Vhh sunnuntailounas tänään

Kiril

Alkuruokana kasvissosekeitto. Keittojuureksia, sipulia, kukkakaalia, tomaattipyrettä, mausteita ja lopuksi mustaa koskenlaskija juustoa paketti.

Jauhelihapihvit. Taikinaan sikaa, nautaa ja lammasta, voissa kuullotettua sipulia, yleiskoneessa silputtua kukkakaalia, raastettua mustaleimaemmentalia, kananmuna, suola ja mausteet. Pihvit paistetaan voissa.

Tarjolla höyrytettyä kukkakaalia, tomaatti, kurkku, sipuli, feta salaattia kreikkalaisittain, mausteeksi suolaa, pippuria, oliiviöljyä ja punaviinietikkaa. Tarjolla myös hapankaalia.

Erittäin vähän hiilihydraatteja ja maistuvaa sanoivat ruokailuun osallistuneet.

2

1277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi.

Miksi kommenttini aterian rasvaisuudesta poistettiin? Kiril saa vapaasti häiriköidä joka palstalla, täällä kun kirjoittaa, että rasvan makuista mössöä, heti poistuu.

VHH jyrää!

• Kanahäkki

Mua ihmetyttää Kirilin intohimoinen halu tunkea kukkakaalia joka ikiseen ruokalajiin, kun maailma on sentään täynnä erilaisia vihanneksia ja raaka-aineita.
        Toki kukkis hyvää on mutta rajansa kaikella. Vai olikohan se tarjouksessa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4970
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      2953
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2846
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2402
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      29
      2050
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1969
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1501
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1379
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1315
    Aihe