ILJETTÄVÄÄ!

Hyi olkoon.

Miksi helvetissä kristittyjä sanotaan "Jeesuksen morsiamiksi"!??! Olkoonkin kyseessä vertauskuva, mutta oksettavalta ja erityisesti kammottavalta se silti kuulostaa! Minä en ala persettäni antamaan kellekkään, prkl! Vai ovatko kaikki sitten taivaassa homoja...

10

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita lääkitys kuntoon,koska tollasia kirjoitat.vaihtoehto on että tuut synnintuntoon ja otat jeesuksen vastaan.

• Huhhahhei

Olen ihan hetero.

• tuttan

Uusi Testamentti Markuksen evankeliumi 12:24-25.

• Pohdiskelija .

Jeesus viihtyi hyvin miesten seurassa. Uskoisin että kirkko on sensuroinut raamatusta kaikki jeesuksen homo sessiot pois.

• näin se menee

Kirjoituksesi on alatyylinen, mutta vastaan silti.
      Kristuksen morsian -nimitys viittaa seurakuntaan, kyseessä on symboli.
      Kristus on ylkä eli sulhanen, vertauskuvallisesti, ja aidosti uskovat kristityt yhdessä morsian, vertauskuvallisesti.
      Raamattu on täynnä symboliikkaa, joskus liian kirjaimelliset tulkinnat johtavat harhaan.

• näin se menee

Raamatussa ei hyväksytä homoutta.

Jeesuksella oli erittäin korkea seksuaalimoraali. Hänen aikanaan avionrikkojat kivitettiin kuoliaaksi, mutta hän sanoi kivittäjille: Joka teistä on synnitön, heittäköön entimmäisen kiven. Kukaan ei heittänyt. Sitten hän sanoi tuolle tuomitulle naiselle mm. näin: En minäkään sinua tuomitse
        Mene äläkä enää syntiä tee! Armon oppi oli saapunut juutalaisten keskuuteen. Hän piti silti tiukasti kiinni 10 käskyn laista. Hän on saanonut myös, että jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki, on parempi mennä käsipuolena taivaaseen kuin molemmat kädet tallella helvettiin.
        Tämä lause viittaa mitä ilmeisimmin myös muihin synnin viettelyksiin.

• hgjg
        näin se menee kirjoitti:

Raamatussa ei hyväksytä homoutta.

Jeesuksella oli erittäin korkea seksuaalimoraali. Hänen aikanaan avionrikkojat kivitettiin kuoliaaksi, mutta hän sanoi kivittäjille: Joka teistä on synnitön, heittäköön entimmäisen kiven. Kukaan ei heittänyt. Sitten hän sanoi tuolle tuomitulle naiselle mm. näin: En minäkään sinua tuomitse
        Mene äläkä enää syntiä tee! Armon oppi oli saapunut juutalaisten keskuuteen. Hän piti silti tiukasti kiinni 10 käskyn laista. Hän on saanonut myös, että jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki, on parempi mennä käsipuolena taivaaseen kuin molemmat kädet tallella helvettiin.
        Tämä lause viittaa mitä ilmeisimmin myös muihin synnin viettelyksiin.

Minä en kyllä ala raajojani poikki hakkaamaan, vaikka sitten menisin hornaan. Hullu on se joka alkaa raajojansa poikki hakkaamaan!

• Jumala on rakkaus
        hgjg kirjoitti:

Minä en kyllä ala raajojani poikki hakkaamaan, vaikka sitten menisin hornaan. Hullu on se joka alkaa raajojansa poikki hakkaamaan!

Ei sitä nyt noin kirjaimellisesti ole tarkoitettu otettavaksi, se on vertauskuvallista puhetta. Yleensähän Jeesuksen puheet olivat lempeitä, viisaita ja aina tosia. Jeesushan paransi sairaita ja pelasti syntisiä, teki pelkkää hyvää ja opetti auttamisesta, armahtamisesta, anteeksiannosta
        mutta oli joskus myös ankara, varsinkin papistoa ja oppineita kohtaan, näiden tekopyhyyden takia.
        Jeesus elää henkensä kautta, siunaa ja rakastaa meitä. Hän ei silti hyväksy syntiä. 10 käskyä on tarkoitettu noudatettaviksi siksi, että niissä on koko elämän keskeisin ja tärkein laki.
        Jos sitä rikkoo, elämä kostaa.Jos tuomitset, sinut tuomitaan. Jos valehtelet, sinulle valehdellaan. Jos varastat, sinulta varastetaan. Jne. Jumalan tahdon noudattaminen on siis siunaukseksi ihmisille. Jeesus ei tuomitse, hän sanoo vain: mene, äläkä enää syntiä tee.
        Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on Elämä ja yltäkylläisyys.

• varmaan
        Jumala on rakkaus kirjoitti:

Ei sitä nyt noin kirjaimellisesti ole tarkoitettu otettavaksi, se on vertauskuvallista puhetta. Yleensähän Jeesuksen puheet olivat lempeitä, viisaita ja aina tosia. Jeesushan paransi sairaita ja pelasti syntisiä, teki pelkkää hyvää ja opetti auttamisesta, armahtamisesta, anteeksiannosta
        mutta oli joskus myös ankara, varsinkin papistoa ja oppineita kohtaan, näiden tekopyhyyden takia.
        Jeesus elää henkensä kautta, siunaa ja rakastaa meitä. Hän ei silti hyväksy syntiä. 10 käskyä on tarkoitettu noudatettaviksi siksi, että niissä on koko elämän keskeisin ja tärkein laki.
        Jos sitä rikkoo, elämä kostaa.Jos tuomitset, sinut tuomitaan. Jos valehtelet, sinulle valehdellaan. Jos varastat, sinulta varastetaan. Jne. Jumalan tahdon noudattaminen on siis siunaukseksi ihmisille. Jeesus ei tuomitse, hän sanoo vain: mene, äläkä enää syntiä tee.
        Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on Elämä ja yltäkylläisyys.

tätä:

Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on tuska ja parku, kärsimys ja epätoivo.

...Jumalassa ei totuutta ole, sillä totuus on Jumalalle tuntematon.

• on tässä:
        varmaan kirjoitti:

tätä:

Sinua joka et uskon tiellä vielä ole, hän kutsuu Valtakuntaansa, jossa on tuska ja parku, kärsimys ja epätoivo.

...Jumalassa ei totuutta ole, sillä totuus on Jumalalle tuntematon.

Jeesus!

Hän sanoi, minä olen tie, totuus ja elämä, kukaan ei pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1021
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe