Tuli mieleen eräästä viestistä tällä palstalla...Miksi ihmiset kuvittelevat että painoindeksi määrää "naisellisuuden"? Miksi automaattisesti laiha (alipainoinen) on muka sellainen, jossa ei ole mitään mistä ottaa kiinni? Tuollainen on aika loukaavaa, koska kaikki eivät ole laihoja omasta tahdostaan vaan luonnostaan sellaisia.
Eikä alipainoisuus tarkoita ettei olisi tissejä ja persettä (sitähän miehet yleensä tarkoittavat sillä että on jotain mistä "ottaa kiinni"). Minä olen ollut alipainoinen, ja silti minulla on ollut tissit ja pylly ja läskiä reisissä ja kaikkea sitä mistä ottaa kiinni. Nyt olen hieman tukevoitunut, eli olen normaalipainon rajoissa, mutta en koe että minulle olisi tullut yhtään enempää "sitä mistä ottaa kiinni". Kuppikoko on sama kuin ennenkin. Miksi siis joku väittää että alipainoisella ei voi olla muotoja, naisellisia ulokkeita? Se kun ei pidä paikkaansa.
Alipainoisuus ja naisellisuus
6
1805
Vastaukset
- Pitkis
Olen itse mitoiltani 174/58. Terkkarin mukaan olen alipainoinen ja hän oikein painotti, ettei saisi yhtään pudota jne., kauhisteli verenpainetta mitatessani käteni ohuutta yms. En kuitenkaan ole yhtään liian laiha, ei minulla luut törrötä, lantio on kapea, mutta rinnat ihan B-kokoa, reidet ihan normaalit ja mahassa vähän ylimääräistäkin. Minusta se, onko alipainoinen vai ei, ratkeaa katsomalla peiliä eikä puntaria. Itse en myöskään uskoisi olevani yhtään naisellisempi lihavampana, sanoisin ihan päinvastoin, kun minulla tuota pituuttakin on. Sen sijaan tunnen kyllä yhden itseni mittaisen tytön, joka painaa alle 50 kg ja hänelle pieni lihotus tekisi kyllä hyvää. Hänellä tosin taitaa olla jonkinlainen syömishäiriö ja hänellä luut todella törröttävät, jopa lantio sillä lailla pönköttää eteenpäin, kun maha on ihan kuopalla. Häntä ei tosin terkkarin tarkastukseen saa menemäänkään.
- Karu
No joo... että rinnatkin oikein B-kokoa, huh huh. Miten jaksat kantaa sellaiset "melonit"?
Kyllä sellaiset hyttysenpuremat on pientä teinikokoa. - olla v-mäinen
Karu kirjoitti:
No joo... että rinnatkin oikein B-kokoa, huh huh. Miten jaksat kantaa sellaiset "melonit"?
Kyllä sellaiset hyttysenpuremat on pientä teinikokoa.höhö höpö, B:hän on taulukon mukaan "keskikokoinen". Ihan turha yrittää loukata ihmisiä.
- Pitkis
Karu kirjoitti:
Kyllä sellaiset hyttysenpuremat on pientä teinikokoa.Tarkoitin, että monilla minua tukevammillakin naisilla saattaa olla pienempi kuppikoko. Käsittäkseni b-kuppi on Suomessa myydyin koko.
- eräs alipainoinen..
Jep. Olen kanssa alipainoinen. Hoikka, nätti. Peffuli ei tursua läskiä eikä rinnat löllötä, roiku rumasti. Kuitenkin on omasta mielestäni kaunista muotoa. Vaikka onkin lautavatsa. Muistuttaisin, että monet "tikutkin" ovat ei-lautoja, rinnat on olemassa ja erittäin hyvän kokoisetkin. Minuakin sanottiin joskus tikuksi, vaikka ihmisillä luulisi olevan silmät päässä. Se, että on olematon vatsa, ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla kunnon reidet, peffa, rinnat... Oppikaa, ihmiset!
T. Tuo Kaunis, Onnellinen, Muodokas Neiti Alipainoinen- Mari.
Itse painan melkein 50kg ja olen 170cm. Tiedän, ettei lihotus tekisi haittaa ja olenkin juuri lihottamassa. Olen koko elämäni ollut hoikka, ei mitään syömishäiriöitä.
Sen lisäksi että laihuuttani on myös kauhisteltu, olen kuullut myös kehuja: "siro, naisellinen, mallin mitoissa". Miehiäkin on riittänyt.
Ja kyllä minullakin niitä muotoja on, pidän pienistä, pyöreistä ja kiinteistä rinnoista ja peppuakin on kehuttu, se on omasta mielestänikin kiva!
Eipä nuo mitat paljon kerro, riippuu myös ruumiinrakenteesta ja siitä osaako pukeutua;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391