Hei!
Osaisko joku neuvoa 11 vuotiaan mahdollisuuksista aloittaa kiipeily harrastus pk-seudulla?
Ongelmana tuntuu olevan se,että ikärajana on 14-15 vuotta ja lisäksi pitäisi olla köysien varmistaja alhaalla.
Eikö löydy seuraa,johon 11-vuotias voisi mennä ja josta löytyisi varmistajat seuran puolesta?
Kiipeilyä 11 vuotiaalle?
TPK8
1
371
Vastaukset
- löytyy
Ikä ei ole este. Oma poika on aloittanut 8 -vuotiaana.
Ota yhteys pääkaupunkiseudun kiipeilyseuroihin ja kysy junnuryhmiä. Alkeisryhmässä oppii heti ensiksi solmut, varusteet ja turvallisen varmistuksen ja sitä kautta pääsee hyvin lajiin kiinni. Junnut varmistavat kiipeilytunneilla toisiaan, eli sekin puoli hoituu.
http://www.climbing.fi/index.php?topmenu_id=17
Katso Jäsenseurat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046