Mistä saisi ostettua ylätaljan tai muun ojentajien treenauslaitteen?
mistä ojentajalaite?
6
313
Vastaukset
- sdfjsvzxcc
ojentajia saat tehokkaammin ja halvemmin treenattua ihan käsipaino(i)lla ja ylätaljan liikkeenä korvaa leuanveto. prisma ja citymarket myy molempia.
- SP.
kovasti olen yrittänyt käsipainoilla niitäkin treenata, mutta jotenkin se liikerata ei mene mun päähän millään :( Salilla kun kävin niin tein aina ylätaljalla ojentajia, mutta lopetin salilla käymisen pari viikkoa sitten, niin nyt hankin kotia laitteet
- sdfsdlöfk
SP. kirjoitti:
kovasti olen yrittänyt käsipainoilla niitäkin treenata, mutta jotenkin se liikerata ei mene mun päähän millään :( Salilla kun kävin niin tein aina ylätaljalla ojentajia, mutta lopetin salilla käymisen pari viikkoa sitten, niin nyt hankin kotia laitteet
voit toki tehdä ojentajia myös tangolla, ja se edelleen tulee halvemmaksi, etenkin jos samat painokiekot käy sekä käsipainotankoon että levytankoon. ehdottomasti suosittelen kyllä treenaamaan ne liikeradat koska siinä vahvistuu samalla stabiloijalihakset (mitä taljassa ei tapahdu) eli on tehokkaampaa. www.wrange.fi myy sekä taljoja että painoja, tosin cm ja prisma tankosarjoja halvemmalla.
- SP.
sdfsdlöfk kirjoitti:
voit toki tehdä ojentajia myös tangolla, ja se edelleen tulee halvemmaksi, etenkin jos samat painokiekot käy sekä käsipainotankoon että levytankoon. ehdottomasti suosittelen kyllä treenaamaan ne liikeradat koska siinä vahvistuu samalla stabiloijalihakset (mitä taljassa ei tapahdu) eli on tehokkaampaa. www.wrange.fi myy sekä taljoja että painoja, tosin cm ja prisma tankosarjoja halvemmalla.
kyllä ne painot käy käsitankoihin ja penkkitankoonkin :) kun sarjana ne ostin. pitäisi vaan ostaa lisää painoja kun tuossa ei ole kuin 75kg tangon kanssa. No pitää sitten opetella se liikerata niin tulee halvemmaksi. Kiitos linkistä ja opastuksesta
- hmmh
SP. kirjoitti:
kyllä ne painot käy käsitankoihin ja penkkitankoonkin :) kun sarjana ne ostin. pitäisi vaan ostaa lisää painoja kun tuossa ei ole kuin 75kg tangon kanssa. No pitää sitten opetella se liikerata niin tulee halvemmaksi. Kiitos linkistä ja opastuksesta
teetkö 75 kilolla ranskalaista punnerrusta vai mitä kun ei painot riitä?
- SP.
hmmh kirjoitti:
teetkö 75 kilolla ranskalaista punnerrusta vai mitä kun ei painot riitä?
teen myös penkkiä tuolla samalla tangolla, niin siihen ei riitä ne 75kg alkuunkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713