mitä maitoa kannattaa 1-vuotiaalle antaa?
mitä maitoa 1-vuotiaalle
10
2980
Vastaukset
- rasvattomalla
hyla tai tavallisella maidolla.
- hyi
Eikö kannattaisi pikemminkin aloittaa mahdollisimman vähän käsitellyllä jos sille on pakko lehmänmaitoa antaa.
- LUOMU
hyi kirjoitti:
Eikö kannattaisi pikemminkin aloittaa mahdollisimman vähän käsitellyllä jos sille on pakko lehmänmaitoa antaa.
luomumaitoa jos jotain on pakko antaa!!
- juttua
me on annettu tytölle ihan tavallista kevytmaitoa,kun sitä itsekin käytetään.mielelläni antaisin luomumaitoa,joka ei ole niin käsiteltyä,mutta itse en pysty sitä juomaan,on niin erimakuista.
neuvolassa sanoivat meille,että sitä maitoa mitä itse käytätte,niin annatte sitten lapselle - Joandra
Jostain syystä en jaksa ottaa ko. artikkeliin mitään kantaa, koska siinä on käsitelty aihetta vain negatiivisesta näkökulmasta, yhtä tyhjän kanssa.
No mutta hyvänen aika; tuleehan tietysti paperikustannuksetkin pienemmiksi jättämällä positiiviset puolet (joita on huomattavasti enemmän) suosiolla pois.
- Äiti3
esim.AB tai Gefilus,on sitten maitohappobakteeritkin mukana.Piimäon terveellisempää kuin maito,mutteivät ne neuvolassa sitä tiedä.
- ........
HYLAA suosittelen
- mikä teitä
nyky ajan pikkulasten äitejä oikein vaivaa?
Kuinka lapsenne voi käyttää samaa wc paperia kuin te,sillä niissä on väriaineita,entäs pyyhkeet ja muut mitä kaikke ajäämiä pyykinpesuainnet sisältää.
Halloo,itse olen tähän maahan 4 lasta synnyttänyt ja ihan MAALAISJÄRJELLÄ olen pärjännyt! - Auroora V
Ihan samaa maitoa mitä tekin käytätte. Jos olette siirtymässä korvikkeesta tavalliseen maitoon, se kannattaa tehdä vaiheissa, eli ensin vain pieni osa maitoa sekoitetaan korvikkeeseen. Vatsavaivoja voi tulla ensin, mutta parissa viikossa lapsen vatsa tottuu. Hylamaitoa on aivan turha antaa "varmuuden vuoksi".
Lapsi voi hyvin juoda rasvatontakin maitoa, mutta silloin kannattaa lisätä pari teelusikallista öljyä päivässä lapsen ruokaan. Näin hän saa terveellisempää kasviöljyä eläinrasvan tilalle. Mutta kevytmaitokin on varsin hyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752