Onko kukaan kokeillut?? eilen kävin ensimmäistä kertaa ja heti koukussa. huomenna tilaan oman pyssyn.!!! meenattiin perustaa oma joukkuekkin. jos et ole kokeillut,niin kannattaa kokeilla
Paintball
5
822
Vastaukset
- Paintball:best
Joo!!! maailman paras harrastus, mäki jäin heti koukkuun!!!!! :)
oon harrastan jotain kuukauden :) hehehee - varovainen|eniavorav
aika vaarallinen harrastushan tuo on. kannattaa olla varovainen ettei saa osumaa päähän, sillä muuten voi käydä todella huonosti.
- pelannut 8v
itses olen pelannut kilpaa 8vuotta ja en ole nähnyt koko aikana kuin yhden loukkaantumisen. osuma päähän ei ole vaarallinen jos käyttää suojamaskia OIKEIN ja pitää sen pelialueella kokoajan päässä. loistava harrastus joka sopii kaikille.vähän tyyris kuitenkin.
- PasBe
alotin pariviikkoo sit ja ekaa kertaa kamujen kaa sotii ni ei ollu mitää muuta suojaa ku maski ja sit yks ampu viidest metrist kolme kertaa päähä just maskin yläpuolelle :D
- Funtoyska
PasBe kirjoitti:
alotin pariviikkoo sit ja ekaa kertaa kamujen kaa sotii ni ei ollu mitää muuta suojaa ku maski ja sit yks ampu viidest metrist kolme kertaa päähä just maskin yläpuolelle :D
Avasimme sisäkentä Lahteen Sopenkorvenkatu kasiin Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843