eli miten pukeudutte saadaksenne aikuisen vaikutelman itsestänne?itse oon kohta 22-vuotias nainen ja vielä ollaan luultu alaikäiseksi ja pikkuhiljaa alkaa ärsyttämään..
lyhyet parikymppiset(20-25v) naiset
7
1533
Vastaukset
- teinipukeutuja
Mä en edes yritä pukeutua aikuisemmin, siitä yksinkertaisesta syystä että aikuismaiset vaatteet on minusta rumia ja tätimäisiä. Minua ette näe villakangastakissa, jakkupuvussa tai suorissa mustissa housuissa ja paitapuserossa. Ehei. Mä tykkään farkuista, t-paidoista, trikoopuseroista ja minihameista. Sama se, minkä ikäiseksi ihmiset luulee. Viimeksi eilen kysyttiin kaupassa papereita kun ostin muutaman kaljan. Olen 25.
- minä.
olen 21 ja pukeudun myös ns. teinimäisesti!
Papereita kysellään silloin tällöin, mutta eipä se haittaa! - ja ylpeä siitä
Käytä yksinkertaisia, tyylikkäitä vaatteita, ei printtejä tai muita teinimauttomuuksia. Lisää pieniä yksinkohtia koruilla ja näteillä kengillä ja laukuilla.
- haluta sellaista mitä ei ole?
Samoin mulla kuin aikaisemmilla, eli en pyri näyttämään vanhemmalta. Papereita kysellään, mutta so what?! En pyri näyttämään muulta kuin itseltäni... miksi pyrkisin? 20 vuotta löytyy ikää.
- MissPositiivi
Luultavasti minä sitten näytän vanhemmalta koska minulta ei ole kysytty papereita enää piiitkään aikaan ( tarkoittaen moneen vuoteen)vaikka olen 25. Yleensä meikkaan arkimeikin kevyeksi( puuteeri, ripsiväri, kulmakynä ja joskus poskipuna). Työni puolesta joudun käyttämään asiallisia vaatteita ja ehkä luonnoltani olen klassiseen malliin sopivaa tyyppiä, mutta harvoin silti vapaalla käytän jakkupukuja. Yleensä sitä vaan tahtoo töiden jälkeen sujauttaa ihtensä farkkuihin ja toppiin:)
Minä olen 21, ja käytän myös noita ns. teinivaatteita. Enkä koita näyttää aikuisemmalta. En missään tapauksessa suostuisi lähtemään jakkupuku- tai muuten vaan tätivaatelinjalle sen takia, että näyttäisin vanhemmalta, vaikka lähes joka baariin astuessa papereita kysytäänkin. Enkä koita väkisin käyttää korkokenkiä näyttääkseni 157 senttiäni pidemmältä, enkä myöskään koita tätimäisellä meikillä itseäni vanhentaa. Olen tyytyväinen!
satulii kirjoitti:
Minä olen 21, ja käytän myös noita ns. teinivaatteita. Enkä koita näyttää aikuisemmalta. En missään tapauksessa suostuisi lähtemään jakkupuku- tai muuten vaan tätivaatelinjalle sen takia, että näyttäisin vanhemmalta, vaikka lähes joka baariin astuessa papereita kysytäänkin. Enkä koita väkisin käyttää korkokenkiä näyttääkseni 157 senttiäni pidemmältä, enkä myöskään koita tätimäisellä meikillä itseäni vanhentaa. Olen tyytyväinen!
Lempivaatteeni on kirkkaansininen, isolla superman logolla varustettu t-paita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984