Tervaharju/Kyllikinraitti

tulijainen

Minkälaista aluetta otsikon alueet on?Rauhaisaa vai levotonta?

13

2391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä muuta sinne!

opiskelijoita, juoppoja ja narkkareita=(

• tulijainen

opiskelemaan tuun itsekin mutta perhettä on.. miten muuten Kemi, pahakin huumeongelma kaupungissa?

• PALJAS JALKA KEMILÄINEN

KYLLÄ NIITÄ JUOPPOJA JA NARKKAREITA LÖYTYY VARMAAN KAIKISTA KAUPUNGIN OSISTA ,EI AINOASTAAN TERVAHARJULTA.OLEN ASUNUT TERVAHARJULLA 40-VUOTTA ENKÄ OLE TAVANNUT YHTÄÄN NARKKARIA.RAUHALLINEN ASUIN YMPÄRISTÖ LÄHELLÄ KESKUSTAA.

• Punainen paronitar

Itse asun Kyllikinraitilla ja hyvin on pärjätty. Ei ollut ollenkaan sellainen alue millaiseksi sitä väitettiin. Rauhallista on...eikä harvinaiset kotibileetkään ole hermoja raastavia.
      Tämä tieto koskee sitten vain Kyllikinraitti 5-7 aluetta...toisesta ei ole tietoa

• pyöräilijä_m

Tere tulemast vaan opiskeleen Kemiin.
      Ei Kyllikinraitin alue ole mikään paha paikka, vaikka niin jotkut väittävätkin.
      Eikä täällä ole huume ongelmat sen isompia kun muuallakaan suomessa. Tosin parkkipaikkojen suhteen on kyllä oltava tarkkana, niissä ei tahdo ajoneuvot säilyä ehyenä.

• jhb

se on hyvää aluetta asua, itse asunu siellä ikäni eikä ongelmia ole suuremmin ollut, paljon pahempiakin paikkoja löytyy, tervetuloa kemiin

• perheellinen

Itse asun kyllikinraitilla jo kolmatta vuotta perheeni kanssa. Ei valittamista. Ainakin meidän pihapiiri on rauhallinen (Kyllikinraitti 13-15). Autoihin tosin on murtauduttu useanpaankin otteseen tuolla parkkiksella. Mutta muuten kaikki ok!!
        Tervetuloa!!!

• voi mahtua Kyllikinraitin
        perheellinen kirjoitti:

Itse asun kyllikinraitilla jo kolmatta vuotta perheeni kanssa. Ei valittamista. Ainakin meidän pihapiiri on rauhallinen (Kyllikinraitti 13-15). Autoihin tosin on murtauduttu useanpaankin otteseen tuolla parkkiksella. Mutta muuten kaikki ok!!
        Tervetuloa!!!

..kokoisiin kämppiin?! Soluasunnoiksi tehtyjä, huhh huh.. ahdistaa jo ajatuskin..

Huumeheppuja on, ja musiikki pauhaa. Mut se pitää vaan tajuta,että jos opiskelijakämppään muuttaa, että sielä niitä juhlia pidetään! Ettei tarvii jälkikäteen naakattaa.

• perheellinen
        voi mahtua Kyllikinraitin kirjoitti:

..kokoisiin kämppiin?! Soluasunnoiksi tehtyjä, huhh huh.. ahdistaa jo ajatuskin..

Huumeheppuja on, ja musiikki pauhaa. Mut se pitää vaan tajuta,että jos opiskelijakämppään muuttaa, että sielä niitä juhlia pidetään! Ettei tarvii jälkikäteen naakattaa.

Kolmiossa mahtuu kyllä tämä perhe asustaan ihan hyvin. Eikä ahista.

• Anonyymi
        voi mahtua Kyllikinraitin kirjoitti:

On kyllä aika ahtaan näköisiä nuo kämpät ja vuokrat näyttää olevan meleko korkeet kun oikotieltä kattelin äsken. Minkälaista on asua kyllikinraitti 17 tai 19?

• irvi

Itse olen asustellut Kyllikinraitilla (15) jo pitemmän aikaa. Ei mitään valittamista. Viikonloput sujuu ihan rauhallisesti eikä ne vähäiset kotibileet häiritse ollenkaan. Suosittelen kyllä. Vuokra ei päätä huimaa (sis. veden ja sähkön). Lyhyt matka keskustaan ja kaupat yms muut palvelut löytyy ihan vierestä. Totta kuitenkin on se että parkkipaikalla ajoneuvoihin ikävä kyllä on murtauduttu usein (myös omaani). Enemmän kuitenkin positiivista mainittavaa tästä alueesta löytyy.

• paikka on

rosvoja täynnä

• tuo

Huume heppuja liikkuu, nimen omaan 15:sta alueella. Ja pyöriä varastetaan ym. ilkivaltaa ja kovalla soitettua musiikkia. Asunnot on tehty soluasuttaviksi, joten ei tilaratkaisuissa hurraamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1738
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      858
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      130
      780
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe