kehukaa/haukkukaa seinäjoen liikkeitä!!!

tilaston pitäjä

Kehukaa tai haukkukaa seinäjoen lävistys liikkeitä...
Pidän tilastoa hyvistä ja huonoista liikkeistä...

28

12658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooooooo

      seinäjoen lävistysliikkeet on perseestä!
      onko tarpeeksi haukuttu?

    • rokkipimu--

      itse kävin tänään ottamassa bridge-lävistyksen Devil's tail tattoossa.
      vesku on oikein pätevä lävistäjä ja ammattilainen, ja vielä oikein kiva tyyppi, ei enää niin jännittäny sitten :)
      suosittelen lämpimästi tätä paikkaa kaikille!

      • Devil's Tail Vittunaattorit

        "Vesku" on homo, vittu devil's tail tattoo on iha perseestä, niille on turha yrittää soittaa, ei vastaa, säkällä ne on paikalla ku meet sinne mut homoja ku mikkä.


      • terrrve
        Devil's Tail Vittunaattorit kirjoitti:

        "Vesku" on homo, vittu devil's tail tattoo on iha perseestä, niille on turha yrittää soittaa, ei vastaa, säkällä ne on paikalla ku meet sinne mut homoja ku mikkä.

        Ite ainaki jos jonku lävistyksen otan nii meen Buschin timolle sen ottaan !
        nii monet tutut kehunu ja muutenki kuullu et tosi mukava tyyppi ! =)


      • neitileidi18
        terrrve kirjoitti:

        Ite ainaki jos jonku lävistyksen otan nii meen Buschin timolle sen ottaan !
        nii monet tutut kehunu ja muutenki kuullu et tosi mukava tyyppi ! =)

        Vesku ei työskentele enää Devil's Tail Tattoossa, vaan on perustanut ihan oman liikkeensä Panic Pointin.

        Itse olen kuullut seuraavia kommentteja ihmisiltä;

        Devil's Tail Tattoossa kaverille laitettiin kielikoru ihan vinoon. Eikä johtunut jänteestä. Piti ottaa kokonaan pois. Toisilla taasen on hyviä kokemuksia täältä.

        Fleetline Tattoos:in Timppa on laittanut tosi monelle vinoon ja huonosti. Itse en menisi sinne kun olen niin paljon pahaa kuullu ks. paikasta.

        Hair Housessa tehdään lävistyksiä myös, paljon kehuttu ja yksi kaveri on ottanut kaikki lävistyksensä siellä ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Lävistäjällä on vaan aika kiire ja ajan saaminen voi olla hankalaa.

        Panic Point on nyt siis ihan uusi, ehkä pari viikkoa sitten avattu ja tähän mennessä olen kuullut vain hyvää kyseisestä paikasta.


      • o_o?

        päivämäärää ku kattoo et koska oot kirjottanu, onko Vesku muka viel ollu tuolloin töissä Devilssis? Ettet Pasiin sekota?


      • Sivusta Lukija
        o_o? kirjoitti:

        päivämäärää ku kattoo et koska oot kirjottanu, onko Vesku muka viel ollu tuolloin töissä Devilssis? Ettet Pasiin sekota?

        Pasi ei tee lävistyksiä juuri ollenkaan ite,vaan Devilssissä vesku on tehnyt kaikki. Veskulla on nyt se oma liike, eikä ole millään lailla liitoksissa devilssiin enään.

        Vesku on ammattilainen ja mukava heppu, jonka lävistyksissä ei ole vikaa.

        Olen itse ottanut veskulla kulmakorun, traguksen, navan ja molemmat nännit eikä minkään kanssa ole ollut ongelmia.


      • korjaus asiaan
        Sivusta Lukija kirjoitti:

        Pasi ei tee lävistyksiä juuri ollenkaan ite,vaan Devilssissä vesku on tehnyt kaikki. Veskulla on nyt se oma liike, eikä ole millään lailla liitoksissa devilssiin enään.

        Vesku on ammattilainen ja mukava heppu, jonka lävistyksissä ei ole vikaa.

        Olen itse ottanut veskulla kulmakorun, traguksen, navan ja molemmat nännit eikä minkään kanssa ole ollut ongelmia.

        Pasi yrittää tehdä lävistyksiä sillä verukkeella, että sanoo nähneensä kun Vesku on tehny. Eli, täysin amatöörimäistä toimintaa. Kyllä sillä viina pullo pysyy käsissä, mutta ei lävistys vehkeet ja tatuointi vehkeet ehkä joskus.

        Vesku ei ole ollut sielä töissä pitkään aikaan ja sillä on nyt oma liike jota suosittelen.


      • zzzzzzzzz
        korjaus asiaan kirjoitti:

        Pasi yrittää tehdä lävistyksiä sillä verukkeella, että sanoo nähneensä kun Vesku on tehny. Eli, täysin amatöörimäistä toimintaa. Kyllä sillä viina pullo pysyy käsissä, mutta ei lävistys vehkeet ja tatuointi vehkeet ehkä joskus.

        Vesku ei ole ollut sielä töissä pitkään aikaan ja sillä on nyt oma liike jota suosittelen.

        Yhden lävistyksen olen ottanut hairhousessa alaikäisenä, ihan ok touhua kun piti olla vanhempien puhelinumero mukana ja laitettiin allekirjoittamaan paperi, jossa vakuutin sitä ja tätä. Ihan ammattitaitoisen oloista toimintaa, mutta pirun kallis paikkahan se on, eikä henkilökunta ole ystävällisimmästä päästä. Siellä lävistyksen ottaminen myös sattui kohtuuttoman paljon.

        Fleetlinessa olen ottanut myös yhden, äijä sielläkin on aika töykeä, ja olen jälkeenpäin kuullut puhuttavan, että sieltä leviäisi ties mitä tauteja, mutta en tiedä, ei minulle mitään tullut. Siellä lävistyksen ottaminen ei tuntunut missään, homma oli ohi ennen kuin ehdin edes tajuta.

        Devil's tailissa en ole ottanut mitään, kerran kävin yhden korun ostamassa, mutta moni tuttu on, ja "tunnen" Pasin kautta rantain. Kaverini kielikoru tulehtui pahasti kun kävi siellä ottamassa, ja toisen kaverin tatuointi oli luvattoman huonosti tehty. Moni ei sitä paikkaa suosittele. Minua äijät siellä tuijottivat kuin halpaa makkaraa, kun kyselin haluamaani korua. Kaveri sanoi aika osuvasti että "kaikki minkä Pasi tekee, saa Vesku korjata"


      • kkl7788
        korjaus asiaan kirjoitti:

        Pasi yrittää tehdä lävistyksiä sillä verukkeella, että sanoo nähneensä kun Vesku on tehny. Eli, täysin amatöörimäistä toimintaa. Kyllä sillä viina pullo pysyy käsissä, mutta ei lävistys vehkeet ja tatuointi vehkeet ehkä joskus.

        Vesku ei ole ollut sielä töissä pitkään aikaan ja sillä on nyt oma liike jota suosittelen.

        Minkäs lävistyskoulun vesku on käyny......poika valehteli aikoinaan että on lävistelly vaikka kuinka että pääsi pasille.


      • hah hah
        kkl7788 kirjoitti:

        Minkäs lävistyskoulun vesku on käyny......poika valehteli aikoinaan että on lävistelly vaikka kuinka että pääsi pasille.

        Lävistyskoulu? Mitä hemmettiä! lävistyskouluja ei ole olemassakaan. Ainoastaan kursseja ja niistä on 15% hyötä lävistäessä. Eihän Timppakaan ole "lävistyskoulua" käyny, vaan on itse oppinut.
        Joten, oliskohan tämmöisellä asialla osuutta asiaan. Melkein 90% suomen virallisista liikkeen lävistäjistä on itsioppineita tai päässyt toisen lävistäjän oppiin.


      • saraaaaa
        neitileidi18 kirjoitti:

        Vesku ei työskentele enää Devil's Tail Tattoossa, vaan on perustanut ihan oman liikkeensä Panic Pointin.

        Itse olen kuullut seuraavia kommentteja ihmisiltä;

        Devil's Tail Tattoossa kaverille laitettiin kielikoru ihan vinoon. Eikä johtunut jänteestä. Piti ottaa kokonaan pois. Toisilla taasen on hyviä kokemuksia täältä.

        Fleetline Tattoos:in Timppa on laittanut tosi monelle vinoon ja huonosti. Itse en menisi sinne kun olen niin paljon pahaa kuullu ks. paikasta.

        Hair Housessa tehdään lävistyksiä myös, paljon kehuttu ja yksi kaveri on ottanut kaikki lävistyksensä siellä ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Lävistäjällä on vaan aika kiire ja ajan saaminen voi olla hankalaa.

        Panic Point on nyt siis ihan uusi, ehkä pari viikkoa sitten avattu ja tähän mennessä olen kuullut vain hyvää kyseisestä paikasta.

        Itse kävin Hair Housessa ottamassa lävistyksen tragukseeni noin puoli vuotta sitten. Ajan sain kyllä todella nopeasti: kävelin sisään liikkeeseen ja lävistäjä sanoi että puolen tunnin kuluttua on sulle aika. Eli ei ruuhkan kanssa ainakaan ollut mitään ongelmaa, palvelu oli hyvää ja ystävällistä. Toivottavasti on ensi kerrallakin kun sinne menen :)


    • Belkka

      Itse otin ensimmäisen lävistykseni fleetlines tuohon vasemmalle puolelle alahuuleen ja se on VINOSSA kun mikäkin. Aikaa ei saanut sinne millään ja timppa oli niiiiiiiiin töykeän oloonenki että hyi. Ikinä en enää astu siihen liikkeeseen jalallanikaan!

      Sitte menin panic pointtiin veskun asiakkaaksi tatuoitavaksi... Tatuoinnista tuli juuri sellainen kun halusin ja se on ihan yli hieno, mutta viikkojen kuluessa ja kun parantuin niin tattadaa siitä lähti värit... ( 3 värinen) Eipä se mua haitannu vaan soitin uudestaan veskulle et korjataanko ja lupas et ihan ilmaseksi korjataan... Laitettiin tatska uudestaan kuntoon ja ei menny ku pari päivää kun ne lähti taas :D eipä haittaa mua vieläkään! tosin mä luulen vahvasti että se on mun ihosta kiinni kun ei pysy vaaleanpunanen väri, ja oon kuullu et punaset sävyt huonosti pysyy muillakaan haalentumatta...

      Tuumattiin et vaihdetaan siis kukan väriä :) Meinaan ihan pian mennä uudestaan värjäilemään sitä ja laitan samalla uuden tatuoinnin... Mä suosittelen lämpimästi veskua koska siellä todellakin osataan asiansa!!

      Sit mä kävin laittamassa kielikorun veskulla kans ja ajan sai melkeen heti (VESKU MYÖS JOUSTAA ASIOISSAAN :) ) Heti sain istua penkkiin ja minuutti meni ja kielikoru oli paikallaan :) 3 päivää syötiin (jos syötiin) keittoja haaleana ja s-r-l vikaista puhetta oli n. viikon.... Eikä mitään jälkijuttuja.. Parani ihan mielettömän nopeaa ja todella hyvin, vaikka en ihan ohjeitten mukaan hoitanutkaan... hups...

      Minä suosittelen todellatodella lämpimästi PANIC POINT TATTOO STUDIOTA ja veskua :)

      • Tinttaneiti

        Joo niin Vesku tosiaan JOUSTAA = ottaa omaa vapaata. Tullut huomattua. Menin varaamaan ajan toiselle tatskalleni ja sovittiin tietty kellonaika kun tulen, mutta kun tulin paikalle niin putiikki oli kiinni, miestä ei missään eikä vastannut edes numeroonkaan, joka oli liikkeen ovessa. ETTÄ KIITOS, MUTTA EI KIITOS. Jos ei voi luottaa, että tatuoija on silloin paikalla kun on sovittu niin toista kertaa en mene! Ensimmäisen tatskani teki Vesku muuten myös ja persoonana tykkäsin hänestä, mutta tatskasta värit haalistuivat parin kuukauden myötä...


    • murrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Olen kuullut seuraavista paikoista seuraavaa:

      Fleetline: Tekee todella vähän töitä on super kallis. Korut on vinossa ja tatuoinnit hakattu liian syvään..
      Ja mikä kaikista uskomattominta : Timppa oli ohjeistanut uuden tatuoinnin kanssa, että anna suojamuovin olla päällä 3päivää - viikko, että värit pysyisivät hyvinä.... USKOMATONTA SKEIDAA!

      Devil's: Ei käytä suojakäsineitä tehdessään tatuointeja. Vääntää esim. huulikorut niin tiukalle ettei itse voi saada auki, pyytää tulemaan paikalle ja veloittaa extraa 5€.

      More's: Tekee tatuoinnit hyvin, mutta värit eivät ole aidon näköisiä eikä varjostukset myöskään.

      Panic Point: Värit haalistuvat

    • Aika negatiivista palautetta saanut täällä näköjään Fleetline tattoo ja Timppa. Itsehän otin labretin keskelle alahuulta ja mielestäni Timo hoiti lävistämisen todella asiallisesti, ohjeisti kunnolla ja oli hyvin mukavan oloinen. Ja lävistys parantui oikein hyvin. Minulla oli äitini mukana, koska olin ala-ikäinen tuolloin ja vaikka hän vastustaa lävistyksiä henkeen ja vereen, myös hän vakuuttui lävistäjän ammattitaidosta. Myös kaikki huoltajan henkilötiedot Timo vaati alaikäiseltä, mikä vakuutti myös lävistäjän asianmukaisuudesta. Itse suosittelen paikkaa :)

    • minaka

      elikkä fleetlinellä oon ottanu aikoinaan kielikorun v. 2001- hyvin meni mut niin paskaa palvelua et never again, sen jälkeen kävin ottamassa korut kulmaan, huuleen ja napaan, napakoru vinossa. aikaa oli vaikea saada mut muuten ihan ok hommaa, nää mä otin vuosien 2002-2006 välillä..
      ite tein smileyn- parasta palvelua ja jälkeä :)
      tatuoinnit: etelä-pohjanmaalla oon ottanu kuvan ainoastaan panicpointissa, vesku on vittumainen, ei vastaa sposteihin ja on mun mielestä kovin omahyväisen oloinen. jälki on hyvää ja mulla värit pysyny, mut ens kerralla meen twilight inkiin vaasaan ja ihan vain koska veku ei mielestäni ollut rahojeni arvoinen... kuulin just että koulukadulle oli avattu joku uus...pitää käydä tsekkaamassa. mut siis muille en tällä hetkellä menis tatskaa ottamaan sjoella ku veskulle, siis jos ylimielinen käytö ei häiritse.

      • minaka

        siis hairhousessa muut lävistykset


    • bnjftyjfio

      Fleetline tattoos oon ite käynyt ottamas vuoden sisällä kaks tatuointia ja napakorun. Kaikki onnistui tosi hyvin, myös vanhempani ovat käyneet siellä tatuoinnit ottamas ja ne on onnistuneita. Timppa on mukava ja ammattitaitoinen. Timppa käskee pitää sitä laittamaansa kelmua tatuoinnin päällä seuraavaan aamuun, jotta tatuoinnin päälle ei muodostuisi rupea. Suosittelen lämpimästi hyvillä kokemuksilla Timppaa! :)

      Ps. Joidenkin iho reakoi tatuointeihin eri tavalla ja saattaa sen takia jäädä koholle ja näyttää kamalalta, syy ei ole aina tatuoijan.

    • XcF3€&@!???!89€8)€?€

      Fleetline Tattoos:ta olen hankkinut pääkallo tatuoinnin ja siitä tuli todella hieno.
      Kyllä Timo osaa hoitaa hommansa. :)

    • Empunpomppu

      Keneltä kannattais ottaa Octacon eli sonnin rengas nenuun?

    • Hoxhox1

      Fleetline tattoosin Timpasta mulla ei ole kun tatuoinnin teosta kokemusta, mutta voin sanoo että nyt väärää puuta haukutte! Timppa teki vitun hyvää työtä, kuva oli juuri sellanen kun pitikin! Timppa on myös helvetin mukava äijä ja ottaa kyllä asiakkaansa huomioon. Omin silmin näin myös et työtilan (ja työvälineiden) hygieniasta pidetään todella hyvää huolta, eli ei todellakaan ole mitkään taudit leviämässä.

      Sitten Hairhousen lävistäjään. Omahyväinen paskianen, joka näkee asiakkaan vain rahanlähteenä. Hygienia kyllä ookoo, mutta taidot paskat, voiko edes taidoksi kutsua. Jätkä löi aivan vitun liian lyhyet korut ja eikös ne uponneetkin ihon sisään. Kun takasi menin ja vaadin uusia aloituskoruja, meinasi vielä veloittaa uusien korujen hinnat! Tosin tais oma virhe alkaa niin kaduttamaan että päättikin olla sitten veloittamatta. Ikinä en sieltä mitään enää hae.

    • homoo

      Septum päin vittua laitettu. Liian lyhyt koru ja rustossa!

    • munmp

      olen kuullut kaverilta kuka otti fleetline tattoos poskikorun, timppa on ystävällinen ja ammattimainen. Ei ole tulehtunut tai mitään. Olen menos ite sinne ottamaan rustokorun (helixin) parin viikon päästä.

      • Helixxxx

        Niin mäkin!!! Kerro miten meni!


    • Tattoosgirl

      Itse olen käynyt ottamassa Timpalla Fleetline Tattoos snake bitesit ja septumin, kaikki parantunut hyvin ja hyvää jälkeä sai aikaan :) oikein mukava! Olen myös kyseisessä paikassa käynyt ottamassa 4 tatuointia, jokainen parantunut hyvin, värit pysynyt. Siskollani on 4v. Haettu myös samasta paikasta tatuointi, ja värejä ei ole tarvinnut vieläkään vahvistaa:) minä ainakin suosittelen Timppaa!

    • Anonyymi

      Fleetlinea ei voi suositella. Tatuoinneista lähtee värit eikä tatuoija edes myönnä virheitään tai suostu korjaamaan kuvia jälkikäteen... on varmasti kihtelias mies mutta asiakas palvelu ja työn jälki huonoa. Kannattaa suosiolla mennä osaavalle tatuoijalle.

    • Anonyymi

      Kävin ottamassa fleetline tattoos paikassa napakorun! On suorassa, ei tulehtunut, hyvät hoito ohjeet. Oli todella huumorintajuinen ja mukava! Taisi olla se timppa? noh kumminkin se herra josta täälläkin puhuttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe