HANKKIKAA ELÄMÄ

ei aivopesty

Jos työ on todellakin ihanaa ja elämän ainoa tukipilari, on syytä miettiä mitä sinulle on lapsuudessa tapahtunut ja missä itsetuntosi meni viaslliseksi. Missä on elämäsi? Työ on keino hankkia elanto elämään, ei muuta!

17

2758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oikein

      neropatti olet

      • alkaa

        leffa. Olisin vastannut pitempääkin, muttei ehdi.


    • meistä

      ovat hankkineet sopivan koulutuksen ja mahtavan duunin. Moni ei halua edes eläkkeelle jäädä, kun työ on niin mukavaa.

      Ei betoninsekoittajalle tai kaupan kassalle työn kukaan odotakaan olevan mukavaa. Ammatinvalinnasta tämä asia riippuu. :)

      • on.

        Joku tykkää olla betoninsekoittaja tai kaupan kassa, joku ei. Jollekin joku on mahtava duuni, toiselle ei. Meitä on moneen junaan ja selvästi et ymmärrä sitä, vaan katselet asioita vain omasta pikku putkesta. Kyllä elämä opettaa tai sitten eläjässä on vika, valitettavasti.


      • yksisilmäinen...
        on. kirjoitti:

        Joku tykkää olla betoninsekoittaja tai kaupan kassa, joku ei. Jollekin joku on mahtava duuni, toiselle ei. Meitä on moneen junaan ja selvästi et ymmärrä sitä, vaan katselet asioita vain omasta pikku putkesta. Kyllä elämä opettaa tai sitten eläjässä on vika, valitettavasti.

        Nimenomaanhan tuossa sanottiin, että jotkut tykkäävät työstään niin, etteivät eläkkeelle halua ja jotkut taas valinneet duuninsa muin perustein. Älä niksauta nyt aivojasi, kun joudut miettimään asiaa peräti kahdelta kantilta samaan aikaan. ;)


      • aivopesusta

        tyhmyydstä. Viisas pääsee helpommalla. Elämä on elämistä varten, eikä pelkästään työntekoa varten. Sinut on kyllä hyvin aivopesty koulussa, tuottamaan veroeuroja herroille ja kuolemaan pois kunhan tuottavuus on saatu sinusta idiootista irti. Ja eihän siihen mene kuin yksi ihmiselämä, sinun elämäsi!
        HANKI ELÄMÄ TAI AMMU ITSESI, koska sinua käytetään hyväksi!


      • terapeutti
        yksisilmäinen... kirjoitti:

        Nimenomaanhan tuossa sanottiin, että jotkut tykkäävät työstään niin, etteivät eläkkeelle halua ja jotkut taas valinneet duuninsa muin perustein. Älä niksauta nyt aivojasi, kun joudut miettimään asiaa peräti kahdelta kantilta samaan aikaan. ;)

        tai antaa olla...Kyllä me sinun vaimosi tyydytys hoidetaan kun itse olet tienaamassa ja juoksemassa rahan ja titteleiden perässä. Turhaan aivopestylle idiootille selventää mitään!


      • ja iso titteli
        terapeutti kirjoitti:

        tai antaa olla...Kyllä me sinun vaimosi tyydytys hoidetaan kun itse olet tienaamassa ja juoksemassa rahan ja titteleiden perässä. Turhaan aivopestylle idiootille selventää mitään!

        ja olen nainen. Eikä tarvitse juostakaan enempää kuin pari päivää viikossa ja sekin autohalliin asti. Mikä sinua muuten oikeasti harmittaa siinä, että joidenkin mielestä duuni on huippujuttu?

        Miten muuten kouluttamattomille junttieinareille tulee aina pilin mittailu mieleen, kun keskustelun eväät on käytetty?


      • terapeutti
        ja iso titteli kirjoitti:

        ja olen nainen. Eikä tarvitse juostakaan enempää kuin pari päivää viikossa ja sekin autohalliin asti. Mikä sinua muuten oikeasti harmittaa siinä, että joidenkin mielestä duuni on huippujuttu?

        Miten muuten kouluttamattomille junttieinareille tulee aina pilin mittailu mieleen, kun keskustelun eväät on käytetty?

        en minä kyllä koulutautumaton ole ja siksi ehkä tajuankin tämän asian psygiatrina. Minä hoidan työlkseni näitä työnsankareita, kun te ensin itse annatte aivopestä itsenne ja suurilta odotuksiltanne sekoatte työssä. Teitä on niin helppo käyttää hyväksi, mutta totuus tekee kipeää.

        Minua käy lähinnä sääliksi noin materiaalinen ja köyhä elämä.


      • olitkin?
        terapeutti kirjoitti:

        en minä kyllä koulutautumaton ole ja siksi ehkä tajuankin tämän asian psygiatrina. Minä hoidan työlkseni näitä työnsankareita, kun te ensin itse annatte aivopestä itsenne ja suurilta odotuksiltanne sekoatte työssä. Teitä on niin helppo käyttää hyväksi, mutta totuus tekee kipeää.

        Minua käy lähinnä sääliksi noin materiaalinen ja köyhä elämä.

        Että "koulutautunut psygiatri"? Lopetankin tämän kirjeenvaihdon kanssasi tähän. Tämä suhde ei ole ihan tasapainossa. :D


      • ???
        yksisilmäinen... kirjoitti:

        Nimenomaanhan tuossa sanottiin, että jotkut tykkäävät työstään niin, etteivät eläkkeelle halua ja jotkut taas valinneet duuninsa muin perustein. Älä niksauta nyt aivojasi, kun joudut miettimään asiaa peräti kahdelta kantilta samaan aikaan. ;)

        "Joku tykkää olla betoninsekoittaja tai kaupan kassa, joku ei. Jollekin joku on mahtava duuni, toiselle ei."
        Lueppas tuo kirjoitus ja mieti mitä sekavaa koitat selostaa, haloo...joopa joo...


      • sivusta seuraaja
        olitkin? kirjoitti:

        Että "koulutautunut psygiatri"? Lopetankin tämän kirjeenvaihdon kanssasi tähän. Tämä suhde ei ole ihan tasapainossa. :D

        perseennuolija, hanki elämä!


      • drulettaa
        olitkin? kirjoitti:

        Että "koulutautunut psygiatri"? Lopetankin tämän kirjeenvaihdon kanssasi tähän. Tämä suhde ei ole ihan tasapainossa. :D

        Täällä kaikki on persidenttejä ja bsygiadreja.

        Jepjep.


      • tajutakseen sen
        drulettaa kirjoitti:

        Täällä kaikki on persidenttejä ja bsygiadreja.

        Jepjep.

        että työtä ahnehtivilla idiooteilla ei ole omaa elämää ja he peittävät itseltään ja muilta jotain luurankoa kaapissaan, kun tekevät töitä liikaa!


    • elämä?

      Turha jeesustella työnteon ihanuudella!
      Pätemisen ja pullistelun tarpeiden tyydyttämiseksi se on useimmille tarpeen.
      Oman erinomaisuuden todistelun asemesta eläminen omien, todellisten tarpeiden mukaan, saattaa tuon raatamisen toiseen valoon.

      Ainoat uskottavasti tyytyväiset löytyvät niistä harvoista joilla itse valittu harrastus ja puutteen torjunta yhtyvät.
      = joku on valmis maksamaan harrastuksesta.
      Tosin sekin voi muuttua työksi ikävässä merkityksessä.

      Teemmekö työtä itsemme vuoksi vai yrittääksemme viestiä jotain ympäristöllemme?

      • ikävä kyllä

        se on se suomalainen heikko itsetunto. Ei uskalleta ola erinlaisia ja elää omanlaistaan nautittavaa elämää, koska ei osata ajatella omilla aivoilla, vaan tehdään ylitöitä ja nuollaan persettä! Ei viisas tarvitse ohjattua toimintaa, siis työtä, muuta kuin sen verran että leivän syrjässä pysyy ja jää aikaa elämällekkin.


      • elämä?
        ikävä kyllä kirjoitti:

        se on se suomalainen heikko itsetunto. Ei uskalleta ola erinlaisia ja elää omanlaistaan nautittavaa elämää, koska ei osata ajatella omilla aivoilla, vaan tehdään ylitöitä ja nuollaan persettä! Ei viisas tarvitse ohjattua toimintaa, siis työtä, muuta kuin sen verran että leivän syrjässä pysyy ja jää aikaa elämällekkin.

        Tuosta perseennuolemisesta tuli mieleeni että olen läheltä nähnyt useammankin ylimmän ja ylemmän keskijohdon edustajan saavan tyydytystä heidän havaitessaan alaistensa taholta kyseistä nöyristelyä!

        Siis nimenomaan, he havaitsevat sen.
        Ikävänä seurauksena he saavat alaisorganisatiostaan sellaista tietoa kuin alaiset kuvottelevat esimiestä miellyttävän.
        valitettava ilmiö (heikkous) suomalaisessa johtamiskulttuurissa!

        Kaipa nämä luonnevikaiset pikkuhitlerit viihtyvät asemassaan!
        Missään muualla heillä ei tähän olisikaan mahdollisuutta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe