mistä ojentajalaite?

SP.

Mistä saisi ostettua ylätaljan tai muun ojentajien treenauslaitteen?

6

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfjsvzxcc

ojentajia saat tehokkaammin ja halvemmin treenattua ihan käsipaino(i)lla ja ylätaljan liikkeenä korvaa leuanveto. prisma ja citymarket myy molempia.

• SP.

kovasti olen yrittänyt käsipainoilla niitäkin treenata, mutta jotenkin se liikerata ei mene mun päähän millään :( Salilla kun kävin niin tein aina ylätaljalla ojentajia, mutta lopetin salilla käymisen pari viikkoa sitten, niin nyt hankin kotia laitteet

• sdfsdlöfk
        SP. kirjoitti:

kovasti olen yrittänyt käsipainoilla niitäkin treenata, mutta jotenkin se liikerata ei mene mun päähän millään :( Salilla kun kävin niin tein aina ylätaljalla ojentajia, mutta lopetin salilla käymisen pari viikkoa sitten, niin nyt hankin kotia laitteet

voit toki tehdä ojentajia myös tangolla, ja se edelleen tulee halvemmaksi, etenkin jos samat painokiekot käy sekä käsipainotankoon että levytankoon. ehdottomasti suosittelen kyllä treenaamaan ne liikeradat koska siinä vahvistuu samalla stabiloijalihakset (mitä taljassa ei tapahdu) eli on tehokkaampaa. www.wrange.fi myy sekä taljoja että painoja, tosin cm ja prisma tankosarjoja halvemmalla.

• SP.
        sdfsdlöfk kirjoitti:

voit toki tehdä ojentajia myös tangolla, ja se edelleen tulee halvemmaksi, etenkin jos samat painokiekot käy sekä käsipainotankoon että levytankoon. ehdottomasti suosittelen kyllä treenaamaan ne liikeradat koska siinä vahvistuu samalla stabiloijalihakset (mitä taljassa ei tapahdu) eli on tehokkaampaa. www.wrange.fi myy sekä taljoja että painoja, tosin cm ja prisma tankosarjoja halvemmalla.

kyllä ne painot käy käsitankoihin ja penkkitankoonkin :) kun sarjana ne ostin. pitäisi vaan ostaa lisää painoja kun tuossa ei ole kuin 75kg tangon kanssa. No pitää sitten opetella se liikerata niin tulee halvemmaksi. Kiitos linkistä ja opastuksesta

• hmmh
        SP. kirjoitti:

kyllä ne painot käy käsitankoihin ja penkkitankoonkin :) kun sarjana ne ostin. pitäisi vaan ostaa lisää painoja kun tuossa ei ole kuin 75kg tangon kanssa. No pitää sitten opetella se liikerata niin tulee halvemmaksi. Kiitos linkistä ja opastuksesta

teetkö 75 kilolla ranskalaista punnerrusta vai mitä kun ei painot riitä?

• SP.
        hmmh kirjoitti:

teetkö 75 kilolla ranskalaista punnerrusta vai mitä kun ei painot riitä?

teen myös penkkiä tuolla samalla tangolla, niin siihen ei riitä ne 75kg alkuunkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1013
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe