Tässä saa tuoda julki mielipiteitään Pyrinnön miesten edustusjoukkueesta, sen pelaajista ja valmentajista ja mahdollisista ensikauden tuulista...
Pyrintö
59
1350
Vastaukset
- reiska hai
saatiin tampereelta hyvä pelaaja ukiin
- ville.fi
Hyvän pelaajan saitte kyllä, juu-u. Mutta kyllä tännekin niitä vielä sentään jäi ;)
- reiska hai
antero oli kova sana voitettiin
- ville.fi
kun tuutte Pyynikille niin meillä löytyy pari muutakin kovaa sanaa ;)
- reiska hai
en ole viellä varma meidän valmentajan kykyihin, muuten kyllä voitetaan.Antero johtaa voittoon
- ville.fi
jenkin ansiosta Pyrintö nousee vielä mitalipeleihin!!
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
viimeksi pohitulissa
- ville.fi
reiska hai kirjoitti:
viimeksi pohitulissa
on tämä uusi jenkki. Aiemmin mukana oli myös Dennis Mims, mutta ei löytynyt miehelle paikkaa Tampereelta.
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
nyt on kunnon jenkit ei niin hyvä kun viime vuonna mutta hyvä
- reiska hai
niin uusi valmentaja ja jenkki niissä ei enään pysy laskuisssa
- ville.fi
teiltähän lähti se ulkomaalaisvalmentaja ja tilalle tuli Tampereelta lähtöisin oleva Pyrintöäkin valmentanut mies. Ja meillä on uusi jenkki, Williams. Muuten mitenkäs on teillä sen serbin (?) laita? Lähtikö sekin vai jäikö se?
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
teiltähän lähti se ulkomaalaisvalmentaja ja tilalle tuli Tampereelta lähtöisin oleva Pyrintöäkin valmentanut mies. Ja meillä on uusi jenkki, Williams. Muuten mitenkäs on teillä sen serbin (?) laita? Lähtikö sekin vai jäikö se?
mutta tuli taas uus jenki maran tilalle
- reiska hai
vaikka on 18 vee siitä tulee kova pelimies
- reiska hai
melkein yhtä hyvä kun junnu jr
- reiska hai
pääsee poika viellä vaikka joutuu ajamaan partaa kaksi kertaa päivässä
- reiska hai
vaikka anterola oli vähän huono päivä ,ja uudella jenkillä ei ollut viellä pelilupaa ,valmentaja osasi kyllä valmentaa
- ville.fi
Katajalle tappiota meilläkin keskiviikkona...
- reiska hai
ei ollut vastusta ,harmi että se tappion kärsinyt joukkue tulee pahapäisenänä tampereelle
- ville.fi
ja vielä harmimpaa, että Kataja voitti. Te ootte parantunu Ilpon ansiosta aikas paljon :D;)
- reiska hai
niin piste keskiarvo meillä kaksi eka sijaa meijän jenkeillä niin teillä kolme seuravaa
- ville.fi
ja vei pisteet :(!
- reiska hai
koripallo.com sivuilta mitä teit väärin
- reiska hai
onneksi sentään lukiossa tai jossai vastaavassa koulussa
- ville.fi
puhuin ajattelin, kerroin, että Nanna vainoaa ja yritin saada itselleni oikeuksia. Sitten syynä olivat myös topikkini, jotka kuulemma eivät kiinnostaneet ketään >:(!! Lähetän taas sähköpostia tänään Ylläpidolle ja yritän saada sen höyrypään järkiinsä / järjiltään.
- reiska hai
katso vapaa keskustelu
- ville.fi
En pääse edes katsomaan. Voisitko kirjoittaa sinne multa terveisiä ja kirjoittaa sen viestin tänne niin näkisin sen... Älä pistä linkkiä!
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
En pääse edes katsomaan. Voisitko kirjoittaa sinne multa terveisiä ja kirjoittaa sen viestin tänne niin näkisin sen... Älä pistä linkkiä!
se oli poistettu ,tai en enään löytänyt sitä
- ville.fi
reiska hai kirjoitti:
se oli poistettu ,tai en enään löytänyt sitä
Kerroin havainnoistasi myös minua eilen kp.comissa puolustaneelle JJ Sola Fanille. Hän teki Palaute & Kysymyksiin äänestyksen.
- reiska hai
nyt teille tulee tampereelle joukkue minkä voitte voittaa toivottavasti ilpo vei jenkit saunaan ne oli vähän ihmeissään tästä lumesta ja pakkasesta ainakin iso edi antero väläytteli vähän tulemista
- reiska hai
pyrintö menee lahteen mutta sama tulos lahti häviää
- ville.fi
kun saadaan vieraaksi Korihait. Ystäväni on ajatellut haastatella Antero Lehtoa...
- reiska hai
katso meijän
- reiska hai
toivotovasti ei ole totta
- ville.fi
me jatkamme voittoputkeamme ;)
- reiska hai
koripallo .com sivuille
- ville.fi
...ensin! Olin juuri tulossa hehkuttamaan sitä tänne!
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
...ensin! Olin juuri tulossa hehkuttamaan sitä tänne!
voittoputki teillä harmi,meidän kannalta hyvä juttu .miten antero pelasi ?
- ville.fi
reiska hai kirjoitti:
voittoputki teillä harmi,meidän kannalta hyvä juttu .miten antero pelasi ?
olivat 7 pistettä, 1 levypallo, 1 koriinjohtanut syöttö ja 1 riisto. Pelasi kentällä yht. 31:08 minuuttia. Tiedot on kaverilta, joka oli myös katsomassa peliä... http://www.elisanet.fi/hamy/Pyrinto_otteluraportteja.html
Pitäisi sinnekin jossain vaiheessa ilmestyä otteluraportti. Kaveri teki myös haastattelun Anterolle. Voin yrittää pummata sen sinulle, jos haluat ;).
- reiska hai
se on ainut joka voi nostaa korihait ylös
- ville.fi
pelaajista Korihaissa, mutta onhan siellä muitakin suomalaispelaajia, jotka ovat hyviä.
Tässä on linkki yhteen otteluraporttiin:
http://www.elisanet.fi/hamy/Pyrinto_otteluraportti4.html
- reiska hai
minäkin uskon että se on uusi nikula
- reiska hai
ne mitkä on terveennä ,ja nummesta tulee viellä kova sana ,arvaa kenen poika on ?
- reiska hai
reiska hai kirjoitti:
ne mitkä on terveennä ,ja nummesta tulee viellä kova sana ,arvaa kenen poika on ?
katso koripallo.com ja korihait ja pippuri
- reiska hai
minäkän sanoin että pyrintö yllättää monet
- ville.fi
JES! JES!
Hyvä Pyrintö!!!
- reiska hai
mun mielestä pitää antaa ,kaverille toinen tilaisuus
- ville.fi
alkoholikos se oli ongelmana vai kuinka?
- reiska hai
tammikuussa tarjoon kahvit
- ville.fi
mutta en taida saada kyytiä, kun joutuu tuolla myöhään ajelemaan ja niin edelleen. Käypäs muuten katsomassa tuolla www.elisanet.fi/hamy osoitteessa kaverini tekemää äänestystä parhaasta otteluraportista. Kamu kaipailee vastauksia.
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
mutta en taida saada kyytiä, kun joutuu tuolla myöhään ajelemaan ja niin edelleen. Käypäs muuten katsomassa tuolla www.elisanet.fi/hamy osoitteessa kaverini tekemää äänestystä parhaasta otteluraportista. Kamu kaipailee vastauksia.
pärjäille ville.fi
- ville.fi
reiska hai kirjoitti:
pärjäille ville.fi
reiska hai. Ja hyvää joulunodotusta! :)
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
reiska hai. Ja hyvää joulunodotusta! :)
sähköposti osoiteen, sinä fiksuna kaverina tiedät kuka minä olen .
- ville.fi
reiska hai kirjoitti:
sähköposti osoiteen, sinä fiksuna kaverina tiedät kuka minä olen .
mutta siitä fiksuudesta en nyt tiedä ;D! Muuten kaverilta sellaisia terveisiä, että tuo äänestys on niistä kotisivujen otteluraporteista... Minun mokani, en nimittäin muistanut kertoa :$. Mutta kiitokset kuitenkin vastauksesta... Käski kertomaan, ei ehdi juuri nyt olemaan sinuun henk. koht. yhteydessä.
- reiska hai
ville.fi kirjoitti:
mutta siitä fiksuudesta en nyt tiedä ;D! Muuten kaverilta sellaisia terveisiä, että tuo äänestys on niistä kotisivujen otteluraporteista... Minun mokani, en nimittäin muistanut kertoa :$. Mutta kiitokset kuitenkin vastauksesta... Käski kertomaan, ei ehdi juuri nyt olemaan sinuun henk. koht. yhteydessä.
kumpi ei ehdi ?
- ville.fi
reiska hai kirjoitti:
kumpi ei ehdi ?
ei ehdi. Normaalisti se nimittäin lähettää jonkin viestin äänestykseen osallistujalle jne.
- reiska hai
toivotaan että kummakin ,joukkueet selvii karsinnan .se kahvi on pohitullissa viellä voimassa
- ville.fi
Kyllä vaan, mutta tulihan Pyrinnölle nyt mies ihan NBA:sta. Kiitos tarjouksesta, mutta en pääse sinne.
- reiska hai
ainakin on viellä toivoo ,uskoo on ainakin
- ville.fi
Asetelmat on vähän vaihtuneet. Toivottavasti pääsisi Korihaitkin vielä korkealle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146