kertoo miehestä ihan kaiken :)
Jos mies ei saa multa suudelmallaan sukkia pyörimään jalassa niin kemiat ei synkkaa ja sen henkilön kans ei kannata pidemmälle edetä kuin kaveripohjalla jos muuten menee jutut yksiin.- sirkuspolle
Pikkusen oot kyllä dramaattinen. Ei se suutelu nyt ihmisestä ihan kaikkea kerro! Aina on näitä, jotka vetää överiks!!
- Marielle82
sirkuspolle kirjoitti:
Pikkusen oot kyllä dramaattinen. Ei se suutelu nyt ihmisestä ihan kaikkea kerro! Aina on näitä, jotka vetää överiks!!
Ei tarvi vetää hernettä nenään. En dramatisoi yhtään vaan kerron omia tuntemuksia.
Meitä on tässä maailmassa joka lähtöön ja toisille se suutelu ei välttämättä merkkaa yhtä paljon kuin mulle. En varmasti ole ainoa maailmassa joka tätä mieltä suudelmasta on.
Voin sanoa oman kokemuksen pohjalla, että mies joka ei osannu mua suudella oikealla lailla ei myöskään herättäny mussa mitään muitakaan tunteita.
Suutelu ja halaus, niiden aiheuttamat tuntemukset ja merkitys on mulle todella tärkeässä asemassa kun tunteita toiselle osoitetaan. Mies, joka ei puhu eikä pussaa, ei sovi mulle pätkääkään.
Kyllä yksi suudelma kertoo mulle miehestä tosiaankin kaiken tarpeellisen, juuri nämä jotka vaan tunkevat kielen suuhun tukehduttamisyrityksissään ovat joko ns ottajia sängyssä (ja kenties muutenkin) tai vain taitamattomia. Ja opettaa en jaksa ketään. Vaikka ei kyllä enää tarviskaan :)
Niin että hyvää ja suudelmientäyteistä kesää sulle ja relax & enjoy life! - otatko huomioon
Marielle82 kirjoitti:
Ei tarvi vetää hernettä nenään. En dramatisoi yhtään vaan kerron omia tuntemuksia.
Meitä on tässä maailmassa joka lähtöön ja toisille se suutelu ei välttämättä merkkaa yhtä paljon kuin mulle. En varmasti ole ainoa maailmassa joka tätä mieltä suudelmasta on.
Voin sanoa oman kokemuksen pohjalla, että mies joka ei osannu mua suudella oikealla lailla ei myöskään herättäny mussa mitään muitakaan tunteita.
Suutelu ja halaus, niiden aiheuttamat tuntemukset ja merkitys on mulle todella tärkeässä asemassa kun tunteita toiselle osoitetaan. Mies, joka ei puhu eikä pussaa, ei sovi mulle pätkääkään.
Kyllä yksi suudelma kertoo mulle miehestä tosiaankin kaiken tarpeellisen, juuri nämä jotka vaan tunkevat kielen suuhun tukehduttamisyrityksissään ovat joko ns ottajia sängyssä (ja kenties muutenkin) tai vain taitamattomia. Ja opettaa en jaksa ketään. Vaikka ei kyllä enää tarviskaan :)
Niin että hyvää ja suudelmientäyteistä kesää sulle ja relax & enjoy life!Joku voi suudella ekaa kertaa. Eikä taatusti tee sitä silloin mitenkään luonnollisesti, vaikka synkkaisia miten. Lemppaat sen sitten vaan? Ai niin, eihän naiset siedä mitään kokemattomia miehiä.
- Marielle82
otatko huomioon kirjoitti:
Joku voi suudella ekaa kertaa. Eikä taatusti tee sitä silloin mitenkään luonnollisesti, vaikka synkkaisia miten. Lemppaat sen sitten vaan? Ai niin, eihän naiset siedä mitään kokemattomia miehiä.
En oo koskaan suudellu miestä joka ei ois ennen naista suudellu joten en oikein voi vastata tuohon kysymykseen. Ja sen perusteella mitä koen, näen ja tunnen, muodostan myös näkemykseni asiaan. Ja tämä on se.
Jotkut ihmiset ovat luonnostaan hyviä suutelijoita, toiset harjoituksen kans. Jotkut ei opi ikinä (tai eivät usko että heidän taidoissaan on mitään vikaa). On myös niitä jotka eivät suutelemisesta tykkää eivätkä sitä välitä tehdä (ja nämä on niitä ihmisiä, joiden kans en voi olla. Elämä suudelmilla, joita toinen joutuu toisen mieliksi pakolla antamaan, olisi yhtä helvettiä).
Kuten jo sanoin, me kaikki ollaan yksilöllisiä ja tykätään eri asioista. Minkä sille voi? Tai tarviiko voidakaan?
Tuosta kokemattomuudesta sen verran että joutuuhan sitä kaikkea opettelemaan elämässä. Ja joka päivä oppii uusia asioita. Asiaa pohdittuani, jos huomaan että kemiat menee yksiin mutta toinen ei osaa heti paikalla suudella todella hyvin niin en lemppais sitä. Mutta kun suudelmastahan sen huomaa synkkaako. Eli mikä on taitavan suutelijan määritelmä? Onko taitavaa suutelijaa olemassakaan? Vai onko kaikki sittenkin pelkkää kemiaa? Hmm.
Voin kyllä sanoa, että oon elämässäni suudellu yhteensä 6 miestä ja puolet heistä ei saanu sukkia pyörimään jaloissa. Tämä puolikas myös antoi joko liian märkiä, ahmivia tai vaan sellasia "suudelmia" joissa kieli tungettiin suurin piirtein kurkkuun asti. Kai oon ns romanttinen suutelija, kiirettä pitämättä ja nauttien se pitää tehdä eikä "syödä" toista elävältä!
Ehkä tässä on se kemian avain? Eli oman suutelutapamieltymyksen mukaan se kemiakin jonkun kans syntyy? Nämä 3 em. eivät herättäneet mussa sen kummempia tunteita suudelman jälkeen eli tulin siihen johtopäätökseen etteivät he ole mulle sopivia seurustelukumppaneita. Onko se väärin? Eipä tarvinnu "kokeilla" yhtään sen pidemmälle. - Tenu
Marielle82 kirjoitti:
En oo koskaan suudellu miestä joka ei ois ennen naista suudellu joten en oikein voi vastata tuohon kysymykseen. Ja sen perusteella mitä koen, näen ja tunnen, muodostan myös näkemykseni asiaan. Ja tämä on se.
Jotkut ihmiset ovat luonnostaan hyviä suutelijoita, toiset harjoituksen kans. Jotkut ei opi ikinä (tai eivät usko että heidän taidoissaan on mitään vikaa). On myös niitä jotka eivät suutelemisesta tykkää eivätkä sitä välitä tehdä (ja nämä on niitä ihmisiä, joiden kans en voi olla. Elämä suudelmilla, joita toinen joutuu toisen mieliksi pakolla antamaan, olisi yhtä helvettiä).
Kuten jo sanoin, me kaikki ollaan yksilöllisiä ja tykätään eri asioista. Minkä sille voi? Tai tarviiko voidakaan?
Tuosta kokemattomuudesta sen verran että joutuuhan sitä kaikkea opettelemaan elämässä. Ja joka päivä oppii uusia asioita. Asiaa pohdittuani, jos huomaan että kemiat menee yksiin mutta toinen ei osaa heti paikalla suudella todella hyvin niin en lemppais sitä. Mutta kun suudelmastahan sen huomaa synkkaako. Eli mikä on taitavan suutelijan määritelmä? Onko taitavaa suutelijaa olemassakaan? Vai onko kaikki sittenkin pelkkää kemiaa? Hmm.
Voin kyllä sanoa, että oon elämässäni suudellu yhteensä 6 miestä ja puolet heistä ei saanu sukkia pyörimään jaloissa. Tämä puolikas myös antoi joko liian märkiä, ahmivia tai vaan sellasia "suudelmia" joissa kieli tungettiin suurin piirtein kurkkuun asti. Kai oon ns romanttinen suutelija, kiirettä pitämättä ja nauttien se pitää tehdä eikä "syödä" toista elävältä!
Ehkä tässä on se kemian avain? Eli oman suutelutapamieltymyksen mukaan se kemiakin jonkun kans syntyy? Nämä 3 em. eivät herättäneet mussa sen kummempia tunteita suudelman jälkeen eli tulin siihen johtopäätökseen etteivät he ole mulle sopivia seurustelukumppaneita. Onko se väärin? Eipä tarvinnu "kokeilla" yhtään sen pidemmälle."En oo koskaan suudellu miestä joka ei ois ennen naista suudellu"
"Jotkut ihmiset ovat luonnostaan hyviä suutelijoita, toiset harjoituksen kans."
Jos et ole koskaan suudellut miestä, joka ei ole ennen suudellut naista - kuinka voit tietää osan heistä olevan luonnostaan hyviä?
Aika pahasti puhuit itsesi pussiin. - Marielle82
Tenu kirjoitti:
"En oo koskaan suudellu miestä joka ei ois ennen naista suudellu"
"Jotkut ihmiset ovat luonnostaan hyviä suutelijoita, toiset harjoituksen kans."
Jos et ole koskaan suudellut miestä, joka ei ole ennen suudellut naista - kuinka voit tietää osan heistä olevan luonnostaan hyviä?
Aika pahasti puhuit itsesi pussiin.Oon tästä asiasta keskustellut muidenkin ihmisten kans. Eli toisten kokemus ja kertomukset kuten myös terveen järjen ja olettamiskyvyn käyttö sallittua.
- Mies 33v
Joku voi suudella ekaa kertaa. Eikä taatusti tee sitä silloin mitenkään luonnollisesti, vaikka synkkaisia miten. Lemppaat sen sitten vaan? Ai niin, eihän naiset siedä mitään kokemattomia miehiä.
Kyllähän se suutelukokemus hankitaan jo siellä peruskouluiässä, eli aikuisessa joka ei ole koskaan suudellut on jo jotain vikaa.
Itsekin harjoittelin peruskouluiässä suutelutaitoja muutamien tyttöjen kanssa, enkä koskaan pitänyt itseäni hyvänä suutelijana. Ehkä "vika" olikin sitten tytöissä, sillä vakavamman seurustelusuhteen aloittaessani sain kuulla olevani loistava suutelija. Samaa olen kuullut usein tuon jälkeenkin, eli uskon siihen, että toiset ovat syntyjään parempia suutelijoita.
Ja voin kokemuksesta sanoa, että nainen jonka suudelma ei sytytä ei ole ollut kaksinen sängyssä, mutta loistavan suutelijan on ottanut mielellään uudemmankin kerran völjyyn, sillä sen verran parempia he ovat olleet.
Eli oisko suutelutaito merkki siitä onko kankea pötkylä vai kekseliäs ja notkealiikkeinen ;) - no niin
Mies 33v kirjoitti:
Kyllähän se suutelukokemus hankitaan jo siellä peruskouluiässä, eli aikuisessa joka ei ole koskaan suudellut on jo jotain vikaa.
Itsekin harjoittelin peruskouluiässä suutelutaitoja muutamien tyttöjen kanssa, enkä koskaan pitänyt itseäni hyvänä suutelijana. Ehkä "vika" olikin sitten tytöissä, sillä vakavamman seurustelusuhteen aloittaessani sain kuulla olevani loistava suutelija. Samaa olen kuullut usein tuon jälkeenkin, eli uskon siihen, että toiset ovat syntyjään parempia suutelijoita.
Ja voin kokemuksesta sanoa, että nainen jonka suudelma ei sytytä ei ole ollut kaksinen sängyssä, mutta loistavan suutelijan on ottanut mielellään uudemmankin kerran völjyyn, sillä sen verran parempia he ovat olleet.
Eli oisko suutelutaito merkki siitä onko kankea pötkylä vai kekseliäs ja notkealiikkeinen ;)ehkä nää hei-haloo hössöttäjät..Tuskin ny peruskoulussa..Voi olla jtn. vikaa niissäkin jotka hei haloo suutelevat jo silloin..sulla on ehdollistettu käsitys ihmisistä..
- tumpeloita
no niin kirjoitti:
ehkä nää hei-haloo hössöttäjät..Tuskin ny peruskoulussa..Voi olla jtn. vikaa niissäkin jotka hei haloo suutelevat jo silloin..sulla on ehdollistettu käsitys ihmisistä..
Etkai tosissaan väitä, ettet viimeistään yläasteella ole tytön kanssa suudellut? Missä viiden asukkaan kylässä oot asunut?!?
- Martsu
Marielle82 kirjoitti:
Niin että hyvää ja suudelmientäyteistä kesää sulle ja relax & enjoy life!Niiiin TOTTA! Huono suutelija ei kiinnosta. Niin se vain on, EI KIINNOSTA!
Hyvän suutelijan kanssa voi uppoutua tuntikausiksi sohvan nurkkaan kera huulirasvan ;)
Se vaan on niin ihanaa! - Martsu
Mies 33v kirjoitti:
Eli oisko suutelutaito merkki siitä onko kankea pötkylä vai kekseliäs ja notkealiikkeinen ;)Olen siis nainen. Mä oon kans sitä mieltä, että huono suutelija on myös huono sängyssä ja päin vastoin. Oikeastaan mä oon täysin varma siitä!
- Eiksvaan
Marielle82 kirjoitti:
Oon tästä asiasta keskustellut muidenkin ihmisten kans. Eli toisten kokemus ja kertomukset kuten myös terveen järjen ja olettamiskyvyn käyttö sallittua.
Luulenpa kuitenkin että oikeasti ei ole kyse siitä, että miehen suutelutaito saisi sinut villiksi, vaan siitä, että silloin kun suutelet miestä, joka TUNTUU JO VALMIIKSI TODELLA HALUTTAVALTA, niin se suuteleminenkin tuntuu superhyvältä. Ja kun suutelet miestä, jonka kanssa suutelu ei tunnu juuri miltään, niin ei sulla niitä haluja muutenkaan juuri ole ollut kyseistä kaveria kohtaan. Eli silloin kun todella haluat sitä suutelemista, niin se pistää ne sukkasi pyörimään!
- sivusta seuraaja
tumpeloita kirjoitti:
Etkai tosissaan väitä, ettet viimeistään yläasteella ole tytön kanssa suudellut? Missä viiden asukkaan kylässä oot asunut?!?
Hehe...itse olin vasta 20-vuotias, kun suutelin ensimmäisen kerran (itse asiassa tulin suudelluksi suulle vain, sillä en halunnut vastata suudelmaan, sillä olin ihastunut toiseen henkilöön)...ja oikeasti suutelin vasta 23-vuotiaana. Olen asunut koko elämäni pääkaupunkiseudulla sekä ulkomailla ja olen hoikka ja ihan nättikin nuorehko nainen. Nuorempana koulussa olin vain ujo kirjatoukka ja "hikari", joka ei paljon poikia tapaillut. :)
- hyrrhyrr
sirkuspolle kirjoitti:
Täytyy sanoa myös toinen naisen mielipide. Suutelu merkitsee ja paljon. Jos kemiat ei kolahda suudellessa tarpeeksi eikä todella saa sukkia jaloissa pyörimään, niin homma jää kaveritasolle. Suutelu todella merkitsee niin suhteen alkumetreillä kuin myöhemminkin.
- +08987rytrf
Luin tän osan ketjusta ja se on kyllä totta: jos kemiat ei mene yksiin suudellessa tai mies on onneton pussailija, ei todellakaan kannata vaivautua. Itse olen vaivautunut, - kun olen ajatellut tutustua, ja kun sitten niissä kenen kanssa on tosiaan kaikki vyörynyt päälle on ollut muutama, kenen intohimo onkin peräisin mustasukkaisuudesta, mutta en kyllä vaivaudu enää. Surkein suutelija ikinä oli sellainen joka vaan pussaili, ja seksi.. No, joo. Semmosta että kuulkaa... Jos se pili sattuu seisomaan joskus, niin eipä siinä panemisessakaan paljon puhtia ole. Että seksin suhteen suuteleminen todellakin kertoo todella paljon.
Sen verran tietty, että niin, mulla ainakin on muuten ollut hyviä suutelijoita erilaisia, että ei sekään ole yksiselitteistä kuka on hyvä suutelija. Siksi olenkin päätellyt että kemiat vaikuttaa ja se suorittaako vai ei: samat kun seksissä. Kun halua on, ottaa rennosti ja haluaa toista, niin toimii! - justkisses
Marielle82 kirjoitti:
Niin että hyvää ja suudelmientäyteistä kesää sulle ja relax & enjoy life!Mulla on sama juttu. Jos ei suuteleminen toimi niin ei kyllä herää muitakaan fiiliksiä (tai haluja). Ja jos toinen kieli edellä etenee niin itselle tulee lähinnä fiilis että "excuse me?". En ole ikinä saanut kielen kanssa leikkimisestä _yhtään_mitään_irti. Korkeintaan rajoittaisin kielen käyttämisen huulten kiusoitteluun tms. tai jotain pientä. Ehkä sitten en vaan osaa, kun ei ole hajuakaan, että mitä sillä kielellä sitten oikein pitäisi kielareissa tehdä? Vai vaatiiko se jo etukäteen todellista kiihkoa?
Ensimmäinen exäni ei aluksi suudellut samalla tavalla kuin minä, mutta mukautui ( :) ) siihen jo ensimmäisellä kerralla ja piti mua sitten hyvänä suutelijana. Toinen exä taas ei osaa oikein edes pussatakaan ja eihän se nyt sitten toiminut mitenkään. Sen huuletkin tuntuu jotenkin sopimattomilta siihen hommaan. =D Viimeisin kokemus oli kun toinen vaan pussasi yhden tai kaksi kertaa ns. pusuttelutyylillä ja sitten eteni ns. kieli ojossa. Eh? - ehkäjoskus
kyllä me naiset tykätään kokemattomista miehistä, siinä missä miehetkin kokemattomista naisista. Se vaan edellyttää kahta asiaa, sen että nainen saa neuvoa ja mies antaa neuvoa. Muuten ei tule mistään mitään. Te miehet liian usein salaatte kokemattomuutenne, ettekä salli naisen neuvoa, vaan otatte sen typerän KYLLÄ MINÄ OSAAN-asenteen.
SANOKAA rehellisesti, että olette kokemattomia, niin asiat alkaa sujua. Sanon tämän ihan hyvällä ja rakkaudella. Ei sitä tartte hävetä että on kokematon!!
- ........
Olin rakastunut monta vuotta yhteen ihmiseen, ja kun me sitten kerran suudeltiin oli se ihan uskomatonta, sähköä. Niin oli tosin pelkkä sen vieressä istuminen tai käsien hipaisukin. Meidän jutusta ei lopulta tullut mitään, mutta vieläkin välillä muistelen kaiholla tuota vuosia sitten tapahtunutta suudelmaa. Ei kenenkään muun kanssa ole sellasta ollut.
- lurps
Pure korvaa niin jo luistaa suutelu
- Pusu
Suutelu on hauskaa sellaisen kanssa, kun se toimii. Ihmisten suut/huulet ovat erilaisia, josta tulee usein "ongelmia". Kerran elämässäni olen suudellut ihmistä, jonka kanssa suumme sopivat 100% yhteen. Suuteleminen hänen kanssaan oli nautinnollista. Paria meistä ei kumminkaan tullut.
Hyvään suuteluun kuuluu tietysti myös mentaalinen taito. - Kokemusta mullakin on
Eräs likka sanoi suudelman jälkeen , että älä ime sitä torvea, siellä toisessa päässä on paskaa! Suutelut jäi silläkertaa! Ei säväyttänyt JÖÖÖ
- juntti
Suutelin parikymmpisenä ihan tarpeeksi ja sain
huomata ,että alapään kutinaa olisi pitänyt
muutoin hoitaa. Sen jälkeen olen ensin hoitanut
sen alapään kutinan ja senjälkeen suudellut,että silleen tekee reipas osuuskauppaväki.en ole koskaan saanut moitteita tästä menettelystäni.
Kaikki ovat kehuneet,jotka eivät ole pyöstyneet. - MIÄS
Kyllä suudelmissa todellakin on eroja ja ne erot voi olla järkyttävänkin suuria. En tosin ymmärrä että miksi me miehet emme huomaisi niitä, vai kuvitteleeko jotkut että miehet on jotain robotteihin verrattavia "laitteita" jotka otetaan käyttöön kun tarvitaan ja tehdään niillä mitä huvittaa kun ne ei kuitenkaan koe/tajua mitään mistään tunteellisesta...?
Itselläni on suuri onni juuri siinä että naiseni saa mut suudelmillaan aivan sekasin. Se tyyli miten suudellaan kertoo minusta siitä kuinka paljon ja millaisia tunteita ihmisellä on toista kohtaan.
Aikoinaan pidin suutelemisesta todella paljon mutta sitten kävi niin että lähes kokonaan menetin mielenkiinnon koko touhuun, koska kohdalleni osui naisia jotka suutelivat välillä jopa toivottoman surkeasti enkä siten saanut suutelemisesta sellaista kokemusta mitä hain.
Sitten löysin nykyisen naiseni enkä ihan heti lämmennyt hänenkään suudelmilleen 100% mutta ajan kanssa se alkoi tuntua yhä ja aina vaan paremmalta. Nyt olemme olleet yhdessä liki 5v ja voin todeta että olen löytänyt juuri sen jota etsin ja paljon enemmänkin, saan nykyään ihan käsittämättömän fiiliksen tuon ihmisen suudelmista ja läsnäolosta.
Se on tunteellista mutta siinä on sitä kuumaa seksikkyyttäkin, ja nimenomaan niin että kumpaakin on PALJON.
- tuanoinnii
mutku mul ei oo varpaita. Pitäs varmaan kysyy niilt varpailta- pim. ;(
Niin no, emmää oo muutenkaa koskaa suuuuuuuellu. ;P - Nimetön
...kyllä kunnon pitkä suudelma saa viisarin värähtämään eli jos oikein pitempään suutelee niin peti kutsuu ja jos ei nyt sitten petiin sitten jostain syystä mennäkkää niin kiva kuitenkin painautua naista vasten että tuntee mitä miehellä mielessä.
- onko outoa
Mä en erityisemmin ainakaan kiihotu suutelemisesta ja välillä se on tylsää jos muija haluu monta minuttia putkeen ja kyse ei ole siitä että olisin kokematon tai osaamaton,se ei pidä paikkaansa.Onko muilla samoja fiiliksiä,vai oonko harvinaisuus?.
- abigail
onko outoa kirjoitti:
Mä en erityisemmin ainakaan kiihotu suutelemisesta ja välillä se on tylsää jos muija haluu monta minuttia putkeen ja kyse ei ole siitä että olisin kokematon tai osaamaton,se ei pidä paikkaansa.Onko muilla samoja fiiliksiä,vai oonko harvinaisuus?.
on ihanaa kun mies aloittaa hellästi ja tunnustelemalla.paljon on eroja, yksi mies ei pitänyt suutelemisesta ollenkaan, ei ollenkaan hyvä. Kamalinta on jäykkä kieli heti suuhun, huh!
Kehtaako miehille sanoa suoraan miten haluaa suudeltavan?Voi tietenkin "opettaa" mutta sekin on noloa jos heti lopettaa jos ei miellytä....???
Hyvä suutelija saa todellakin pöksyt pyörimään jalassa.... - halusi
abigail kirjoitti:
on ihanaa kun mies aloittaa hellästi ja tunnustelemalla.paljon on eroja, yksi mies ei pitänyt suutelemisesta ollenkaan, ei ollenkaan hyvä. Kamalinta on jäykkä kieli heti suuhun, huh!
Kehtaako miehille sanoa suoraan miten haluaa suudeltavan?Voi tietenkin "opettaa" mutta sekin on noloa jos heti lopettaa jos ei miellytä....???
Hyvä suutelija saa todellakin pöksyt pyörimään jalassa.......suudella vain alapäätäni.....
- on käynyt monta kertaa
halusi kirjoitti:
...suudella vain alapäätäni.....
Ja ihanalta se tuntuu.
- Crimson_Sorrow
onko outoa kirjoitti:
Oon itse parikymppinen nainen, enkä oikein kiihotu suutelemisesta :( Oikeestaan se on aika tylsää..! Mutta joo, ei siitä sen enempää.
- -joojoo-
abigail kirjoitti:
Hyvä suutelija saa todellakin pöksyt pyörimään jalassa....Mä oon just sellanen, kun ensin tunnustelee ja nätisti suutelee huulia ja sit saatan huulilla ottaa kiinni toisen huulista hellästi ja sitten kielellä koskettaa toisen huulia ja mahdollisesti kielen kärkeä....nam!
- vähemmän pusuja kts
Crimson_Sorrow kirjoitti:
Oon itse parikymppinen nainen, enkä oikein kiihotu suutelemisesta :( Oikeestaan se on aika tylsää..! Mutta joo, ei siitä sen enempää.
et ole yksin ajatuksinesi ;)
- Yks sinkkumies
...että tutkimusten mukaan suutelussa keskimäärin 40 000 bakteeria vaihtaa omistajaa?
- varmaankaan
suutele ketään. ;-))
Ajattelisi vain kamalaa bakteerihyökkäystä.
;-) - Yks sinkkumies
varmaankaan kirjoitti:
suutele ketään. ;-))
Ajattelisi vain kamalaa bakteerihyökkäystä.
;-)Mitä hyötyä suutelemisesta on? Maksetaanko siitä jotain muillekin kuin elokuvanäyttelijöille?
- pysyäkin sinkkuna
Jos et kykene suutelemaan naista bakteerien pelossa, niin et varmaan pystyisi suutelemaan edes naisen klitorista. Klitoriksen suutelu tuntuu todella hyvälle.
Suussa olevat bakteerit eivät ole vaarallisia eikä myöskään sen toisen pään. Puhdasta miestäkin on ihana imeskellä ja sen taidon osaan.
Taidat sitten pysyäkin sinkkuna bakteerikammoinesi. Yritä päästä kammostasi ja ala nauttimaan läheisyydestä ja rakastelusta. - Marielle82
Yks sinkkumies kirjoitti:
Mitä hyötyä suutelemisesta on? Maksetaanko siitä jotain muillekin kuin elokuvanäyttelijöille?
Raha raha raha vaan mielessä.
Bakteereista sulle sen verran että ilman niitä sinäkin kuolisit, kuten kaikki muutkin ihmiset ja elämä maapallolla. - suutelemaan
tuntemattomia ihmisiä noita yhden illan tuttuja, kyllä sitä saa vaikka mitä muitakin pöpöjä suutelun kautta.
- Marielle82
suutelemaan kirjoitti:
tuntemattomia ihmisiä noita yhden illan tuttuja, kyllä sitä saa vaikka mitä muitakin pöpöjä suutelun kautta.
että yhden illan tuttavuuden perusteella pitää ketään edes ruveta suutelemaan?
- Yks sinkkumies
pysyäkin sinkkuna kirjoitti:
Jos et kykene suutelemaan naista bakteerien pelossa, niin et varmaan pystyisi suutelemaan edes naisen klitorista. Klitoriksen suutelu tuntuu todella hyvälle.
Suussa olevat bakteerit eivät ole vaarallisia eikä myöskään sen toisen pään. Puhdasta miestäkin on ihana imeskellä ja sen taidon osaan.
Taidat sitten pysyäkin sinkkuna bakteerikammoinesi. Yritä päästä kammostasi ja ala nauttimaan läheisyydestä ja rakastelusta.Ehdottomasti pysyn sinkkuna, mutta en nyt suinkaan bakteerikammon vaan ihan muiden syiden takia. Niistä vähäisinpiä ei suinkaan ole itsemääräämisoikeuden säilyttäminen ja kaikkinainen elämisen helppous, kun tarvitsee huolehtia vain itsestään.
- on niin
suutelemaan kirjoitti:
ihanaa.
mä ainaki suutelen jos siltä tuntuu. ja paljonkii suutelellen - varmasti hyvä syy
Yks sinkkumies kirjoitti:
Ehdottomasti pysyn sinkkuna, mutta en nyt suinkaan bakteerikammon vaan ihan muiden syiden takia. Niistä vähäisinpiä ei suinkaan ole itsemääräämisoikeuden säilyttäminen ja kaikkinainen elämisen helppous, kun tarvitsee huolehtia vain itsestään.
Vaikka en ole huomannut suhteessa määräämisoikeuteni pienenneen, ja elämä on helppoa kun on joku jonka kanssa jakaa ilot ja surut.
Mutta jokaisella tietysti on omat arvonsa.
- ei mitenkään
Ovat kaikki miehiin meneviä nykypäivän miehet.
- suudella
Kaikki miehet eivät edes osaa suudella. Kaikkia miehiä en edes haluaisi suudella. Käyn paljon tanssimassa. Joku mies haisee vanhalle viinalle ja tupakalle tai homeiselle paidalle, jota ei ole pessyt varmaan viikkoihin ja välillä ei edes kuivattanut sitä. En haluaisi suudella haisunäätää. Joidenkin hengitys haisee ja ei tulisi mieleenikään alkaa suutelemaan tuollaisen haisuhampaan kanssa.
Hikinen mies tanssilattialla ei haittaa. Haiseva mies haittaa. Pestyt vaatteet, suihkussa käynti ja deodorantti puhtaalle iholle Miehet! Jo alatte kiinnostaa !
Kaikki hikoilevat näin kuumalla, mutta harvat haisevat, koska osaavat käydä suihkussa ja laittaa puhtaat vaatteet yllensä.
Älä näyki! Älä työnnä kieltäsi kurkkuuni! Suutele ihanasti vuorotellen ylähuulta ja sitten alahuulta hellästi. Välillä suutele koko suuta seksikkäästi kieltäsi käyttäen. Tyhjä suu ilman kieltä ei tunnu miltään. Tupakanhajuisilla ei ole mitään mahdollisuuksia kanssani, eikä hajusuulla. Pese hampaasi ja käytä hammaslankaa. Käytä suuvettä tai purkkaa. Älä kuitenkaan maiskuta ja mäiskytä niinkuin sikapossu syödessä. Inhottaa tuollainen purkan mäiskyttäjä ja korvaan nassuttaja.
Opettele kyllä opit.- kukka
On outoa kun naiset syyttää heti miestä jos suutelu ym ym. ei onnistu tai se ei vaan yksinkertaisesti toimi. Itse ainankin otan heti itteeni, että vika on minussa tai sitten, että se on molempien "vika". Vaikka olenkin nainen niin ärsyttää toi alituinen vastuun vierittäminen kaikissa asioissa miehille, koska todennäköisesti ko. naiset elämässä yleensäkkin vierittää itselleen kuuluvaa vastuuta muille.
- värähtikö
kukka kirjoitti:
On outoa kun naiset syyttää heti miestä jos suutelu ym ym. ei onnistu tai se ei vaan yksinkertaisesti toimi. Itse ainankin otan heti itteeni, että vika on minussa tai sitten, että se on molempien "vika". Vaikka olenkin nainen niin ärsyttää toi alituinen vastuun vierittäminen kaikissa asioissa miehille, koska todennäköisesti ko. naiset elämässä yleensäkkin vierittää itselleen kuuluvaa vastuuta muille.
Olisiko otantana 2-10,en tai kenties useamman partnedin kanssa tehty suoritteen tekeminen samana iltana peräkanaa, kun huomioi pidemmän aikajanana tuoman tunteen tuoman alentuman. Sikäli mikäli tarkoituksena olisi värähtikö sinulla minulla vaiko vain minulla? Olettamana pidetty värähtäminen molemmilla, olisiko silloin kenties kyseessä se ns. oikea syy jatkoon...
- lipidomaiskis
juuri kuvaamasi suutelu heppu onpa kiva käydä nukkumaan ja nähdä unta suudellessani sinua siellä jossain!
- Pelimies joka pussaa mielel...
Joo olen kans sitä mieltä miehenä että on se mukavaa pussailla sellaisten naisten kans joista se kemiakin tuntuu toimivan!!, koska yks suudelma naisen jonka kans on kemiaa on tuhatkertaa parempi ja voimakkaampi kuin joku jonka kans ei ole kemiaa pätkääkään.
Siinä saa vaan varoa ettei unohdu kaikki ympärillä olevat ja että ei rupea sekstaan missä vain sen takia kun on sokea/sekaisin siitä tunteesta/kemiasta minkä toinen nainen voi antaa tai luoda.
Kemia on parisuhteiden A ja O ,ja jos ei ole kemiaa nii ei toimi mikään muukaan.
Sisäisen kauneuden ku näkee nii löytää sopivan parin itselleen, ei sitä ulko kuoresta nää!!(se voi auttaa mut ei ole pysyvä tunne)
Kemia=Himo,yhteisymmärrys,kunnioitus ja ennen kaikkea rakkaus!
Life is Life!- Marielle82
Oon kanssasi täysin samaa mieltä :)
- Olet niin tutun näkönen!!!
Marielle82 kirjoitti:
Oon kanssasi täysin samaa mieltä :)
Onhan se kiva et muitaki löytyy jotka ajateloo niinku minä =))
Mutta seikka sinänsä oletkos sattumoisin käyny Rovaniemellä Pääsykokeissa nyt keväällä??
Olethan ihan samannäköinen ku yks tyär joka kävi siel...
No anyway on se kemia tärkeä kun paria etsii tai ei etsi vaan löytää, ei muuten tuu toimeen.
Kiva ku naiset tykkää suudella ja kun meikäläinen on varmaan niitä harvoja miehiä jotka saa nautinnon joka suudelmasta jos vain on vähänkään minkäänlaista Kemiaa.
Hyvät kesät ja kesän jatkot kaikille vaan.
Ja erittäin paljon intohimoisia suudelmia kaikkille niille jotka niitä halajavat =) - Marielle82
Olet niin tutun näkönen!!! kirjoitti:
Onhan se kiva et muitaki löytyy jotka ajateloo niinku minä =))
Mutta seikka sinänsä oletkos sattumoisin käyny Rovaniemellä Pääsykokeissa nyt keväällä??
Olethan ihan samannäköinen ku yks tyär joka kävi siel...
No anyway on se kemia tärkeä kun paria etsii tai ei etsi vaan löytää, ei muuten tuu toimeen.
Kiva ku naiset tykkää suudella ja kun meikäläinen on varmaan niitä harvoja miehiä jotka saa nautinnon joka suudelmasta jos vain on vähänkään minkäänlaista Kemiaa.
Hyvät kesät ja kesän jatkot kaikille vaan.
Ja erittäin paljon intohimoisia suudelmia kaikkille niille jotka niitä halajavat =)Kävin pääsykokeissa 5. kesäkuuta. :D Voi jumpe! Onko mut paljastettu???!!! :D
- Pääsitkö kouluun?
Marielle82 kirjoitti:
Kävin pääsykokeissa 5. kesäkuuta. :D Voi jumpe! Onko mut paljastettu???!!! :D
Haluaisitko Viestitellä vaikka sätin parissa?
Joo olen se ainut heppu siel Keskustelussa!
Tykkäsin et olit sairaan hyvä puhuun enklantia =) - Marielle82
Pääsitkö kouluun? kirjoitti:
Haluaisitko Viestitellä vaikka sätin parissa?
Joo olen se ainut heppu siel Keskustelussa!
Tykkäsin et olit sairaan hyvä puhuun enklantia =)Maailma on pieni.
No joo pakkohan se on harjaantua kun 2 vuotta siellä asuin :D
Pääsitkö muuten Roihin? Mä pääsin, muutto itse kaupunkiin ois tuossa elokuun lopulla.
Valitettavasti en voi sättäillä työpaikan koneella ku mikään ei toimi, mutta profiilissa on sähkärioso, sinne voi pistää postia ni nakkelen takas :)
Sähän oot se heppu joka oli asunut Ruotsissa? :) - Joo Niinpä satun oleen =)
Marielle82 kirjoitti:
Maailma on pieni.
No joo pakkohan se on harjaantua kun 2 vuotta siellä asuin :D
Pääsitkö muuten Roihin? Mä pääsin, muutto itse kaupunkiin ois tuossa elokuun lopulla.
Valitettavasti en voi sättäillä työpaikan koneella ku mikään ei toimi, mutta profiilissa on sähkärioso, sinne voi pistää postia ni nakkelen takas :)
Sähän oot se heppu joka oli asunut Ruotsissa? :)Joo pääsin minäkin sinne ja sain vielä kehutkin perään joltain opettajalta, mut nimeä ei sanottu =))
Hehe, no sepä kiva et yhdet kasvot tunnistaa ku koulu alkaa!!
Olipa muuten omituinen käänne täällä keskustelu palstoilla ku en ruukaa kahtoa näitä yleensä ja vielä vähemmän vastailla tai kommentoida=)
Joo onkos sulla kämppä jo valmiina jo Roissa?
Oisko sulla joitain hyviä vinkkejä mitä kautta sais kämpän kans ennen Elokuun loppua ettei tarvis kääntyä DAS:lle, ajattelin vaan ku näytät tuntevan Rovaniemen paremmin ku mää ;)
Ja jos ei nii ei se mitiä, ku lähen sinne tsekkaileen paikan päälle ens viikolla ku mulla on alkanu Loma =) - Marielle82
Joo Niinpä satun oleen =) kirjoitti:
Joo pääsin minäkin sinne ja sain vielä kehutkin perään joltain opettajalta, mut nimeä ei sanottu =))
Hehe, no sepä kiva et yhdet kasvot tunnistaa ku koulu alkaa!!
Olipa muuten omituinen käänne täällä keskustelu palstoilla ku en ruukaa kahtoa näitä yleensä ja vielä vähemmän vastailla tai kommentoida=)
Joo onkos sulla kämppä jo valmiina jo Roissa?
Oisko sulla joitain hyviä vinkkejä mitä kautta sais kämpän kans ennen Elokuun loppua ettei tarvis kääntyä DAS:lle, ajattelin vaan ku näytät tuntevan Rovaniemen paremmin ku mää ;)
Ja jos ei nii ei se mitiä, ku lähen sinne tsekkaileen paikan päälle ens viikolla ku mulla on alkanu Loma =)Joo mulle soitettiin saman viikon torstaina koululta ja parhaat pisteet olin kuulema saanu. Kyllä oli naama sillon virneessä :D Sinne Roihin kyllä halusinkin!
Asunto ei oo vielä löytyny, valitettavasti en osaa suositella mitään. Ite etin tuosta Viirinkankaan alueelta poikakaverin kans kämppää ja vielä ei oo tärpänny. Aika huonosti tunnen Rovaniemeä, 3 kertaa vasta siellä käyny :D
Netistä kyllä löytyi vaikka mitä. Kannattaa vaikka googlen kautta tsekkailla. Iteki harkittin hakea sieltä jotain opiskelijakämppää mutta päätettiin sitten muuttaa yhteen niin se jäi.
Mä oon täällä ihan vakiokalustoa. Kertoo paljon siitä miten paljon mulla on töitä :D
Jeh, kohta pitää lähteä mäkeen ku työaika loppuu. Olipa melkonen ylläri kyllä! Onpahan sitte tosiaan tuttu naama syksyllä koulussa :) Hieno homma! - LeijonaDragon76
Marielle82 kirjoitti:
Joo mulle soitettiin saman viikon torstaina koululta ja parhaat pisteet olin kuulema saanu. Kyllä oli naama sillon virneessä :D Sinne Roihin kyllä halusinkin!
Asunto ei oo vielä löytyny, valitettavasti en osaa suositella mitään. Ite etin tuosta Viirinkankaan alueelta poikakaverin kans kämppää ja vielä ei oo tärpänny. Aika huonosti tunnen Rovaniemeä, 3 kertaa vasta siellä käyny :D
Netistä kyllä löytyi vaikka mitä. Kannattaa vaikka googlen kautta tsekkailla. Iteki harkittin hakea sieltä jotain opiskelijakämppää mutta päätettiin sitten muuttaa yhteen niin se jäi.
Mä oon täällä ihan vakiokalustoa. Kertoo paljon siitä miten paljon mulla on töitä :D
Jeh, kohta pitää lähteä mäkeen ku työaika loppuu. Olipa melkonen ylläri kyllä! Onpahan sitte tosiaan tuttu naama syksyllä koulussa :) Hieno homma!Hieno homma tiedän sit kenen kans ottaa koulun käynnin kilpailuksi ku näytät olevan eritäin terävä ja mä pidän haasteista vaikken ite ole terävä....Vielä hehehe... ei nyt sentää..
Kiva sattuma tämä.
Mulla ei Roi ollu ykkönen ennen kokeita mut sen jälkeen kyllä =)
Mä pidin koulusta, opettajista ja ennen kaikkea mahdollisuuksista päästä ulkomaille opiskeleen ku niillä oli niitä yhteistyö juttuja muiden koulujen kaa.
Viirikangas sinne minäkin haluun, mut saa nährä miten äijän käy...kämpän mä aion löytää vaikka väkisin... ;)
No miltä tuntuu lopettaa työt ja lähtee opiskeleen?
Vaikka kyllä tämän koulun (BBAN)jälkeen ura vie muihin maihin ja sit ei tiiä mihin sitä joutuu.
Kuulhaan jne... Morientes :) - Marielle82
LeijonaDragon76 kirjoitti:
Hieno homma tiedän sit kenen kans ottaa koulun käynnin kilpailuksi ku näytät olevan eritäin terävä ja mä pidän haasteista vaikken ite ole terävä....Vielä hehehe... ei nyt sentää..
Kiva sattuma tämä.
Mulla ei Roi ollu ykkönen ennen kokeita mut sen jälkeen kyllä =)
Mä pidin koulusta, opettajista ja ennen kaikkea mahdollisuuksista päästä ulkomaille opiskeleen ku niillä oli niitä yhteistyö juttuja muiden koulujen kaa.
Viirikangas sinne minäkin haluun, mut saa nährä miten äijän käy...kämpän mä aion löytää vaikka väkisin... ;)
No miltä tuntuu lopettaa työt ja lähtee opiskeleen?
Vaikka kyllä tämän koulun (BBAN)jälkeen ura vie muihin maihin ja sit ei tiiä mihin sitä joutuu.
Kuulhaan jne... Morientes :)En mä siitä terävästä tiedä, kunhan yritän säätää :D Keskiverto oon vähän joka asiassa ollu aina, mutta jospa tässä kehittyis :)
Juu se koulurakennus jo teki minuun vaikutuksen Murheen Laakson (=Kajaanin) kuppasen koulurakennuksen jälkeen. Ouluun en niihin kokeisiin perille päässy, piti kesken matkan kääntyä takas mutta ei se haitannu ku en Ouluun ois edes halunnu vaikka paras kaveri asuukin Haukiputaalla.
Opettajat oli kans mukavan oloisia. Muutenki oli jo siinä kokeessa semmonen ryhmähenki ja näki, että niillä opettajillakin yhteistyö pelaa. Kyllä positiivisella mielellä ootan koulun alkua.
Niin että miltäkö tuntuu... tuli ehkä tuossa yllä selväksi. Työstä en todella jää kaipaamaan mitään muuta kuin opintotukea paremmat kuukausitulot...
Asunnoista puheenollen, käypä tällä sivustolla:
http://www.yh.fi
Mulla oli kans harkintamyssyn alla ulkomaille muutto valmistumisen jälkeen. Näkis taas vähän maailmaa. Mutta sinne on vielä aikaa :D Kerkiää tapahtua tässä välillä vaikka mitä! Mun elämässä ainakin. Koskaan ei oo ollu tylsää. Onnista ja epäonnista ylä- ja alamäkeä, masentavaa, iloista. Mutta tylsää ei vielä ikinä :) Vaihtelevuutta on riittäny siinä määrin että en monestikaan hirveesti suunnittele tulevaisuuttani :)
Mutta jees, kuullaan!
- suudeltu ja suuteleva
Juuh, vaikka nainen olenkin niin vastataan. Onpa niissä suudelmissa eroja. Auta armias kun suutelin ensimmäisen kerran nykyisen miesystäväni kanssa, VAU!!! Ihana pehmeä, hidas, suloinen suudelma, täynnä tunnetta ja himoa, sai veren syöksymään varpaiden kautta vähän joka puolelle ja housut märiksi :-) Sama juttu tuli ensimmäisen halauksen jälkeen, ja kun vihdoin sänkyyn saakka päästiin niin... voi jee... Ja tunne molemminpuolinen. Nyt ei sitten tekis mitään muuta mieli tehdäkään kuin olla lähekkäin ja sisäkkäin. Kemiat kolahti yhteen kyllä niin täydellisesti että ei voi käsittää. Ja me ei kumpikaan enää olla mitään teinejä vaan ihan aikuisia, maailmaa nähneitä ihmisiä.
Kyllä elämä on ihanaa :-)- Mies sieltä jostain
Kyllä suuteluissa on isojakin eroja. Itse olen huomannut, että parhaat pusut olen saanut kun olen tosissaan pitänyt naisesta. Muitakin suuteluita ilman tunnetta on tullut kokeiltua kun on ollut muut ajatukset mielessä, esim. baarissa.
Itseäni ei haittaa jos muija on kaljaa juonut, koska itsekin todennäköisesti olen silloin ottanut, eikä haju niin kovasti häiritse. Ainut mikä varmasti pilaa suutelun on valkosipulin haju/maku. Mikään ei ole hirveämpää kuin suudella naista joka maistuu valkosipulille. Sen syöminen mm. ennen baari iltaa kannatttaa todellakin jättää väliin.
Yhteenvetona voisi sanoa, että suutelu ilman todellisia tunteita on loppupeleissä aikaa turhaa ja tylsää touhua. - kundikaveri rakastaa
Mies sieltä jostain kirjoitti:
Kyllä suuteluissa on isojakin eroja. Itse olen huomannut, että parhaat pusut olen saanut kun olen tosissaan pitänyt naisesta. Muitakin suuteluita ilman tunnetta on tullut kokeiltua kun on ollut muut ajatukset mielessä, esim. baarissa.
Itseäni ei haittaa jos muija on kaljaa juonut, koska itsekin todennäköisesti olen silloin ottanut, eikä haju niin kovasti häiritse. Ainut mikä varmasti pilaa suutelun on valkosipulin haju/maku. Mikään ei ole hirveämpää kuin suudella naista joka maistuu valkosipulille. Sen syöminen mm. ennen baari iltaa kannatttaa todellakin jättää väliin.
Yhteenvetona voisi sanoa, että suutelu ilman todellisia tunteita on loppupeleissä aikaa turhaa ja tylsää touhua.valkosipulin hajua, vaikkei itse oisi syönykkää sitä.
- ZZRfly
Ennakkotieto: mies 28 v. Pari vakavaa suhdetta takana, toivottavasti vaan yksi edessä, sormiin mahtuu yhdenillanjutut.
Tässä mielipiteeni:
Suudelma on paljon muutakin kuin pelkkien suiden yhteen laittamista (kiitoksia on tullut mm. käsien käytöstä).
Kokemukseni mukaan naiset tykkäävät seuraavista asioista.
- Ei kerralla kaikkea (jätä jotain mitä toinen odottaa seuraavaan kertaan)
- Käytä käsiä (koske hiuksiin, niskaan, selkään, käsiin, jne.)
- Ei tauotonta "nuolemista" puhu välillä (tai jotain muuta mikä antaa pienen "hengähdystauon")
- Tämä on vain mielipiteeni, älkää ottako tosissanne, mutta kertokaa omanne.
Mutta kaikesta huolimatta, tosi asia on että joidenkin kanssa sitä jaksaa harrastaa vaikka koko vuorokauden, kun taas toiset eivät sytytä lainkaan.- ´9+098tu
Hyvä mies28v! Joo, siis suudelma todellakin on muutakin.
Ei saa suudella liian pitkään, mä rakastan sitä, kun mies koskee mun niskaa, kasvoja suudellessaan, ja rintoihin, jos ollaan jo harrastettu seksiä. Tai takapuoleen, jos vaikka seistään ja mies tulee suutelemaan, ottaa kiinni ja suutelee. On ihanaa kun mies todellakin suutelee, ja hyväilee samalla. Eikä mitään ylikosteita huulia, ja kuolan valuttamista tuntitolkulla, vaan voi välissä pussailla, pitää taukoa. Sellasta, että suudelmalla haluaa hyväillä toista, haluaa sitä ja uskaltaa haluta, eikä vaan tunge huulia toisen huuliin ja esitä.
Mun mielestä on myös ihanaa suudella eri paikkoihin välillä, ja suutelun välissä kaulaan suuteleminen (ei fritsujen tekeminen) on ihanaa.
"Mutta kaikesta huolimatta, tosi asia on että joidenkin kanssa sitä jaksaa harrastaa vaikka koko vuorokauden, kun taas toiset eivät sytytä lainkaan. "
Näin juuri!
Suuteleminen on ihanaa ihanan tyypin kanssa :)
- suutelen ruumiita
Kaikki tällaisten keskustelujen alkuunpanijat tulisi teloittaa välittömästi.
- sukkaaa....
ei tosiaankaan kiihota mikään vitun pitkä suutelu naisten kans...eikä se tunnu ees missää..muija suutelee nii sormet vaa vittuun nii siitä se sit lähtee
- pusuhuuli puspus
Niillä on eroja aivan valtavasti. Naisena vastaan ja voin kertoa muutaman esimerkin. Nyt olen jo 42v ja menin naimisiin sen ihanasti suutelevan rakkauteni kanssa =) Pusut, jotka tuntuvat vatsassa ja koko vartalossa, pusut ja suudelmat joista ei koskaan saa tarpeeksi ja joita haluaa aina lisää, jopa vuosienkin jälkeen edelleen tykäämme suudella toisiamme.
Olen käynyt kuitenkin treffeillä miesten kanssa, joiden suudelmat olivat lähinnä kaameita! Yksi kuolasi ja piti suutaan auki muttei liikuttanut huuliaan yhtän, HYI YÖK! Toisen kaamean muistan, henki haisi pahalle ja poika tunki heti koko naamansa ja kielensä ja samoin kuolasi kun koira! YÖK! Sitten mahtuu joukkoon sellainen kuivahuulinen ja mitätön suutelija, hyvä kun edes huulet koskivat toisiaan tai pusut ei vaan tuntut miltään. ELI eroja on, valitse se suutelija puolisoksesi, jonka kanssa kipinät lentävät :) - eroja
ilmeisesti minulla on jonkinlainen neurologinen sairaus kun suuteleminen edes pitämieni naisten kanssa ei ole tuntunut missään. Se huolestuttaa minua kun olen kuullut ihansta suutelemisesta, jota itse en ole kokenut vielä kenekään naisen kanssa. Suutelu herättää ainoastaan yhden tunteen: veren syöksymisen penikseeni.
- netta
jos oikeen laskeskelin niin oon elämäni aikani suudellut kuuttatoista miestä ja niistä ainoastaan kolmen kans se oli todella ihanaa. ja näistä kolmesta vain yks oli mielestäni tosi komea, joten suudelman laatu ei kyllä oo ulkonäöstä vaan ihan jostain muusta kiinni. se on se kokonaisuus, katse, kuinka käyttää vartaloaan ja käsiään...
huonoin suutelija oli sellanen joka kuolas ihan kauheasti eikä meinnnu pitää minkäänlaista taukoa! siinä tuli jo jonkinlainen tukehtumistunnekki, ihan kamala.. osa on sitte ollu periaattes ihan hyviä suutelijoita, mutta kemiat ei oo vaan kolahtanu.
voikohan olla niin että suutelun toinen osapuoli pitää suudelmaa tosi vavisuttavana mutta toinen on vaan sitä mieltä että ei oikeen tuntunu missään? vai onko se aina niin että kummatki on samaa mieltä millanen suudelma oli? - nainen86
jos oikeen laskeskelin niin oon elämäni aikani suudellut kuuttatoista miestä ja niistä ainoastaan kolmen kans se oli todella ihanaa. ja näistä kolmesta vain yks oli mielestäni tosi komea, joten suudelman laatu ei kyllä oo ulkonäöstä vaan ihan jostain muusta kiinni. se on se kokonaisuus, katse, kuinka käyttää vartaloaan ja käsiään...
huonoin suutelija oli sellanen joka kuolas ihan kauheasti eikä meinnnu pitää minkäänlaista taukoa! siinä tuli jo jonkinlainen tukehtumistunnekki, ihan kamala.. osa on sitte ollu periaattes ihan hyviä suutelijoita, mutta kemiat ei oo vaan kolahtanu.
voikohan olla niin että suutelun toinen osapuoli pitää suudelmaa tosi vavisuttavana mutta toinen on vaan sitä mieltä että ei oikeen tuntunu missään? vai onko se aina niin että kummatki on samaa mieltä millanen suudelma oli? - yök
Miksi nuoleskella sellaista läpeä, josta toisesa päästä tulee paska. Yök!!!
- haukotus...
on sulla jutut
- SixPack_73
Eiköhän se suudelma silloin ala tuntua masunkin pohjassa kenen kanssa vaan, kun kieltä käyttää älykkäästi ja suutelusta tulee tavallaan rakastelua (tähän kohtaan ei tosin yleensä mennä ihan kenen kanssa vaan...). Kyllä se tuntuu vähän kaikkialla kun molemmat on mukana siinä ja elää sitä hetkeä. Kuin seksiä on se. Ja ainakin itselle se on sitä.
- m38,
On niissä eroja, mut kyl melkein kaikkien kanssa suuteleminen on tuntunut erittäin hyvältä. Ainoastaan pari on ollut sellaista, jotka eivät ole yhtään sytyttäneet.
- kieli kurkussa
Jännää että moni täällä paheksuu sellaisia jotka tunkevat kielen kurkkuun. Minun mielestäni se on hyvin kiihottavaa, ei tietenkään heti alkuun, mutta kun suutelu etenee oikein kuumaksi niin sekä minä että mieheni saamme todelliset kiksit syvästä kielisuudelmasta. Oikein mahassa tuntuu kun ajattelen asiaa... Onneksi jokainen tyylillään!
- Mobottor
itselle esim. ei iske se että suuhuni tungetaan kieltä väkisin, toisinaan myös pahahajuinen hengitys tekee tehtävänsä, erityisesti jos neitokainen on sattunut hörppimään alkohoolia..
- Yualle
Alle nelikymppisen naisen kanssa kyse on suutelemeisesta.
Yli nelikymppisen naisen kanssa kyse on suutelosta :> - *
Kerrankin kun miehiltä kysytään jotain, niin eiköhän naisten pidä joukolla tunkea haukkumaan kuinka huonoja suutelijoita useimmat miehet ovat...
parasta opetella tämäkin manuaalista:
http://www.wikihow.com/Kiss- g.
Muistan vieläkin kauhulla yhtä tyttöä teinivuosilta, joka työnsi märän lehmänkielensä suuhuni ja alkoi pyörittää sitä siellä ympäriinsä kuin lapsi joka yrittää nuolla kielellään jugurttipurkin laidoilta kaiken sinne jääneen syötävän.
Kysymys suutelemisesta: pidättekö enemmän siitä, että vastapuolen huulet ovat täysin rentoina, vai pitääkö niissä olla "otetta"?- pitää olla
pitää olla otetta, koska eihän siinä muuten ole mitään tunnettakaan. ei kuitenkaan liian kovana, koska pehmeyttäkin pitää olla. sanotaanko näin, että puolikova tai vähän siitä pehmeämpi on sopivin.
liian jännittyneet kovat huulet ei tunnu hyviltä, kuten ei myöskään täysin jännittämättömätkään. itseasiassa jos vastapuolen huulissa ei ole suudeltaessa yhtään jännitystä, niin sehän tuntuu siltä kuin hän ei haluaisi tehdä sitä ollenkaan.
- äimän käki
tässä ketjussa naiset ovat ottaneet tuomarin osan. He eivät kerro miten itse suutelevat, mutta suutelun aikana he arvioivat vain miehen suoritusta. Ikään kuin miehen tehtävä olisi luoda se hyvä suudelma ja nainen vain odottaa suu supulla/avoinna ... ?
- hyvää joulua
Mies hoitaa kaiken
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232