.. Pitäis keksiä iltapalaksi jotain vähähiilihydraattista, esim. tonnikala on hyvää muttei sitä pelkästään viitsi syödä :p
Entä mitä "kaveriksi" kalkkunasuikaleille? Tumma riisi/pasta tulee kohta korvista ulos.
iltapalaksi..
4
1880
Vastaukset
- syödään
Lihan kanssa vihanneksia. Kun laiskottaa pakastevihanneksia, muuten tuoresalaattia(käytännössä kreikkalainen salaatti) tai nyt lisäksi vaikkapa kotimaista parsakaalta. Mihinkään riiseihin, pastoihin, perunoihin päin ei normaalioloissa vilkaistakaan.
- selaile
netissä tai kirjastossa erilaisia kasviskeittokirjoja. niistä saat hyviä vhh lisäke reseptejä!
- nami nami
Minä syön iltapalaksi ja aamulla myös rahkantapaista "mössöä", jossa on partaäijää, eli 10% turkkilaista jugurttia, tavallista A-jugua (naturell), kermaakin saata lorauttaa ja siihen mukaan sit erilaisia siemeniä mm. auringonkukkaa, pellavansiemenrouhetta ja leseitä. On hyvää ja täyttävää. Sekaan saatan lorauttaa myös vähän makua antamaan sokeritonta mehua tai mehukeittoa. On hyvää, eikä ole heti nälkä!
- Nakkisilmä
itse jauhan 3-5kananmunan valkuaista ja vähärasv. leikkeleitä 100-150g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298