10km tempo, ennätyksenne?

asiantuntija

No niin, nyt sitten kävin kokeilemassa 10 kilometrin rysäystä (5km suuntaansa). Mittariin kellotettiin aika 11,26 - avs 53,29 km/h. Ihan ok tulos mielestäni, toki parantamisen varaa on. Mites muilla palstalaisilla tempo kulkee?

26

8762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nature boy

Yosemite Distancella.

• make-31

Ajoin tossa 60 kilsaa tuntiin vanhalla jopolla vastatuuleen...Ei muuta mutta vitutti kun ei oikeen kulkenu sinäpäivänä...

• Anonyymi

Kumit vähän löysät ilmeisesti.

• tuna

tällä kertaa oli ajonopeus?

• asiantuntija

...hetkellisen "ajonopeuden" haluat tietää? Keskinopeudenhan jo ilmoitinkin. Maksiminopeus rypistyksessä oli 56,42 km/h

• tuna
        asiantuntija kirjoitti:

...hetkellisen "ajonopeuden" haluat tietää? Keskinopeudenhan jo ilmoitinkin. Maksiminopeus rypistyksessä oli 56,42 km/h

Ei vaan riitä vakuuttamaan meikäläistä.

Mutta eikös se ollut, ettei sitä pitänyt ajaa niin, että ajonopeus putoaa alle tavoitekeskinopeuden. Näinhän taisi asiantuntija mainita ja nyt sitten itse joutuu rypistään. No ei se kyllä ihme olekaan, kun yksivaihteisella painaa menemään.

Harmi ettei Suomessa ole kunnon nousuja. Olis se mahtavaa, kun asiantuntija pääsis vetään ylämäkeen, väh. 10% jyrkkyys. Siinä moni ois ihmeissään, kun keskari paukkus 50km/h. Eihän nyt asiantuntijalta vähempää voi odottaa :-)

• P.Reikä
        asiantuntija kirjoitti:

Tässä on tullut tahkottua niin monta SATAA kympin tempoa, että voin sanoa heti suoralta kädeltä, että esittämäsi luvut eivät täsmää. Mieti sitä! Keksi parempi vedätys!

• asiaakin tunteva
        P.Reikä kirjoitti:

Tässä on tullut tahkottua niin monta SATAA kympin tempoa, että voin sanoa heti suoralta kädeltä, että esittämäsi luvut eivät täsmää. Mieti sitä! Keksi parempi vedätys!

..tai sitten kellottajalla oli vain erikoinen kello joka laskee sekuntien sijasta minuutin sadasosia.

Kas kun "sattumalta"

10 km @ 11,26 min = 53,29 km/h
        10 km @ 11 min 26 sek = 52,48 km/h

• Pentti_ll

Sä olet edelleen köyhä

• säälittävä

PELLE ! asiantuntija se jaksaa vaan tota samaa ! Eikö ala jo väsyttämään !

• Aisantuntia

Kun katteli Bisan kympin temmon ennätyksiä,niin tajusi että jätkä polkee tempoa kolmipyöräisellä yhtäkovaa, kun Lance kaikilla hila vitkuttimilla!!!!!!
      Siinä pikkaisen Dataa: http://www.fillari-lehti.fi/cch/bisa_tilasto_kaikki.htm

ASIANTUNTIA OTA IHMEESSÄ YHTEYTTÄ PRO TALLEIHIN, NIIN JÄTKÄSTÄHÄN TULEE MILJONÄÄRI.

ONNITTELUT

OLETKO MUUTEN LÄHDÖSSÄ MM-KISOIHIN SYKSYLLÄ, NIIN SAATAISIIN SUOMALAINEN VOITTAJA KERRANKIN.

asiantuntia osta elämä, niin ei tarvitse tänne kirjoitella enään.

• Ossi B.

Jos ajoit tuolla vauhdilla, olet ainakin Suomen mestari.

Onnea (tai hanki toimiva kello!)

• asiantuntija

..ottaen huomioon, että tunnin aika-ajon ennätys on 56.375 km, vuodelta 1996. Kumma jos Suomen mestaruudesta kisaavat jätkät ajavat 10km reilusti hitaammin. Taso on naurettavan huono.

• Mulkuntuntia
        asiantuntija kirjoitti:

..ottaen huomioon, että tunnin aika-ajon ennätys on 56.375 km, vuodelta 1996. Kumma jos Suomen mestaruudesta kisaavat jätkät ajavat 10km reilusti hitaammin. Taso on naurettavan huono.

Jätkähän on pelattu aivan ulos palikkä. Uusi tunnin-ajon maailman ennätys tehtiin 2005 ja on jotain 56.4...km.

Koska jätkä muuten uskaltautuu viivalleasti.

• jätkä...
        Mulkuntuntia kirjoitti:

Jätkähän on pelattu aivan ulos palikkä. Uusi tunnin-ajon maailman ennätys tehtiin 2005 ja on jotain 56.4...km.

Koska jätkä muuten uskaltautuu viivalleasti.

... on jutuista päätellen tainnut vetää muutaman viivan.

• Simo

Kävin juuri kokeilemassa 10km yhteen suuntaan, tasaista reittiä, sivutuulessa. Aika oli 4min 21sek. Kovempaakin olisi mennyt mutta oli kylmä kone, sääliä piti. Jalat kesti hyvin, mitä nyt vähän ranne väsy..

• ajaja

..moottoritiellä kahtasataa.

• täältä vähän
      • ikämiessarjojen

matkat eivät varmasti pidä paikkaansa. Minulla on tuloksia vuodesta 80 alkaen, enkä ole löytänyt mistään noin nopeita 120 km tuloksia ! 120 km aikaan 2.14 paskapuhetta ! Nopeimmat 100 km ajat ovat 2.19 kautta aikain tuloksissani (eliten vauhti) 120 km ajetaan (ikämiestasolla) noin 40-max43) keskarilla, ei kovempaa. Noissa tuloksissa matkat eivät ole ilmoitettu oikein !

• P.Reikä
        ikämiessarjojen kirjoitti:

matkat eivät varmasti pidä paikkaansa. Minulla on tuloksia vuodesta 80 alkaen, enkä ole löytänyt mistään noin nopeita 120 km tuloksia ! 120 km aikaan 2.14 paskapuhetta ! Nopeimmat 100 km ajat ovat 2.19 kautta aikain tuloksissani (eliten vauhti) 120 km ajetaan (ikämiestasolla) noin 40-max43) keskarilla, ei kovempaa. Noissa tuloksissa matkat eivät ole ilmoitettu oikein !

Jos vertaa noiden tuloksien 60:n ja 80:n km:n aikoja, ei niissä ole paljon eroa. Itse olen ajanut noita ikämieslähtöjä "lukemattomia", eikä yhteislähtöisissä ne keskinopeudet nouse yli neljänkympin juuri koskaan. Välillä kyllä mennään, eikä meinata, mutta suurin osa matkaa vaan ajellaan ja kyttäillään. Kerran olin mukana lähdössä, jossa eka satanen mentiin 2.10. (ei ikämiesluokkaa)

• sen tiedän
        ikämiessarjojen kirjoitti:

olin meinaan itse siellä ajamassa. Mutta miksi pilasitte hyvän keskustelu "aasiintunkijan" kanssa? Kaveri on meinaan sekaisin kuin heinäseiväs...

• kokok keskustelu täynnä
        sen tiedän kirjoitti:

olin meinaan itse siellä ajamassa. Mutta miksi pilasitte hyvän keskustelu "aasiintunkijan" kanssa? Kaveri on meinaan sekaisin kuin heinäseiväs...

EIKÖ LÖYDY MUNAA vastaamaan rehellisesti
        ????????????
        itse en ole ajanutkaan hyvää pätkää jossa ei tarvii jarrutella ja väistellä
        mutta 11,5km meni 17.40 tossa yks päivä

• koko keskustelu täynnä
        sen tiedän kirjoitti:

EIKÖ LÖYDY MUNAA vastaamaan rehellisesti
        ????????????
        itse en ole ajanutkaan hyvää pätkää jossa ei tarvii jarrutella ja väistellä
        mutta 11,5km meni 17.40 tossa yks päivä

• Anonyymi

hokkareil about 75km temmottu menemään

• Anonyymi

En oo nöin lyhyttä matkaa viittinyt lähteä pyöräilemään saati kellottanut.

• Anonyymi

Kokeilin kerran, matka oli paljon pitempi ennen kuin tajusin laittaa vaseliinia. Sitten oli nopeampi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe