Rovaniemeltä yö.ruokaa?? :)

nunne

Mistä Rovaniemeltä öisin saisi ruokaa?? Muualta kuin Torikeitaalta,saako edes muualta?? Olen kuullut jostain Tapsan paikasta,mutta en tiedä yhtään tuon enempää??

Kiitti!! :)

30

2143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiku80

Scan burger yks paikka.

• lsdfksdovkopvsåpdo

...Koskikadun Kotipizzasta... ;) Grillejä on ympäri kaupunkia pilvin pimein... .)

• nunne
        lsdfksdovkopvsåpdo kirjoitti:

...Koskikadun Kotipizzasta... ;) Grillejä on ympäri kaupunkia pilvin pimein... .)

oon asunut täällä vasta 2kk :D missä niitä grillejä on kun en ole törmännyt kuin tuohon "Lordi-paikkaan" :D

Onko Scan-burger missä? onko se se mikä on mäkkärin vieressä?? Sitä olen joskus katsonut et minkäköhänlainen paikka se ois...??

Eihän se Kotipizza ole auki kuin 23? Vaaaiii?? Taidan sit olla ihan väärin katsonut :D:D??

Kiitoksia avuista jos joltain vielä vinkkejä liikenee :D Yövuorolaisena haluais aina ostaa aamuruokaa valmiiksi :):)

• jojovui0uou
        nunne kirjoitti:

oon asunut täällä vasta 2kk :D missä niitä grillejä on kun en ole törmännyt kuin tuohon "Lordi-paikkaan" :D

Onko Scan-burger missä? onko se se mikä on mäkkärin vieressä?? Sitä olen joskus katsonut et minkäköhänlainen paikka se ois...??

Eihän se Kotipizza ole auki kuin 23? Vaaaiii?? Taidan sit olla ihan väärin katsonut :D:D??

Kiitoksia avuista jos joltain vielä vinkkejä liikenee :D Yövuorolaisena haluais aina ostaa aamuruokaa valmiiksi :):)

Kotipizza on pe ja la yönä auki klo 4 asti (joskus jopa pitempäänkin)

• ------------
        nunne kirjoitti:

Alakunnaksen grili,kaipa sekin on yöllä auki.Ja sitten ihan keskustassa oleva toinen kebab-paikka on aamun tunteihin asti auki.

• Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

Alakunnaksen grili,kaipa sekin on yöllä auki.Ja sitten ihan keskustassa oleva toinen kebab-paikka on aamun tunteihin asti auki.

Scanburger on ehdoton
        Legenda ja käsite Rollossa siinä Lappia talon kulmilla

• Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

mitä muuta sieltä saa?

valkoista savua kuten konklaavissa?

• Anonyymi

Huoraaaaassaaaaaas!

• Anonyymi

Höh! Kun kerran teet työtä öiseen aikaan, käy päivällä kaupassa ja tee itsellesi safkaa valmiiksi. Oikeaa terveellistä kotiruokaa eikä ravintoköyhää rasvaista mättöä.

Minäkin teen yötyötä ja otan kotoa eväät työpaikalle mukaan ja aina on kotona jääkaapissa ateriatarpeet ja laitan hyvää ruokaa niin, että sitä riittää joko pariksi päiväksi tai samalla teen enemmän ja laitan pakasteeseen useamman annoksen kerralla. Reilu annos salaattia ja normaalia perusruokaa vuorotellen broilerista, lihasta, kalasta, kasviksista jne.

Jos kotona tekee ruokaa, se on maistuvaa ja ennen kaikkea TERVEELLISTÄ, kun opettelee ettei käytä rasvaa ylen määrin. Joka aamu syön puuroannoksen marjojen kera, ei kait sitä parempaa olekaan. Puuro valmistuu muutamassa minuutissa vaikka sen yövuoron jälkeen.

• Anonyymi

Yötyö rasittaa elimistöä, siitä on tutkittua faktaa. Jos joutuu tekemään yötyötä niin silloin niiden muiden elintapojen pitää tukea terveyttä ja hyvinvointia. Huono vaihtoehto on grilliruoka, hyvin harvoin se on terveellistä eikä sitä pitäisi jatkuvasti syödä.

Kotiruoka, kokkaaminen ja leipominen on nykyään IN, ohjeita löytyy netistä aivan valtavasti. Ruokaa oppii taatusti laittamaan jos vain haluaa. Uusavuttomat elää grillimätöllä ja kaupan valmisruuilla vaikkakin ne teolliset ruuat on parantuneet ravitsemuksellaan ja koostumuksellaan valtavasti, siksi kun ihmiset nykyisin katsoo mitä suuhunsa laittavat.

Syön vain muutaman kerran vuodessa grilliruokaa, joskus reissussa se helpoin vaihtoehto, kun saa valmiiksi kuumaa/lämmintä safkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yötyö rasittaa elimistöä, siitä on tutkittua faktaa. Jos joutuu tekemään yötyötä niin silloin niiden muiden elintapojen pitää tukea terveyttä ja hyvinvointia. Huono vaihtoehto on grilliruoka, hyvin harvoin se on terveellistä eikä sitä pitäisi jatkuvasti syödä.

Kotiruoka, kokkaaminen ja leipominen on nykyään IN, ohjeita löytyy netistä aivan valtavasti. Ruokaa oppii taatusti laittamaan jos vain haluaa. Uusavuttomat elää grillimätöllä ja kaupan valmisruuilla vaikkakin ne teolliset ruuat on parantuneet ravitsemuksellaan ja koostumuksellaan valtavasti, siksi kun ihmiset nykyisin katsoo mitä suuhunsa laittavat.

Syön vain muutaman kerran vuodessa grilliruokaa, joskus reissussa se helpoin vaihtoehto, kun saa valmiiksi kuumaa/lämmintä safkaa.

Jos olet illan kaatanut viinaa
        koneeseen on aivan sama mitä
        rasvapalleroa tukit suolenmutkaasi.
        Terveysvaikutukset juuri lisäänny.

• Anonyymi

Hullu!

• Anonyymi

Leipurin voivittu on paras herkku ja upea kullinaarinen elämys.

• Anonyymi

Tapsan tapuli olla huva

• Anonyymi

Scanburgerilla on myös italialaista pitsaa! Tosi hyvä ruokapaikka, olen käynyt!

• Anonyymi

Olen käynyt, ja toiste en todellakaan erehdy edes ilmaistarjoiluun.

• Anonyymi

No jo on "hypetystä" niin, että ihan hävettää. Ei se paska kehumalla parane!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on "hypetystä" niin, että ihan hävettää. Ei se paska kehumalla parane!

Ei ole mikään nakkikoppi epäterveellisellä ruokavaliolla vaan terveellinen pitsapaikka. Italiassa monet vanhukset on hyväkuntoisia vielä 100 vuotiaana, koska syövät pitsaa, äitienpäivänä kannattaa mennä myös Matin hyvään pitsapaikkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään nakkikoppi epäterveellisellä ruokavaliolla vaan terveellinen pitsapaikka. Italiassa monet vanhukset on hyväkuntoisia vielä 100 vuotiaana, koska syövät pitsaa, äitienpäivänä kannattaa mennä myös Matin hyvään pitsapaikkaan!

Kävin Rovaniemellä tosi arkkitehtuurisen nähtävyyden, Alvar Aallon suunnittelman Lappi-talon takana olevassa paikassa. Oli tosi maukasta ruokaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin Rovaniemellä tosi arkkitehtuurisen nähtävyyden, Alvar Aallon suunnittelman Lappi-talon takana olevassa paikassa. Oli tosi maukasta ruokaa!

hautaus maa siinä söikkös ruumiita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hautaus maa siinä söikkös ruumiita

Idiootti se tarkoittaa Scanb.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helv...i! Tuo yksi se kehtaa ja ilkeää mainostaa roskaruokapaikkaansa. Kehuu omaa sontaansa. Hyi, ei ole sekään mättö minkäänlaista, samaa sontaa kuin muuallakin. En astu jalallanikaan tuohon paikkaan! Inhottaa sen omistajan ainainen vouhotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helv...i! Tuo yksi se kehtaa ja ilkeää mainostaa roskaruokapaikkaansa. Kehuu omaa sontaansa. Hyi, ei ole sekään mättö minkäänlaista, samaa sontaa kuin muuallakin. En astu jalallanikaan tuohon paikkaan! Inhottaa sen omistajan ainainen vouhotus.

En ole Henttunen tajuatko! Aina sanotaan, että joo yrittäjä itse kehuu. En ole se yrittäjä, mutta olen käynyt Scanilla ja ärsyttää muutenkin se kiusaaminen, mitä Suomi24 Rovaniemi on aivan täynnä!!!!

• Anonyymi

Pallit paukkuu!

• Anonyymi

Tuo inhottava kehuminen karkottaa loputkin asiakkaat!

• Anonyymi

Antakaa Matin mainostaa, että asiakkaat
        osaa tulla.
        P-kulma on niin väsähtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antakaa Matin mainostaa, että asiakkaat
        osaa tulla.
        P-kulma on niin väsähtänyt.

Käsittääkseni keskusteluetikettiin kuuluu, että ei mainita ihmisten nimiä eikä MAINOSTETA mitään firmaa. Siksi ne kehut niin monia ällöttääkin.

Toiseksi jos on julkisessa asemassa vaikka siksi, että on päättäjä, omat henkilökohtaiset bisnekset pitää pysyä taka-alalla jotta ei saa sillä etuja. Eihän nuo valtakunnan korkeassa asemassa olevat politiikantoimijatkaan leuhki eikä mainosta yrityksiään, päinvastoin vähän piilottelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni keskusteluetikettiin kuuluu, että ei mainita ihmisten nimiä eikä MAINOSTETA mitään firmaa. Siksi ne kehut niin monia ällöttääkin.

Toiseksi jos on julkisessa asemassa vaikka siksi, että on päättäjä, omat henkilökohtaiset bisnekset pitää pysyä taka-alalla jotta ei saa sillä etuja. Eihän nuo valtakunnan korkeassa asemassa olevat politiikantoimijatkaan leuhki eikä mainosta yrityksiään, päinvastoin vähän piilottelevat.

korjataan hieman edellistä textiä, sai olla hetken aikaa osallisena päätösten tekoon.Vaan se loppui lyhyeen se "makean"maistaminen tämän yksilön kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjataan hieman edellistä textiä, sai olla hetken aikaa osallisena päätösten tekoon.Vaan se loppui lyhyeen se "makean"maistaminen tämän yksilön kohdalla.

Hän palaa takasin

• Anonyymi

Tapsan tapulista huvat makkara

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4253
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2858
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2643
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      334
      2609
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1945
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1683
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe