Olen etsinyt Stockalta (Hesa) ja monesta muusta paikasta, mutta ei ole löytynyt.
Verjus (verjuice) - mistä?
7
6628
Vastaukset
- yritys
Tällaisen pätkän löysin... Verjuis (hapanrypälemehu)on usein hankalasti saatava raaka-aine, ja nykyisin länsimaisessa keittiössä vastaavassa tilanteessa lisättäisiin ruokaan hieman jotakin sitrusmehua (sitruuna, lime, greippi, kumkvatti).
- In vino verjus
mutta nyt on nimenomaan tarve saada sitä oikeaa. Sitruksia on jo kokeiltu, mutta ei oikein maistu siltä, miltä pitää.
- Anonyymi
verjuice means 'green juice' (from French 'jus vert'). It is the juice from unripe grapes,
- lautasella
vähän myöhässä kai mutta kuitenkin, verjusia saa tampereen kauppahallista mama's cornerista.
- Eionnistunut
Ei saa enää, maahantuonti ko. tuotteella loppunut
- Samp0
Verjusia saa ainakin Hakaniemen torin puoleisen metroaseman etnisestä kaupasta - kyseessä iranilainen tuote abghooreh - eli raaoista viinirypäleistä tehty etikkamehu.
- metroilemalla
http://www.alibaba.com/member/ir101738003.html
eli siis Jasmin Food
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869