Kiinnostuksen lopahtaminen..

?nainen?

Hei kaikki miehet!

Kertokaa miten toimitte kun kiinnostus naiseen lopahtaa? Jos ette suoraa asiaa ilmaise, niin kertokaa millaisia merkkejä meille laitatte..

10

11331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihuuu

..kattonu eilen Sinkkuelämää xD

• naisilla

ei miehillä kiinnostus lopahda yhtäkkiä

• Miehinen mies

Mulla lopahtaa kiinnostus aika useinkin. Syy on mun huonossa itsetunnossa. Mä alan keksiä syitä miksei nainen ole kiinostunut musta ja sitten kun olen riittävän vakuuttunut siitä, lopetan yhteyden pidon naiseen. Tämä on ihan itteni suojelua pakeilta. Että näin mä toimin. Mua tietty ilahduttaa kun nainen otttaa yhteyttä ja haluaa jatkaa mun kanssa, sitten taas riemastun ja jatkan jonkin aikaa...

• logiikka ...

puolelle, luulen että naisilla yhtäkkinen kiinnostuksen loppuminen liittyy evoluutioon ...

Eli se on naiseen ohjelmoituna eikä nainen voi sille mitään ...

• Ottaa päähän

Mun kokemuksen mukaan vain yhteydenotot vähenee eikä tuu vastausta viesteihin, puheluihin ei vastata, sovittuihin juttuihin ei 'päästä' jne.
      Kyllähän tuosta jo tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää, että kiinnostus on lopahtanut.

Mutta se vain ärsyttää, että miksi mies ei voi sanoa suoraan, että haluaa lopettaa tai pitää tauon tms. ?? On tosi kummallista, että ensin on luvattu monet kerrat mitä milloinkin tehdä yhdessä, mutta lupauksia ei toteututeta.
      Itse olen tottunut pitämään lupaukseni tai ainakin sanomaan, jos tulee esteitä.
      Puhetta riittää mutta ei tekoja !
      Olen sitä mieltä, että teot puhuvat puolestaan = välittämisestä.

Miehet kommentoikaa ! Miksi on niin vaikea puhua ? Epävarmuus on ainakin itselleni pahinta, se on toisen hyväksikäyttöä.

• Mukava heebo

Mä jätän ottamatta yhteyttä sen takia ettei kiinnosta. Mä en sano että ei kiinnosta, koska en halua loukata naisen fiiliksiä, mä miellummin katoan kuin sanon katoavani.
        Jos nainen haluu kuulla sen ja haluu jonku selityksen, niin kyllähän mä sitten kerron miksi ei kiinnosta. En itekkään halua kuulla olevani sitä tai tätä tai tota etten kelpaa, mä oon jees itteni kanssa ja ei mua kiinnosta kuulla jotain marinaa siitä millainen mun pitäis olla että kelpaisin.

• Ottaa päähän
        Mukava heebo kirjoitti:

Mä jätän ottamatta yhteyttä sen takia ettei kiinnosta. Mä en sano että ei kiinnosta, koska en halua loukata naisen fiiliksiä, mä miellummin katoan kuin sanon katoavani.
        Jos nainen haluu kuulla sen ja haluu jonku selityksen, niin kyllähän mä sitten kerron miksi ei kiinnosta. En itekkään halua kuulla olevani sitä tai tätä tai tota etten kelpaa, mä oon jees itteni kanssa ja ei mua kiinnosta kuulla jotain marinaa siitä millainen mun pitäis olla että kelpaisin.

Siinä onkin se juttu: naiset kaipaavat selityksiä ! On sitä paitsi huonoa käytöstä ja aika epämiehekästä jättää toinen odottelemaan epätietoisuudessa.Kunnioitusta puolin ja toisin pitäisi suhteessa olla, jättämällä sanomatta loukkaat enemmän kuin sanomalla (ja sanoa voi myös pehmeästi, valkoiset valheet tälläisessä tapauksessa ovat mielestäni hyväksyttäviä).

Missä vaiheessa sitten voi todeta, että juttu on todellakin ohi ? Kuluuko siihen viikko ? Kuukausi ? Vuosi ?

• mukava....?
        Mukava heebo kirjoitti:

Mukava Heebo: Tiedoksi sulle, että et ole kovin mukava! Ja miksi? Lainatakseni sanojasi:

"Mä jätän ottamatta yhteyttä sen takia ettei kiinnosta. Mä en sano että ei kiinnosta, koska en halua loukata naisen fiiliksiä, mä miellummin katoan kuin sanon katoavani."

Juuri tuo katoaminen naisen elämästa LOUKKAA NAISEN FIILIKSIÄ! Tuollainen käytös on kaikkein pahinta ja aiheuttaa pahinta sydänsärkyä, kun asiat jää roikkumaan. Naiset on tässä yhdessä asiassa putkiaivoja, nimittäin meille riittää tieto siitä, että kiinnostus on loppu, eikä mies halua enää tavata. Kun nainen on saanut tämän tiedon, hän voi jatkaa elämäänsä vapaana jatkaen elämäänsä puhtaalta pöydältä ilman, että tarvitsee miettiä, miksi yhteydenpito loppui ja syytellä itseään, että mies katosi. Nainen varmasti suree aikansa suhteen loppumista, mutta selviää siitä paremmin, kun tietää, että se lopullisesti ohi. Parempi, että miehellä on sen verran selkärankaa, että pistää pelin poikki sanomalla sen suoraan naiselle kuin että yhteydenpito loppuu ilman mitään selvää syytä....

• ¤nainen¤
        mukava....? kirjoitti:

Mukava Heebo: Tiedoksi sulle, että et ole kovin mukava! Ja miksi? Lainatakseni sanojasi:

"Mä jätän ottamatta yhteyttä sen takia ettei kiinnosta. Mä en sano että ei kiinnosta, koska en halua loukata naisen fiiliksiä, mä miellummin katoan kuin sanon katoavani."

Juuri tuo katoaminen naisen elämästa LOUKKAA NAISEN FIILIKSIÄ! Tuollainen käytös on kaikkein pahinta ja aiheuttaa pahinta sydänsärkyä, kun asiat jää roikkumaan. Naiset on tässä yhdessä asiassa putkiaivoja, nimittäin meille riittää tieto siitä, että kiinnostus on loppu, eikä mies halua enää tavata. Kun nainen on saanut tämän tiedon, hän voi jatkaa elämäänsä vapaana jatkaen elämäänsä puhtaalta pöydältä ilman, että tarvitsee miettiä, miksi yhteydenpito loppui ja syytellä itseään, että mies katosi. Nainen varmasti suree aikansa suhteen loppumista, mutta selviää siitä paremmin, kun tietää, että se lopullisesti ohi. Parempi, että miehellä on sen verran selkärankaa, että pistää pelin poikki sanomalla sen suoraan naiselle kuin että yhteydenpito loppuu ilman mitään selvää syytä....

Täysin samaa mieltä! Selkärangattomat miehet katoavat... jos taas kysymyksessä on oikea MIES, kykenee hän myös lopettamaan suhteen. Lohduttaudu sillä :)

• Mixer.

Toiset sanoo sen suoraan päin naamaa. Jotkut menee pettämään ja muuta semmosta. Toiset lopettaa kaiken yhteydenpidon ja odottaa että nainen lopettaisi soittamisen ja oven takana rinkuttamisen ja unohtaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe