apua mitä teen

en ole asiantuntija

Onko se tervettä kun ihmisellä on mustat silmän aluset, hän palelee aina, puheen aiheet ovat pelkkää terveellisyyttä ja elämäntapamuutosta, lihaa ei ole luiden päällä, pientä tärinää ja heikotusta havaittavista.
Hän on ystäväni joka on yli puoli vuotta "harrastanut" elävää ravintoa?!?
Kuuluisiko minun olla huolissaan vai olla onnellinen hänen puolestaan ja seurata vain sivusta sitä riutumista?!?!?

11

2309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

ylipäätään on totta, niin ystäväsi ei vaikuta terveeltä. Oli kyseessä mikä tahansa ruokavalio, sen voi tehdä väärin. Hän ei ilmeisesti syo tarpeeksi kaloreita koska on noin laiha. Untakaan ei varmaan saa kun on tummat silmänaluset. Hänen kannattaisi opiskella elävää ravintoa että tietää mitä pitäisi tehdä. Sano hänelle että olet huolissasi hänen terveydestään.

• en ole asiantuntija .

Valitettavasti puheeni eivät auttaneet. Hän nimittäin kouluttaa ja pitää luentoja terveellisistä elämäntavoista?!?!? Ja on itse kävelevä esimerkki mielestään, minun mielestäni kävelevä ruumis!

Keskustelumme jälkeen minut luokiteltiin sairaaksi ja ylipainoiseksi ja huonoksi ihmiseksi=(

• ....
        en ole asiantuntija . kirjoitti:

Valitettavasti puheeni eivät auttaneet. Hän nimittäin kouluttaa ja pitää luentoja terveellisistä elämäntavoista?!?!? Ja on itse kävelevä esimerkki mielestään, minun mielestäni kävelevä ruumis!

Keskustelumme jälkeen minut luokiteltiin sairaaksi ja ylipainoiseksi ja huonoksi ihmiseksi=(

sille asialle ei voi mitään. Jos hän kokee olevansa oikeassa, niin mitkään puheet eivät auta. Asialle ei voi silloin kukaan mitään, valitettavasti.

• ...
        en ole asiantuntija . kirjoitti:

Suosittelisin sinulle lääkärin/terveydenhoitajan kanssa keskustelua tai ystäväsi viemistä sairaalaan. Myös terapia olisi hänelle hyväksi.

Ystäväsi voi loukkaantua, mutta parantuessaan hän kyllä ymmärtää, että teit aivan oikein ja pelastit hänen henkensä.

• elävän kirjoissa

kaverisi ei ole syönyt oikeaoppisesti elävää ravintoa,mikäli elävä ravinto toteutetaan oikein alipainoisten paino nousee ja ylipainoisten laskee neutraali tasolle.Täällä tämä kasvissyönnin morkkaus ja herjan heittohan on elävästä ja tavallisesta kasvisravinnosta tietämättömien pään aukomista.kasvisruoka samoin kuin eläväravintokin on varsin helppoja, vähitellen aloittaa.

• ohi menee..

Itse olen nyt ollut 2v elävällä ravinnolla.
      Jonkin aikaa oli palelua ja kylmiä käsiä, mutta se tuntuu nyt menneen ohi ja palelen viileässä vähemmän kuin muut. Odottelenkin innolla jos uskaltaisi avantouintia kokeilla.

Joku liikuntaharrastus voisi olla hyväksi puhdistumisen tehostamiseksi ja lihaksien kasvattamiseksi jos sellainen innostaa.

• kannattaa käydä..

> lihaa ei ole luiden päällä

Kannattaa käydä joskus Itäeuroopassa tai Aasian maissa. Siellä ihmiset ovat hoikempia ja paremmin vertailukelpoisia kuin täällä ylipainoisten maassa.
      Erinäisten lähteiden mukaan jopa 70% olisi ylipainoisia.

• Kiril

Näilläkin palstoilla on aika ajoin kehuttu kiinalaisia hoikaksi kansaksi. Totuus alkaa pikku hiljaa paljastua. Tässä faktatietoa Kiinasta. Intiassa alkaa olla sama juttu ja venäjällä eritysesti naisten lihavuus on ongelma.

Kiinalaiset lihovat huolestuttavaa vauhtia, toteaa lääketieteen professori Wu Yangfeng British Medical Journal -lehden Kiinan painoksessa. Wun mukaan vuosien 1985 ja 2000 välisenä aikana ylipainoisten lasten määrä lisääntyi 28-kertaiseksi.

Kiinalaisia on totuttu pitämään hoikkina, muuta tänä päivänä se ei enää pidä paikkaansa. Jo viidennes maailman ylipainoisista ihmisistä asuu Kiinassa, ja määrä on edelleen jyrkässä kasvussa.

Professori Wu varoittaa, että lihavuus muodostaa merkittävän terveysriskin, ja peräänkuuluttaa Kiinan viranomaisilta toimia tilanteen kurissa pitämiseksi.

Ylipainon taustalta löytyy useita syitä, kuten kiinalaisten muuttuneet ruokailutottumukset, liikunnan väheneminen ja lisääntynyt autojen käyttö.

http://www.radio86.fi/view_news.php?id=3072

• auttaa imeytymiseen

Saisitko ystäväsi syömään kasviöljyjä?

Rypsiöljyä? Oliiviöljyä? Tyrniöljyä?

• Billy

Minusta ihan selvät anorexian oireet. Yleensä anorektikot ovat ylenmäärin kiinnostuneita terveellisistä elämäntavoista ja ruokavaliosta. Koko "terveellisyys teema" tuntuu olevan muiden hämäämäiseksi kehitetty satu. Elävä ravinto ei aiheuta näitä oireita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4817
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      413
      1502
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      976
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe