Alipainoisuus ja naisellisuus

en ymmärrä

Tuli mieleen eräästä viestistä tällä palstalla...Miksi ihmiset kuvittelevat että painoindeksi määrää "naisellisuuden"? Miksi automaattisesti laiha (alipainoinen) on muka sellainen, jossa ei ole mitään mistä ottaa kiinni? Tuollainen on aika loukaavaa, koska kaikki eivät ole laihoja omasta tahdostaan vaan luonnostaan sellaisia.

Eikä alipainoisuus tarkoita ettei olisi tissejä ja persettä (sitähän miehet yleensä tarkoittavat sillä että on jotain mistä "ottaa kiinni"). Minä olen ollut alipainoinen, ja silti minulla on ollut tissit ja pylly ja läskiä reisissä ja kaikkea sitä mistä ottaa kiinni. Nyt olen hieman tukevoitunut, eli olen normaalipainon rajoissa, mutta en koe että minulle olisi tullut yhtään enempää "sitä mistä ottaa kiinni". Kuppikoko on sama kuin ennenkin. Miksi siis joku väittää että alipainoisella ei voi olla muotoja, naisellisia ulokkeita? Se kun ei pidä paikkaansa.

6

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkis

      Olen itse mitoiltani 174/58. Terkkarin mukaan olen alipainoinen ja hän oikein painotti, ettei saisi yhtään pudota jne., kauhisteli verenpainetta mitatessani käteni ohuutta yms. En kuitenkaan ole yhtään liian laiha, ei minulla luut törrötä, lantio on kapea, mutta rinnat ihan B-kokoa, reidet ihan normaalit ja mahassa vähän ylimääräistäkin. Minusta se, onko alipainoinen vai ei, ratkeaa katsomalla peiliä eikä puntaria. Itse en myöskään uskoisi olevani yhtään naisellisempi lihavampana, sanoisin ihan päinvastoin, kun minulla tuota pituuttakin on. Sen sijaan tunnen kyllä yhden itseni mittaisen tytön, joka painaa alle 50 kg ja hänelle pieni lihotus tekisi kyllä hyvää. Hänellä tosin taitaa olla jonkinlainen syömishäiriö ja hänellä luut todella törröttävät, jopa lantio sillä lailla pönköttää eteenpäin, kun maha on ihan kuopalla. Häntä ei tosin terkkarin tarkastukseen saa menemäänkään.

      • Karu

        No joo... että rinnatkin oikein B-kokoa, huh huh. Miten jaksat kantaa sellaiset "melonit"?
        Kyllä sellaiset hyttysenpuremat on pientä teinikokoa.


      • olla v-mäinen
        Karu kirjoitti:

        No joo... että rinnatkin oikein B-kokoa, huh huh. Miten jaksat kantaa sellaiset "melonit"?
        Kyllä sellaiset hyttysenpuremat on pientä teinikokoa.

        höhö höpö, B:hän on taulukon mukaan "keskikokoinen". Ihan turha yrittää loukata ihmisiä.


      • Pitkis
        Karu kirjoitti:

        No joo... että rinnatkin oikein B-kokoa, huh huh. Miten jaksat kantaa sellaiset "melonit"?
        Kyllä sellaiset hyttysenpuremat on pientä teinikokoa.

        Tarkoitin, että monilla minua tukevammillakin naisilla saattaa olla pienempi kuppikoko. Käsittäkseni b-kuppi on Suomessa myydyin koko.


    • eräs alipainoinen..

      Jep. Olen kanssa alipainoinen. Hoikka, nätti. Peffuli ei tursua läskiä eikä rinnat löllötä, roiku rumasti. Kuitenkin on omasta mielestäni kaunista muotoa. Vaikka onkin lautavatsa. Muistuttaisin, että monet "tikutkin" ovat ei-lautoja, rinnat on olemassa ja erittäin hyvän kokoisetkin. Minuakin sanottiin joskus tikuksi, vaikka ihmisillä luulisi olevan silmät päässä. Se, että on olematon vatsa, ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla kunnon reidet, peffa, rinnat... Oppikaa, ihmiset!

      T. Tuo Kaunis, Onnellinen, Muodokas Neiti Alipainoinen

      • Mari.

        Itse painan melkein 50kg ja olen 170cm. Tiedän, ettei lihotus tekisi haittaa ja olenkin juuri lihottamassa. Olen koko elämäni ollut hoikka, ei mitään syömishäiriöitä.

        Sen lisäksi että laihuuttani on myös kauhisteltu, olen kuullut myös kehuja: "siro, naisellinen, mallin mitoissa". Miehiäkin on riittänyt.

        Ja kyllä minullakin niitä muotoja on, pidän pienistä, pyöreistä ja kiinteistä rinnoista ja peppuakin on kehuttu, se on omasta mielestänikin kiva!

        Eipä nuo mitat paljon kerro, riippuu myös ruumiinrakenteesta ja siitä osaako pukeutua;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe