Hiphei!
Viime viikolla oli kovin hiljaista, johtuiko lämpimistä ilmoista, vai mistä...Mutta toivottavasti tällä viikolla on aktiivisempaa :) Esim. Pikkupullero, ethän ole unohtanut meitä?!
Tiedot
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino viime viikolla: 72kg.
Paino tänään: 71kg.
Tavoitepaino: 65-68kg.
Jiihaa, eli kilo on taas hävinnyt..Aika hyvin, tässä vaiheessa vielä kilo viikossa! Eli kokonaispudotus on..tattaraa 20kg!!!! Hienoa, upeeta, mahtavaa! Olo on aivan mahtava. 20kg takanapäin ja enää n. 6kg edessäpäin! Ja vain 3kg alkuperäiseen tavoitteeseen!!
Viikonloppuna olimme entisellä kotipaikkakunnallani kyläilemässä ja syötyö tuli..no aika hyvin, ei pahoja repsahduksia. Ja tosiaan 20kg, eli ei se viikonloppu aivan pilalle mennyt!
Mitenkäs teillä kaikilla muilla?! Onnistumisia, takapakkia?!
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!
20 kiloa hoikempi Kirsikka
Ennen joulupukin tuloa!
8
612
Vastaukset
- pumpuli59
Hienoa hienoa Kirsikk.a! Ihanaa kuulla onnistumisestasi, sillä itselläni on pituutta tasan saman verran ja tavoitepaino juuri samoissa! Lähtöpaino 87,4 ja aloitin viikko sitten tosissaan, tällä kertaa on ihan oikeasti motivaatio mukana, eikä niinkuin ennen "aloitus joka maanantai" ... Tsemppiä viimeiselle rutistukselle ja etenkin jatkossa painon kurissa pitämiseen!
Tsemppiä siis sullekin! Kyllä säkin vielä onnistut. Ja muista, että hitaasti, mutta varmasti! Ja älä luovuta, vaikka jossain vaiheessa vaaka ei tulostaan muuttaisikaan. Itselläni on 10kk aikana ollut yhteensä kaksi kuukauden jaksoa, kun paino ei tippunut yhtään, mutta en onneksi antanut periksi! Eli onnistut kyllä, kun vain jaksat luottaa itseesi.
- nuori nainen
Hellou!
Hienoa kuulla onnistumisen tunteesta!
Millä konsteilla sie laihdutat?
entäpä muut?Eli ihan omalla järjellä olen laihdutellut. Keväällä otin kalorilaskuri.fi:n avuksi kalorien laskemisessa. Ihan normaalia kotiruokaa olen syönyt..ja herkkujakin oikeastaan joka viikko. Aluksi olin syömättä mitään hyvää, että pääsin eroon esim. sipseistä, mutta nyt voin syödä vaikka joka päivä karkkia...mutta tietenkin vain esim. kaksi karkkia per päivä :)
- pullukka
Onnittelut hienosta suorituksesta!Itselläni olisi edessä myöskin melkoinen painon pudotus, olen suunnilleen saman pituinen kuin sinä ja painan reilu 80kg, mutta mietin vain että mitenkähän se nahka mukautuu laihtumisen myötä...20kg tai enemmän on aika iso pudotus, ja kysyisinkin sinulta, onko jäänyt "pusseja" tai mitään vastaavaa roikkumaan kun rasvaa on lähteny?Toki riippuu ihotyypistäkin jne...kauhistuttaa vain itseä ajatus, että voikohan sitä enää näyttää samalle kuin silloin reilu 20kg laihempana..
Kiitoksia :)
Ja tosiaan ei roiku mistään. Uskon, että olisi eri juttu jos olisin laihtunut nopeammalla aikataululla, esim. 5 kk ja 20kg! Kun minulla on tosiaan 10,5kk mennyt tämän 20 kilon pudottamiseen.
Mutta tosiaan, kiinteää on..reidet, peppu, kädet..kaikki ovat kiinteitä. Vatsasta en vielä tiedä millainen siitä tulee, koska oikeastaan kaikki ylimääräinen mitä tällä hetkellä on, on vatsan seudulla, mutta ei se ainakaan vielä näytä minkäänlaisia roikkumisen merkkejä. Rinnat eivät toki ole yhtä piukeet mitä ovat joskus olleet, mutta mielummin vähän roikkuvat rinnat mitä 20kg ylipainoa! :)
- pikkupullero
En ole unohtanut teitä, mutta itseni olen. Olen syönyt, herkutellut, possutellut, laiskotellut... ja lihonut. Vaa'alle en edes uskalla mennä juuri nyt. Pöydällä on tälläkin hetkelle tuliaisiksi saatu ja jo puoliksi syöty suklaalevy... tuskin toinenkaan puolikas syömättä jää.
Mutta motivaatio alkaa pikkuhiljaa palailla, käy katsomassa tuolta uusin älynväläykseni ja kerro painava mielipiteesi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=601&posting=22000000017931425
Ja sitten asiaan. AIVAN MIELETTÖMÄN HULVATTOMAN HERVOTTOMAN VALTAVAT ONNITTELUT KÄSITTÄMÄTTÖMÄN USKOMATTOMAN UPEASTA SAAVUTUKSESTASI!! Siinäpä - Micci_67
Hiljaista on tälläkin viikolla, mutta eiköhän se syksyn tullen vilkastu kun ilmat huononee. Itse ainakin yritän nauttia ulkoelämästä mahdollisimman paljon.
Viikon painon pudotus ei ole kuin 300g, mutta kahden viikon tulos on -1400g eli ihan hyvä.
Neljän viikon keskiarvokin on -750g, eli hyvältä näyttää sekin.
Muut faktat on tässä:
Lähtöpaino 11.7.05 114,3kg BMI 35,28 Pituus 180
Paino tänään 86,4 kg BMI 26,67
Seuraava tavoite 85kg -0,5kg viikossa = 18.8.06 (10.08.06)
Tavoitepaino 75kg -0,5kg/w tavoitteella 05.01.2007 (30.12.06)
Suluissa olevat on siis laskettu tämän hetken tilanteesta ja toiset on alkuperäiset tavoitepäivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013