Mistä saisi ostettua ylätaljan tai muun ojentajien treenauslaitteen?
mistä ojentajalaite?
6
316
Vastaukset
- sdfjsvzxcc
ojentajia saat tehokkaammin ja halvemmin treenattua ihan käsipaino(i)lla ja ylätaljan liikkeenä korvaa leuanveto. prisma ja citymarket myy molempia.
- SP.
kovasti olen yrittänyt käsipainoilla niitäkin treenata, mutta jotenkin se liikerata ei mene mun päähän millään :( Salilla kun kävin niin tein aina ylätaljalla ojentajia, mutta lopetin salilla käymisen pari viikkoa sitten, niin nyt hankin kotia laitteet
- sdfsdlöfk
SP. kirjoitti:
kovasti olen yrittänyt käsipainoilla niitäkin treenata, mutta jotenkin se liikerata ei mene mun päähän millään :( Salilla kun kävin niin tein aina ylätaljalla ojentajia, mutta lopetin salilla käymisen pari viikkoa sitten, niin nyt hankin kotia laitteet
voit toki tehdä ojentajia myös tangolla, ja se edelleen tulee halvemmaksi, etenkin jos samat painokiekot käy sekä käsipainotankoon että levytankoon. ehdottomasti suosittelen kyllä treenaamaan ne liikeradat koska siinä vahvistuu samalla stabiloijalihakset (mitä taljassa ei tapahdu) eli on tehokkaampaa. www.wrange.fi myy sekä taljoja että painoja, tosin cm ja prisma tankosarjoja halvemmalla.
- SP.
sdfsdlöfk kirjoitti:
voit toki tehdä ojentajia myös tangolla, ja se edelleen tulee halvemmaksi, etenkin jos samat painokiekot käy sekä käsipainotankoon että levytankoon. ehdottomasti suosittelen kyllä treenaamaan ne liikeradat koska siinä vahvistuu samalla stabiloijalihakset (mitä taljassa ei tapahdu) eli on tehokkaampaa. www.wrange.fi myy sekä taljoja että painoja, tosin cm ja prisma tankosarjoja halvemmalla.
kyllä ne painot käy käsitankoihin ja penkkitankoonkin :) kun sarjana ne ostin. pitäisi vaan ostaa lisää painoja kun tuossa ei ole kuin 75kg tangon kanssa. No pitää sitten opetella se liikerata niin tulee halvemmaksi. Kiitos linkistä ja opastuksesta
- hmmh
SP. kirjoitti:
kyllä ne painot käy käsitankoihin ja penkkitankoonkin :) kun sarjana ne ostin. pitäisi vaan ostaa lisää painoja kun tuossa ei ole kuin 75kg tangon kanssa. No pitää sitten opetella se liikerata niin tulee halvemmaksi. Kiitos linkistä ja opastuksesta
teetkö 75 kilolla ranskalaista punnerrusta vai mitä kun ei painot riitä?
- SP.
hmmh kirjoitti:
teetkö 75 kilolla ranskalaista punnerrusta vai mitä kun ei painot riitä?
teen myös penkkiä tuolla samalla tangolla, niin siihen ei riitä ne 75kg alkuunkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803